Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Volgens mij heb ik het niet vermeld, maar hij is ook hier.

2. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Janny, vaak vermaken de kinderen zichzelf heel goed in dat soort etablissementen :D sorry voor het vreemde woord hahahha.
    Net heeft Sam heel erg goed geslapen, dus wellicht gaat het vanavond/vannacht beter.

Van de week trouwens nog nieuwe schoenen gekocht, Fay heeft maat 21 en Sam 25 (voor de statistieken hahahahaha).
    Fay was vorige week ook gewogen en gemeten: 79cm en 9300 gram. (even uit het hoofd, denk dat het net iets anders was)...
    Ze heeft de MenC wel al gehad van de inentingen, de BMR krijgt ze as donderdag (ik wilde ze niet tegelijk).

3. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Ok Daphne nou hoop dat ze heerlijk slaapt vannacht die kleine nachtbraker van je.
    Je had Fay toch de prikken in 2-en gegeven ivm de angst voor koortsstuipen toch?

4. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Hier is manlief net de deur uit. Die ging naar Ado Den Haag kijken hier vlak bij.
    Dus Laura nog eventjes lekker bij mij en dan over een uurtje naar bedje toe!

5. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    man is vandaag thuis, ivm NEC, komen nog vrienden kijken.

6. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Ook al in de voetbal dus!

7. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Hoi dames,
    Zo ik heb ff "tijd"..drukke week gehad en Evan weinig gezien..

Anas, klein ventje nog in je buik..vannacht volle maan;)..misschien helpt dat. Wil je je adres ff pben?
    Daphne..balen van Sam haar nachten..vannacht hopelijk een goede nacht kun jezelf ook ff bijtanken.
    Nazli..heerlijk dat Isa ook begint met praten.
    Verder niet veel gelezen..sorry...

Hier gaat alles goed..vandaag lekker vrij. Vanmorgen om half 8 riep Evan..papagaai. Haha...zo noemen we hem omdat hij alles na zegt..Manlief is eruit gegaan en ik heb nog een uurtje geslapen. We zijn samen lekker naar de Jumbo geweest en Evan kreeg weer eens een ballon..Vanmiddag naar de Intratuin geweest. Ik wou nieuwe planten hebben. Hebben ze daar natuurlijk van alles rond dierendag georganiseerd..Evan riep de hele tijd hondje..vanavond patatje gegeten en nu zit Evan op zijn stoel tv te kijken..

8. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Hier ook even een berichtje van mij. Ook weer lekker druk. Vanmorgen boodschappen gedaan bij de AH... superdruk... leek wel of ze het gratis weg gaven... helaas pindakaas was dat dus niet zo ;). Zoë was erg lief, want die moest mee aangezien John moest werken. Thuisgekomen alles uitgepakt en ik was bekaf. Zoë naar bed en ik ook maar even de ogen dicht.
    's middags ff langs mijn schoonouders. Bloemetje gebracht. Schoonmams heeft al mijn overgordijnen gewassen en gestreken.. en daar was ik wel errug blij om.
    Morgen maar even langs mijn ouders in Zoetermeer. Wil naar dutch water dreams.. Hebben ze een rubberen eendjes race.. gaan 10.000 rubberen eendjes het water in voor het goede doel.. ben wel benieuwd. Zoë is gek op die eendjes. Dus lijkt me wel ff leuk.

@ lopen en praten. Hier was het net andersom... voor Zoë haar eerste verjaardag kon ze al een hoop losse woordjes, maar ze liep op 13 maanden.

@ Anas... zijn de weeen al begonnen??? ;)

9. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    anas morgen is de dag als ik het goed heb hahahahaha

hier gelukkig geen voetbal man
    wij kijken naar de formule 1 en dat vind ik zelf ook leuk om naar te kijken.

pfff vandaag iet wat te veel gedaan ben moe
    boodschappen stofzuigen wassen en stijken en heb 120 foto's ingeplakt in album en ben begonen met teksten er bij te zetten
    want ik vond het neit leuk dat mijn moeder bijna niks van mij had dus ik doe het wel
    mischien nu iets te overdreven haha
    maar ja
    al het begin is leuk

gr miriam

en iedereen fijne zondag

10. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Hij ziet er niet ziek uit, speelt ook wel lekker, maar is wel ietsje hangeriger. Verder heeft hij vanavond z'n avondeten (wederom pap, het enige wat hij wel wilt eten) er gedeeltelijk uitgegooid. Gelukkig drinkt hij wel goed. Morgen maar weer kleine hapjes tussendoor dat ging wel goed...

11. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Mikki zegt:
    papa
    mama
    ja
    neh
    die

dat is alles, en die wordt nog niet eens tweetalig opgevoed.

12. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Groepsleidster Kinderopvang
    @ Lafo, Als je op vakantie wil is Hof van Saksen erg duur. Als je wil al helemaal niet in het hoofdseizoen gaan...
    Het pipodorp zegt me zo niks..Geen idee dus of dat hier in de buurt ligt...

@ Nazli...Aydin zegt nog helemaal niks haha...Luilak dat hij is...Volgens mij neemt hij wel een heleboel op...sinds woensdag zegt hij Dag en zwaait dan, maar dat was het ook wel...
    Mijn vriend praat wel eens Turks tegen hem, zou het wel leuk vinden als hij alle 2 de talen kent. Maar NL gaat nu even voor aangezien hij nog niet veel zegt voor zijn leeftijd zijn we nu hard aan het oefenen..
    Aydin begrijpt mij ook heel goed...Als ik hem vraag te opruimen doet hij dat, nja niet altijd:p Maar hij snapt me wel...Ook naar bed gaan enz. snapt hij ook prima..

@ Anas, Aydin loopt al vanaf 16 mei en zegt nog steeds niks hahaha, Volgens mij zegt dat dus niet zo heel veel..

@ katje, vervelend zeg dat hij ziek is...Gelukkig drinkt hij wel goed, dat is het belangrijkste...

Heb visite dus ga afsluiten...Lekker filmpje kijken

Fijne avond

13. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    ate = eten
    papa/mama (maar of hij nu écht ons bedoelt...:()

neej
    ja
    ootoo (lijkt het op)

14. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    #16534 anastasia, 3 okt 2009
    Laatst bewerkt: 3 okt 2009
    Woordjes: hier heeft mevrouw een ruime woordenschat, althans met losse woordjes
    Schaap = aaaaap , Paad = Paard, Koe, auto, papa, mama, opa, oma, mooi, Vissssssj bij vissen, Vies of bah bij vieze luier, au als ze dr hoofd stoot, taat voor taart, koek, buik, titte= zitten, aai, dieeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!! als ze wat wilt, eend, beer, bal, Emme= emmer,beebie,
    Doejenou lijkt ze soms te zeggen ook hahaha en heeeeel veel woordjes waar ik niets van snap hihi

meer woordjes weet ik zo ff niet,

15. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Geen wee te bekennen hier, ik wil vanavond best in mn blootje een rondje over het parkeerterrein rennen als t zou helpen, of ff huilen naar de volle maan.. Maar ik vrees toch echt dat geduld het enige is dat gaat helpen, maar goed.. ik hoef niet te vertellen dat ik daar niet veel van bezit :D

16. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Ntombi hoi meid hoe is het met je!!!!!!!!!????? zie je meelezen dus ben gelijk benieuwd heo het is!

17. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    naatje dat is hier vlak bij. wist het niet van die eendjes hihi
    mochten wij ook geen en je ziet een klein blond meisje met pluis krul EEND EEND EEND roepen, naast een zeer hoogzwangere bolle mama dan is het hoogstwaarschijnlijk Laura met mama hihi

Wij gaan morgen misschien naar de stadsboerderij in zoetermeer die hebben allerlei activiteiten voor dierendag, dat is misschien wel leuk.

18. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hier wel redelijk veel woordjes, eerste stapjes met 13 maanden, echt lopen 14 maanden.

Even denken wat ze zegt..
    mama, papa, nee, ja, au, bah, hiiii, bal, die/deze, drinken, zitten, dag, koek, eten, aai, kusje, zooo (dit zegt ze dus heeeel vaak, stopwoordje van mama haha)
    Toettoet is auto
    kaka is elk beest

Wat ik wel leuk vind is dat ze je steeds meer begrijpen.
    Als je zegt, naar bed, pak je schoenen, jas aan etc dat ze dat allemaal begrijpen.

Ja deze leeftijd is wel erg leuk, gaat zo snel ineens.
    Soms lijkt het wel of ze even stil staan met ontwikkelen en dan ineens komt het.

Bij de Bijenkorf nog een lodger gekocht, 39 euro dus scheelt de helft.

Anas doe jij aan geboortebedankjes, bij Amy is het me min of meer ontschoten.
    Trakteer jij ook op het kdv beschuit met muisjes?

Meiden die weleens wat op mp verkopen, ik ben mijn huis een beetje aan het opruimen (hoezo nesteldrang haha) en kom dingen tegen die ik wel verkopen zoals Otazu sieraden etc, hoe stuur je dat op en wat kost dat aan verzendkosten?

19. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Oh ja nazli in de regio rijnland, dat is volgens mij jou regio toch???
    Daar zoeken ze nog wel veel mensen in de zorg ( huishouding of verzorging) de huishouding verdient op zich wel redelijk 8,73 per uur zie ik staan. ( staat in mijn vakblad)
    www.werkenbijactivite.nl

20. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Lafo: wij doen geen geboortebedankjes, hou daar zelf niet zo van. vind het niet zo nodig ;)
    Op het KDV en mijn werk en mijn mans werk ga ik wel beschuit met muizen trakteren :) leuk toch!!!

Even kijken marktplaats: ik heb wel eens wat verkocht, meestal wil ik dat het opgehaald word bij mij thuis.
    Als het brievenbuspost is, dan kun je het via de site van TNT post tarieven bekijken .
    En alle pakketpost tot 10 kilo is 6,95. Wel handiger dan heb je nl een bon en een bewijsje ( track en trace nummer)

Ik liet dus altijd mensen betalen en dan inclusief verzendkosten!!

Een lodger gekocht.. tuttebel, had dat gezegd dat je er 1 zocht heb die van mij laatst verkocht. En die had je ook wel mogen hebben voor weinig!!!
    Heerlijk ding hoor :)

Deel Deze Pagina