@will: de vk zei me hier dat ik 6 weken na de bevalling op nacontrole mag komen als ik wil, maar het hoeft dus niet. Alleen als ik dan nog vloei moest het geloof ik wel, maar verder is de keus aan mezelf! Dus ik ga er van uit dat als jij je goed voelt, je ook niet op nacontrole hoeft. @friendly: ik kan haar best wegleggen, ze is zo onder zeil dat ze best zal blijven slapen, dat is het dus niet. Ze ligt alleen zo ongelofelijk lief en het voelt ook gewoon lekker, haar tegen mn buik aan Het is dus meer niet willen, dan niet kunnen
Jvtje jammie lange vingers daar kan je ook lekkere pudding van maken, tenminste dat deed mijn oma altijd. Will wees blij dat de weegschaal is ingepakt, de mijne heb ik ver weggestopt Ice die streep heb ik ook nog, hij is best dik en lang en lelijk Leuke actie van Veronica, ik heb ook een foto van Amy in haar oranje romper alleen had ze toen een huilbui dus echt leuk staat ze er niet op Venkelthee is nu opeens weer kankerverwekkend, half NL heeft het gehad als baby maar nu mag het opeens niet meer Waarom gebruik jij Nutriton? Ik heb hypoallergeen van Friso die is aanbevolen hier door de kraamhulp. Anastacia wow Laura groeit al hard dan! Ik heb nu Blokker fotoservice geprobeerd, Kruidvat loopt bij mij iedere keer vast helaas want Kruidvat is goedkoper. Daphne jij zegt lang leve de schommel, wat heb jij dan voor een schommel? Amy houd heel erg van wiegen, zit er eigenlijk aan te denken om zo'n ding van Fisher Price te kopen maar die is erg duur...... Nee ik heb een Fluxus na Partus gehad, Fluxus is een verzamelnaam voor extreme bloedingen. Amy is erg onrustig vanmiddag, heel veel wakker waarschijnlijk omdat ze vannacht en vanmorgen heel lang geslapen heeft en gisteravond ook trouwens. Heb haar een fles gegeven maar voor het eerst had ik ook problemen met boertjes laten, het lukte niet maar ze bleef door drinken en steeds geen boertje. Toen in de box gelegd en ze bleef maar zeuren en kreunen, toen pakte Ramon haar op en toen liet ze me toch een boer, ik herkende het geluid niet als zodanig, ik schrok me rot Echt iets van 4 seconden lang! En daarna spoog ze Ramon's shirt onder Ze blijft wel onrustig, ze heeft ook al veel gepoept......ga zo voor het eerst naar m'n ouders toe met z'n drietjes. Haar eerste uitstapje naar oma en opa
Vervelend Deentje dat je nog zo'n last hebt van de paniekaanvallen Wel goed van je dat je ermee om probeert te gaan! En over 2 weekjes naar de psych, hopelijk helpt dat ook! Heel veel sterkte ermee. En succes morgen met het cb. Laat je niet gek maken door dat mens hoor!
Daarom ben ik ook zelf op zoek gegaan naar een fysio, want degene die zij aangegeven had is dus echt alleen kinderfysio en verder niets. Die ik nu heb is veel opener en aan de tel klonk het echt als een hele leuke vrouw. Ruben doet het qua symptomen per week wel beter, maar heb zelf het idee dat er iets niet helemaal in de haak zit. Of dat nou Kiss is of niet, iets zit niet goed. Vandaar dat we het gewoon goed uit laten zoeken. Jvtje; ik ken dat... valt ie na zn voeding op schoot in slaap en dan (vooral 's avonds) wil ik hem eigenlijk niet wegleggen. Maar goed als ik hem meteen wegleg dan verneemt hij het meestal niet, terwijl hij als ik hem later wegleg wel vaak wakker wordt.... Hij houdt het nu wel lekker vol. Hij sliep tegen tweeen (okee, hij had vanaf 07.00 weer nauwelijks geslapen en als ie sliep was het heel licht want om de haverklap gingen de oogjes open. Moet zeggen dat ie wel rustig was, dus dan mag ie wakker zijn. Zou fijn zijn als ie tussen 6 en 7 wakker wordt (begin weer aardig stuwing te krijgen) dan komt ie mooi tegen middernacht weer en kunnen we zien tot hoe laat ie dan slaapt. Hoop in elk geval op 1 nachtvoeding (of eens een keer geen, maar dan moet ie vanavond wel gaan hamsteren anders heb ik dat liever niet!)
wie dacht ook alweer dat ie wel kon winnen? dit is onze 'tuin' zonder zitgedeelte, maar wel met onkruid, mieren, gras, wormen, wortels en noem maar op
welgeteld 2 bosjes, een tomatenplant en een aardbeienplant... echt zoooo mooi die tuin van ons heb net 15 min bv gehad, maar Ruben is weer ingedut. maar ff schone kont geven en dan kijken of ie nog wat van de andere kant wil...
Zo daar was ik weer...Heb heerlijk 2 uur gewandeld. Daarna meiskje gevoed, en die ligt nu weer heerlijk te pitten. Al kostte het wat gemopper in haar wiegje, nu is ze vertrokken. Mijn zusje komt hier gezellig eten dadelijk... Lafo: pff hoop echt dat je eindelijk je huis verkoopt. Weg met de dubbele lasten, wat moet dat heerlijk zijn. En wat lief van de opa's en oma's! Das zeker al een gevulde spaarrekening! Wittereus: whaha wat een actie van je ventje! Hij is goed gegroeid zeg! Enne schoonouders Hoop dat je vriend er wat van zegt, het zijn tenslotte zijn ouders. Nazli: 1000 euro uit fonds....Doe mij dat... Hopelijk gaat alles goed met verhuizen. * even gedacht om naar belgenland te verkassen maar doe het toch maar niet * Fiona: jeetje wat balen zeg. Misschien een andere fles of speen proberen. Katsas: hoe is het met je hoofdpijn? Hopelijk zakt het wat af! Ice: kop op hoor die kilo's zullen vast er nog wel af gaan. En ik vond je er goed uitzien hoor! Je bent al supergoed bezig met sporten! Dolphin: goed aangekomen angelo! Balen van zijn voorkeurshouding, hopelijk helpen de tips en heb je geen fysio nodig. Osnukkie: wow gaat goed met Louise! Kinderbijslag hoefden we niet aan te vragen, kregen automatisch de papieren thuis gestuurd. En helaas wordt het idd pas oktober als je de eerste keer wat krijgt. Venkelthee, schijnt dat er iets kankerverwekkends in zit maar goed, het wordt al jaren gebruikt en gedronken en nu ineens zou het dan niet goed zijn. Zo onderhand mag je haast niks meer... Ik heb wel gewoon venkelthee gedronken. wittereus: beter die blauwe envelop...Hier is ie nog niet op de mat gevallen...Lekker dat je het aan de keuken kunt besteden. Friendly: ook fijn dat je lekker wat terug krijgt...Ben wel benieuwd naar je tuin... Daphne: soms poept ze wel eens tijdens de voeding en dan is het brullen omdat heer broek vol zit, maar vaak ook niet. Succes met een baan vinden. In welke richting zoek je wat? Anastasia: goed gegroeid zeg Laura! Ik mag volgende week woensdag weer, ben erg benieuwd ook naar wat Nieve weegt. Nazli: van alle pillen kun je aankomen als je er aanleg voor hebt. Jvtje: doordat Nieve in begin niet zo wilde drinken en ik dus alles kolfde heb ik een aardige voorraad in de vriezer. Soms kolf ik thuis dus ook 1 borst als ze de andere drinkt, denk dat er inmiddels een liter of 4 in de vriezer ligt Lachen hier ook...Zo lief dan ligt ze op het aankleedkussen je aan te kijken en dan praat ik tegen haar en dan een big smile........ I ce: buikspieren zijn na 6 weken weer gesloten dus je mag aan de slag . Bruine streep kan volgens mij nog wel tot 9 maanden na de bevalling blijven zitten... Will: bij nacontrole werd bij mij gevraagd hoe het met mij ging en met Nieve. Verder idd over anticonceptie gesproken en er is ruimte om de bevalling te bespreken. Lobke was idd klein met haar 38 weken, maar ze had toch ook een groei achterstand?. Bij mij op de kamer lag een meisje die met 40 weken bevallen was en haar dochter woog maar 1900 gram Evelien:thanks voor de waarschuwing. Ik controleer ook idd altijd met de elleboog. Friendly: hopelijk is je vriendin toch wel al bevallen. Deentje: wat fijn dat je geen last meer hebt van de borst. Balen dat je toch steeds die aanvallen hebt, goed dat je de psych gebeld hebt! Hopelijk wordt het snel beter. Evelien: kook ze. Hier ook vaak een meiske dat zich meldt als je net pan op het vuur hebt staan... Daphne: over Implanon heb ik wat minder positieve verhalen gehoord, dat het staafje gaat zwerven en dat soort dingen. In principe als de draadjes van de Mirena goed zitten mag je hem niet voelen. Dat stond in het foldertja dat ik over de Mirena heb. Friendly: vindt het nog wel meevallen hoor je tuin Zo...........bijgelezen. En nu ga ik koken.
witte reus zulke schoonouders heb ik hier ook .. om gek van te worden. Je zou er bijna om gaan verhuizen met van die mensen pfff badje controleren met je elleboog dat doe ik ook idd met mijn hand en pols. Will kun je geen contact opnemen met he CB in steenbergen? Want je krijgt kaarten voor de vaccinaties ( die gescand moeten worden ) en wie weet kunnen ze gelijk een afspraak inplannen? Hier net ons meisje laten bijschrijven op onze paspoorten. dus dat is ook maar weer gedaan. Ze is de hele dag al heel lief, het is en blijft een schatje!
en het is een meisje! had ik wel gedacht... zal zo ff een kaartje voor papa mama en broer brengen....
Lafo, ik heb ook zo'n fisherprice schommel. En dan model: Papasan. Ik heb hem via Amazon.de gekocht vorig jaar. (Scheelt namelijk wel iets). Je kan ze ook 2e hands kopen en dan zou ik rond de 80 euro wel acceptabel vinden (velen denken dat ze minder kunnen bieden omdat het kindje er relatief kort in kan, maar die dingen zijn er veel te duur voor om 50 euro voor te bieden hihihi). Ik ben echt wel blij met de schommel! Hannah, ik zoek naar een baan in de Marketing, maar dat is best wel moeilijk om te vinden ben ik na 4 jaar zoeken wel achter gekomen.
jvtje en hannah dankejwel! ik hoop ook dat ik er eindelijk is van af kom.. loop nu al lang genoeg met die klote aanvallen.. heeft er iemandeigenlijk al de babydoos van prenatal gekregen?
ga ff mn mannetje troosten... is een beetje jengelig.... kopje thee erbij voor mama en dan komt het vast goed...
Iris doet het vandaag uitstekend! Ben weer helemaal hoopvol dat het gerommel van de afgelopen dagen door de verkoudheid en mijn buikgriep kwam! Vanmiddag was het wel weer heel grappig, ik moest om 12.30 uur Kim van school halen, en ze moest om 13.00 uur op zwemles zijn. Ze zwemt op een nieuwe locatie, en ik was het adres vergeten. Dus een hoop gestress etc, en 10 minuten te laat, oei en Erwin had ook al eens op zijn kop gehad.! Maar goed, vandaag was er een vriendelijke juf, ik moest tot 14.00 uur wachten en om 13.55uur begint iris wat jammeren, ik denk , och ja, net nu wil ze eten, maar moest naar kim toe om haar te helpen. Dus kim met een hand hier en daar wat geholpen en iris op mijn arm, is het allemaal gelukt. Toen met zijn allen weer naar de auto en in de auto, en iris begon steeds harder te protesteren, maar ik wilde toch graag naar huis, en haar daar voeden. In de auto, madam krijste, niet normaal wat een gifkikkertje, en ineens was het ook weer stil, ik keek eens of ze toevallig haar duimpje gevonden had, nee hoor mw lag heerlijk te slapen, whahaha. Heeft toen lekker geslapen tot ik thuis tessa in bed had gestopt, en daarna heeft ze heerlijk gegeten en hebben we samen anderhalf uur op de bank geslapen, terwijl kim tv keek. Deze mama had het helemaal gehad en kon haar ogen niet meer openhouden, hihi
hier een sam die niet wil slapen. En Fay wil alleen bij mij hangen. En Mark is weg dus gaat lekker zo ahum
Daphne, heel herkenbaar , lijkt of ze dat aanvoelen! Hier komen ze er nooit uit, en ben ik dan eens een avond alleen dan komen ze! Hoop dat sam gauw gaat slapen! sterkte, hier slapen ze alledrie, maar ik verwacht Iris elk moment!