Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ja ze zijn ook behoorlijk geschrokken maar ondanks dat het zo vroeg is gekomen ziet het er goed uit dus daar dan maar aan vast klampen en niet meer denken aan de schrik

gr miriam

2. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Miriam hoe is t verder met je kersverse gezinnetje en de opas en omas ???

3. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Ik bedenk me net... dat zou dus t zelfde zijn als dat Judith nu ineens zou bevallen !!! pfff

4. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Hier ben ik ook weer even. Gisteren 's ochtends met Zoë op het werk geweest. John moest werken (zitten op hetzelfde bureau) en daar even ontbeten. Daarna naar mijn ouders en pas na het eten weer naar huis.
    Vandaag waren we lekker met zijn drietjes thuis.. Zoë was ook weer op haar liefst vandaag. Zit nu lekker n haar stoel tv te kijken.
    @ speelgoed. Hier ook zo'n huisje van little people.. (denk dezelfde als Daam). Verder is ze gek op haar boekjes en ook die vormenkubbussen... En niet te vergeten haar pop met poppenwagen.. kan ze uuuuren zoet mee zijn.
    @ driewieler.. hier ook een roze met duwstang. Van Smoby. Heeft ze gehad vooor haar verjaardag. Ze worden nu ook verkocht bij de prenatal.
    @ eten. Hier gelukkig niet zo'n drama de laatste tijd. Ze eet wel steeds meer met de pot mee en van het verse zit ze veel sneller vol dan van een potje.. maak me er ook niet zo druk om. Ze komt vast niet om van de honger. las toevallig pas ergens in een tijdschrift waar ze zeiden: jij bepaald wat je kind eet en het kind hoeveel hij eet. Denk dat daar wel een kern van waarheid in zit. Het schijnt dat je betere eters krijgt als je ze niet dwingt met eten. En in de ouders van nu stond dat het de beste strijd is voor kinderen... het avondeten, omdat ze doorhebben dat de ouders willen dat ze eten. En als zij niet willen dat er dan mooi niets gebeurt... 1-0 dus voor de kids ;). ach... het blijven soms draakjes.

Ga maar eens beginnen aan het avondeten. Anders wordt het weer zo laat met eten.

5. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Klinkt als een bezig dagje Naatje!
    Jij ook al bijna 20 weken!!! Gaat echt snel! Wanneer is de 20 weken echo???

6. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Ja, het gaat erg snel.. over 2 weken alweer 20 weken! Heb dan ook de echo.. dus op maandag 19 okt.. om 9 uur 's ochtends! Helemaal goed tijdstip, want wachten duurt altijd zooo lang ;). Bij jou nog steeds rustig?

7. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Ja hier nog helemaal geen enkel teken van een mogelijk naderende bevalling :(
    Nou ja, we zien wel!

8. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Nou hier zojuist ook alles er uit gegooid. Kwam Jayden's kamer in en kon niet tegen de lucht van zwitsal/babydoekjes etc. Was daarvoor al ontzettend misselijk, denk dat Jayden me heeft aangestoken. Net als m'n ouders want die hebben precies hetzelfde. Misselijk, overgeven etc.

Maar nu voel ik me weer goed...dat had ik uurtje geleden niet gedacht !

In m'n klas zijn er ook twee ziek...maar of het de mexicaanse is of gewoon een virus?? heb geen koorts...

@Anas, wat bedoel je met B.i. B

9. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Hai meiden!

Ik heb alles gelezen, maar ben ook weer hoop vergeten sorry!!

Bij de vk geweest. Mijn hb is weer gezakt, nu 5.8 dus als dit zo blijft niet thuis bevallen. MIjn uitslagen zorgen ervoor dat ik naar een hematoloog moet om uit te zoeken wat nou precies de afwijking is en hoe die te behandelen is.. bloeddruk was 100/65 dus netjes! Kleine ligt al met koppie beneden, ze voelde in mn bekken (of daar net boven) volgens vk betekent dit niet dat ie eerder komt alleen dat ie al daar ligt! Verder was ze beetje warrig enzo maar ze is nu eenmaal aparte hahahaah.... Ik was 3 kilo aangekomen, dus 6,5 totaal nu.. ze vroeg gelijk of ik soms vocht op handen en voeten vasthield en dat is idd zo... hele dikke groeven op mn kuiten en ben een ringmaat groter gegaan..

Verder gewerkt vandaag, had een lekker dagje, kon echt merken dat ik beter uitgerust was.. Noah was ook errug vrolijk en gezellig onder de douche en is lekker gaan slapen gelijk. Nu heerlijk remi op de bank want man is naar school!!

10. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    KAtje met B.I.B. bedoelde ik Baby In Buik :)
    Hoop dat het spugen enzo snel ophoud! bah! kan je je zo ellendig van voelen!

Gina balen dat je Hb te laag is om thuis te bevallen, hoop dat je snel bij de heamatoloog terecht kunt! En misschien dat ze je dan iets kunnen voorschrijven.
    Nu lekker met je beentjes omhoog op de bank .
    6,5 kilo is netjes zeg voor 27 weken!!

11. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Nou vond 3 kilo in 4 weken wel ineens veel!! hahahaha...
    Hoop dat ik het door veel te drinken nog een beetje kan goedmaken en vocht kan verliezen!!

12. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Ja gina op zich is 3 kilo in 4 weken natuurlijk wel veel, maar als t voornamelijk vocht is....

13. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Groepsleidster Kinderopvang
    Indd balen dat hij zo laag is. Houd je het allemaal wel een beetje vol dan met zo'n laag HB? Hopelijk kunnen ze snel de oorzaak vinden...

Was even op marktplaats aan het struinen voor positiebroeken...Had een leuk pakket met 10 broeken gevonden voor 25 euro...Das natuurlijk geen geld en zijn ook nog leuke broeken...Hopelijk zijn ze er nog gelijk een mail gestuurd...

Vrijdag komt steeds dichterbij, spannend, gelukkig om half 11 de echo al hoeven we niet zolang te wachten..:)

14. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Wat voor positiebroeken zoek je dan Anoesj?

15. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Groepsleidster Kinderopvang
    Spijkerbroeken..

16. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ik gooi het hier in de bak textiel, ik weet niet wat er eigenlijk dan mee gebeurt, maar ik neem aan dat het word uitgezocht, geen idee eigenlijk :(

17. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ik pak ook altijd stevig haar arm beet en ze moet me dan aankijken en dan zeg ik dat ook, alleen dat aankijken dat weigert ze dus :x

18. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Daar dacht ik ook ineens aan :$

19. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    He jakkes meid, ik dacht niet aan de Mexicaanse griep eerder aan iets anders ;)

20. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Balen zeg van je hb, is idd wel erg laag meid, wanneer moet je naar de hematoloog?
    Wat is de grens van thuis bevallen?
    Wel weer een mooie bloeddruk zeg!

Deel Deze Pagina