Ik kreeg bij Laura pas een infuus met weeen opwekkers toen ik al volledige ontsluiting had. Kan ik me herinneren want toen was mijn man er, en die kwam pas om 6uur ofzo terwijl laura toen om 730 geboren is Dus ik heb verder geen infuus gehad
Juud : Beterschap met Ramon! Hier ligt laura altijd in rompertje+ pyama in een slaapzakje. ze ligt ook nooit onder een laken of deken. ze ligt meestal overdwars of ondersteboven
Anas..het is ook gewoon tijd dat je kleine komt. Ik hoop echt dat het nu sneller gaat als met Laura..Oppas voor Laura geregeld voor morgen?
Isa is 82 cm (vorige week nog gewogen bij de cb), laatst was hij nog 75,5 cm in mei was dat nog. Zijn lengte is zeer gestegen, maar zijn gewicht is best wel gedaald. Maar hij groeit en eet goed, dus niks om zorgen te maken.
Anas, Het is wel de tijd dat de kleintje komt. Ik hoop dat je morgen wordt ingeleid. Succes als ik je niet meer schrijf.
Vandaag ben ik vrij. het is een mama en kind dag voor ons met isa. Volgende week werk ik 6 dagen met a.s zondag erbij achterelkaar. Gelukkig ben ik as zaterdag weer vrij.
Mikki ligt te draken in bed, wil niet slapen, nou ja, dan maar weer eruit! Wie van de kids slaapt nog twee keer op een dag? (overdag bedoel ik dan natuurlijk)
Jayden slaapt ook 1x. Tussen 13-15 uur slaapt hij 1,5-2 uur meestal. Soms iets eerder, soms wat langer. Ga vanavond een driewieler ophalen (die van marktplaats, ben benieuwd hoe hij er in het echt uit ziet... Op de foto zag het er netjes uit). Tot grote teleurstelling van oma die dat als "2e verjaarsdagscadeau" gepland had (da's pas over ruim half jaar !! )
Ach over een half jaar heb je vast wel weer een ander kado in gedachten, Katje..Ben benieuwd wat Jayden er van vindt. Nazli..denk je wel aan jezelf en aan Isa. Kun je daar ook afspreken dat je op vaste dagen werkt? Daam..Evan slaapt overdag ook maar 1x en soms helemaal niet. Als we hem niet weg leggen blijft hij gewoon wakker. Anas...dank je voor je adres...ik wens je voor morgen sterkte, succes en geluk. Ik hoop dat je morgenmiddag je ventje al in je armen hebt. We lezen het wel van Daam.. Ik ga ervan door. Heb meidenavond...tot morgen!! Komregelmatig hier spieken!!
Ik was diegene die dat vroeg Maar nu weet ik wat je bedoelt. Dubbel gevoel dus Ik hoop voor jou dat jouw kereltje misschien alsnog spontaan komt of dat je al wat ontsluiting hebt.
Dank je! Hier ook trouwens, altijd overdwars, hoofd bij het voeteneind, armen buiten boord dus dekentje zie ik voorlopig ook niet zitten, volgens mij slapen de meeste hier dus zonder deken!