Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    Nazli, hier ook tweetalig (hoewel het meerendeel nederlands is), maar Devrim zegt ook nog bijna niets. Begint nu een beetje met papa en mama maar zegt dat nog niet heel bewust. Ach, komt allemaal wel. En hij begrijpt eigenlijk bijna alles wat je zegt, vraagt.

Was net ook in de stad op zoek naar turkse kinderboekjes maar niet echt iets gevonden, jammer.

Speelgoed: blokken (donderdag gekocht) en zo'n houten doos waar verschillende vormpjes in moeten. Dat vind ie echt heel leuk en doet is zo achter elkaar goed. Ook een puzzel met allemaal vormpjes legt ie zo in elkaar. Wel erg knap.
    Nu dus nog praten...

Vanochtend lekker tot 10.30 uur kunnen slapen, papa ging met Devrim naar beneden. Heerlijk, even bijtanken.

2. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Askim, slim hoor van Devrim! dat lukt Laura echt niet. Weet eigenlijk niet of het ongeduld is of dat ze het niet snapt. volgens mij beiden :)

turkse kinderboekjes, hmmm ook niet op de haagse markt ofzo?

Ik heb altijd begrepen dat kinderen die 2 talig worden opgevoed later praten, weet even niet meer waarom. Ik zal eens kijken of ik het nog ergens kan vinden.

3. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Volgens mij ben je altijd al ongeduldig geweest ;)

4. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Haha geen idee is een knalroze :D
    Je hebt 'm voor jongens in het rood/zwart

5. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Monica is zeker slim van Devrim, Amy weet soms wel het juiste vormpje ergens in te doen maar puzzelen gaat nog net te ver haha.
    Ben je lid van de bibliotheek?
    Misschien dat je daar wat Turkse boekjes kan halen?

Vanmiddag wilde Amy niet slapen en kwam eigenlijk wel goed uit want kreeg ook visite, daarna naar Schiedam gegaan.
    Nu weer thuis.
    Amy ligt net op bed, volgens mij wil ze nu wel slapen!

6. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Thnx voor de reacties, ik heb een bod gedaan...afwachten maar

Jayden is nog steeds niet helemaal lekker, alhoewel dit nauwelijks te merken is. Hij is vrolijk speelt veel, is wel sneller moe en dan wat aanhankelijker/hangeriger...

Maar hij heeft vanavond weer overgegeven (nadat hij eigenlijk niets gegeten had) hij wilde het niet doorslikken, hield het eten in z'n mond.
    Anas, ik begrijp nu pas een beetje wat je met Laura heb meegemaakt met niet willen eten.

We zijn blij dat hij in elk geval wel drinken wilt en genoeg 'reserve' heeft in z'n bolle buikje...

7. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    anas niks nog? ik krijg geen gelijk dan he

verder drukke dag hele dag door bezoek nu zo weer even snel bij lezen maar reageren op jullie zit er even niet in was even benieuwd of ik gelijk had maar tot op heden nog niet. en de tijd tikt weg voor vandaag
    gr miriam

8. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Arme Jayden...ik hoop dat hij snel weer gaat eten.
    Lafo..stoer van Amy dat ze vanmiddag niet heeft geslapen!!
    Askim..lijkt me voor een kind ook lastig als er 2 talen gesproken worden. Ach en ieder kind zijn eigen temppo.

Puzzels gaan hier vaak goed. Blokjes in zo'n vorm ding doen vindt Evan al niet meer intresant. Hij heeft een auto met van die vormpjes vorig jaar van sintreklaas gekregen. Peter de snelle kever..ding praat, maakt geluid en geeft licht..gek werd ik er in het begin van;).

9. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Katje succes met Jayden, misschien ook last van z'n oortjes?

Haha Mariska alles met geluid word ik gek van!!

Nee Janny gaat echt pas de 10e bevallen!! (sorry Janny hihi, je mag me straks ook terug plagen)

10. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Groepsleidster Kinderopvang
    Goedenavond:)

Vandaag een lekker dagje gehad. Vanmorgen om 9 uur beneden, lekker rustig aan gedaan..
    Vanmiddag zijn we lekker wezen zwemmen...Jeetje wat was het druk zeg, maar wel erg leuk. Aydin vond het ook prachtig:)

Kreeg nog een belletje van mijn vk of ik het ook leuk vond om een termijnecho te krijgen voor echoscopisten in opleiding. Heel toevallig is dit vrijdag naar de 'echte' termijnecho dus vond het wel leuk...Duurt wel vrij lang omdat er wss 2 of 3 mensen moeten oefenen, maar kan ik extra lang naar mijn ukkepuk kijken haha...

Hier speelt Aydin veel met de duplo, hij kan al erg goed bouwen, vind ik zelf dan haha...Puzzels vind hij ook leuk, maar moet wel aanwijzen waar het stukje moet, hij krijgt hem er dan wel goed in...

Meneer zegt nu de hele dag door 'dag' en gaat dan zwaaien haha, zou leuk om te horen. Zijn eerste echt woordje. Hopelijk volgt de rest snel..:)

11. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    Juud, wat lekker dat het zo goed gaat met Amy op het KDV. Past zich goed aan dat knappe kind van je ;).

12. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Anoesj nu is vast het hek van de dam, lult straks de oren van je kop haha.
    Leuk zo'n echo, zou ik ook wel voor in zijn!!

Dank je Monica, kan niet vaak genoeg zeggen dat ik reuze trots op d'r ben haha.
    En ben ook niet meer zo verdrietig als eerst, papa brengt haar nu weg en ik haal d'r op dat is beter.

13. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Haii

Hier weer lekker met de beentjes op de bank. zo alleen nog ff wat was wegwerken en dan niks meer!

Juud, lekker hoor dat het met Amy zo goed gaat, maar had eerlijk gezegd niet anders verwacht van haar.. ze past zich makkelijk aan en is ook een lekker kind!!

Janny, nog steeds niks meid haha... ongeduldig ben je idd.. veel meer als ik nog.. zou voor mij nu ff niet hoeven haha!!!

Zo ff de ws doen.. miss morgen meer tijd.. hahaha!!
    xxx

14. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ginaaa alweer 27 weken!!!
    Heb hier ook nog was liggen, ga ik ook zo weer eens doen maar ben een beetje moe, merk wel dat ik sneller vermoeid raak...

15. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Groepsleidster Kinderopvang

Haha hij lult nu al de oren van mijn kop, maar dan in een taal wat wij niet verstaan...Zelfs al echt brabbelzinnen met een vraagteken erachteraan...Ben zo benieuwd wat hij allemaal te vertellen heeft haha..

16. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Je wilt het vast niet horen Anas,

maar ik vindt 11 oktober wel mooi

Geboren op 11-10-09

Die datum geef ik ook voor m'n vriendin :)

17. bo2008

bo2008 Niet meer actief

Janny puf je al lekker ?

18. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Jaaa idd 27 weken alweer!! Gaat hard he meid.. jij woendsdag alweer 34 weken pffff.. waar blijft de tijd! ben wel weer toe aan mn gewone lijf en mn gewone hormoonhuishouding.. heb jij dat ook? Ik heb het gevoel heel lang al zwanger te zijn!!!! zal blij zijn als ik straks en dalijk weer helemaal mezelf ben en ook blijf!!!!!!

Haha Noah heeft ook hele verhalen. Hij heeft ook echt commentaar als we m ergens op terecht wijzen.. soort discussie haha.. verstaan er niks van maar oke. Hij vertelt ook echt wat ie wil alleen begrijpen wij het niet altijd en dan merk je dat ie echt ongeduldig word hahahahaha zo grappig!!

19. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Haha hier ook hoor, vind dat zo lief klinken dat onverstaanbare :)

20. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Jaaa Gina heel herkenbaar, heb ook het gevoel bijna volcontinu zwanger geweest te zijn.
    Straks als alles weerback to normal is weer wat leuke kleding kopen en weer verder met het niet zwanger zijn meer tijdperk haha.

Meiden ik kom nog even reclame maken voor mijn vriendin d'r webshop, heb het al eens gemeld maar nog een keertje kan geen kwaad!

Draakje`s webshoppie | Welkom

Trusten allemaal!

Deel Deze Pagina