pfff zat er hier ééntje sesamstraat te kijken... kwam me er toch een lucht voorbij.. stond ze op had zat het tot op haar maillot... gelijk maar naar boven en alles schoon aan en pyama aan... Denk dat er eindelijk kiezen aankomen, want de poepluiers zijn niet normaal meer... Ik ga maar even soepje maken en broodje in de oven. John heeft weer late dienst, en ik doe lekker makkelijk met eten. Morgen weer werken.
Zo lekker weinig bijlezen omdat de pagina er weer uitlag grrrrrr! Ik moet hoognodig naar bedje natuurlijk, zat op de wii te klooien hihi
Zo de pagina doet het weer ! Hoogst irritant, dat het er al 2x uitlag! En zo lang ook!!!!! Naatje, zou dat op kiezen duiden??? dan zal t hier ook wel eens kunnen gaan plaatsvinden haha Laura is ook regelmatig tot op d'r rug toe VIES en dan met van die dunne vieze poep BAH en stinken !! hihi lekker praatje op de vroeg ochtend Maar goed hier dus met BIB ( baby in buik) en nog altijd alles rustig kalm en stil. Wel weer enorm slecht geslapen. van 00.30 tot 2.30 geloof ik en toen weer van 3 tot 5 en daarna alleen maar draaien , plassen in en uit bed.. morgen controle gyn! Hoop toch echt dat hij me niet nog 2 weken laat doorlopen, maar ik gok toch van wel, omdat hij al eerder had gezegd van wel! BAH
Morguh! Anas, knuffel voor jou! Langzamerhand knap ik wat op gelukkig. Mikki pikt de fruithagel van mijn bord en is daar errug zoet mee hihi. Vanmorgen gingen de kinderen naar school met hun ontbijt in hun hand, want ze gingen aan elkaar laten zien wat ze in de ochtend allemaal aten. Ben benieuwd naar de verhalen. Dit is in het teken van de kinderboekenweek geloof ik.
Hii Goedemorgen, zeker irritant dat de site zo lang eruit lag maar net wat Daam zegt scheelt weer bijlezen haha. Janny ik dacht misschien ben je wel al aan het puffen zonder dat wij het konden weten, maar nee. Ik zou toch een spontane bevalling prefereren, ipv inleiden. Dat vond je zelf toch ook heftig? Goed zo Laura, knap hoor! Hier vandaag 34 weken, mijn verlof is vandaag officieel ingegaan. Straks naar me moeder toe, lekker even eruit, baal zo van die regen, je kan niks. Dan maar naar de Bogaard, lekker overdekt winkelen haha. Janny misschien ben jij wel die 3% die op de uitgerekende dag bevalt!
Lafo, gefeliciteerd met je 34 weken! Naar de Boogaard, daar kun je mij wel eens tegenkomen. Ik ga naar de Leyweg voor schoenen voor Yoran, maar als ik daar niks kan vinden, ben ik naar de Boogaard.
Het is hier trouwens weer slecht gesteld met eten, boterhammen gaan er maar voor de helft in en avondeten ook maar een paar happen, maar ze heeft genoeg reserves en als er maar iets in gaat. Waar ze echt gek op is, is ontbijtkoek. Daar loopt ze echt van te smullen.
@ Lafo gefeliciteerd met de 34 weken!!! gaat het toch snel zeg. Vandaag lekker winkelen, is maar waar je zin in hebt Ik moet eigenlijk ook de deur nog uit want mijn moeder is donderdag jarig maar ben nog even zin aan het maken! Het is hier ook helemaal geen lekker weer. Juud ik kan toch niet puffen zonder dat jullie het weten!!!!:!??? Juud ik vond het ingeleid worden niet erg plezierig nee,... als je de rugweeen en de weeenstorm etc weer voor de geest hebt dan word je dr niet vrolijk van. Aan de andere kant wist ik wel waar ika an toe was. Je gaat het ziekenhuis in en weet iig dat je er neit meer uitgaat zonder kindje!!! maar spontaan bevallen is idd wel beter. Daam fijn dat je weer wat aan het opknappen bent! toch ellendig zeker als je ook nog de kids om je heen hebt, je kan eigenlijk niet echt uitzieken!
Juud en Daam dan kunnen jullie gezellig koffie samen drinken in de boogaard! Hier gisteren trouwens alsnog een drukke dag gehad, mijn vriendin kwam smiddags op de thee, ging rond 18uur weg, gegeten, en om 20u kwamen mijn zwager en schoonzus tot 2230 ofzo dus bezig dagje gehad!
Ja bijna alle hoektanden zijn door aan het komen, dat zal het wel zijn denk ik Janny. Ik haat binnen zitten Janny, ik moet zo af en toe echt de deur uit en Amy ook dus ik vind het helemaal niet erg om in een slakkentempo te winkelen.