Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Zou mijn idee ook zijn hoor Janny, wat er niet is, is er niet.
    Je hebt het geprobeerd en je merkt het gelijk aan je kind wanneer het voldaan en tevreden is!

2. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Gelijk heb je Ans..als ik ooit weer die beslissing moet nemen ga ik direct op fv. Ik vond het zo'n stress gedoe.

Lafo..beetje bijgekomen?

3. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Ben met man en zoontje naar m'n ouders geweest. Na z'n middagslaapje het bos in gegaan om te wandelen. Toch wel bijzonder om je kind zo de wereld te zien verkennen ! Blaadjes, takjes, boomstammen.... :)

4. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Bijzonder is dat hé...We zijn vanmiddag bij een vriend geweest die in het bos "woont". Evan zat op zijn knieën bij een paddestoel en ging boven op een steen zitten en riep stoel...

5. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    super toch !:)

6. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ja het gaat Mariska, ben druk bezig dus echt bijgekomen nee...Ramon is met Amy naar Ballorig gegaan dus kon ze daar ravotten en nu ligt ze wel lekker te slapen!

7. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Haiii

He bah Juud, dat is ook niks he, gelukkig waren het geen weeen. Ik hoop dat die bruistabletten hun werk beter doen meid!!

Janny, kijk dat heb je toch maar mooi opgelost meid.. zie je dat je de tweede keer toch wat zelfverzekerder bent he. Fijn hoor dat het nou zoń zoet mannetje is!!!!

Mariska en Katje, dat onderzoeken is idd errug leuk!!

8. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Tja, twee weken zonder mn man is echt klote, om het maar even grof te zeggen.. nu ik alles aan het inpakken ben besef ik het meer en moest net bijna huilen.. fijn die hormonen er nog bij.. pffff!!!

9. bo2008

bo2008 Niet meer actief

gina kan me voorstelle hoor zonder hubby en dan nog eens 2 weken maar je hebt juudje in de buurt! gelukkig , hopelijk zijn die 2 weken snel voorbij voor je

juud jeetje meid ben je zo ziek van die staaltab. ik kan daar ook echt niet tegen ben er ook altijd misselijk van bleh
    hopelijk slaan de bruistab. wel aan bij je en voel je je snel weer wat aangesterkt
    en leuk dat ramon haar naar ballorig mee nam idiaal haha

ana wat goed van je dat je bent overgstapt zo op fv en het heeft meteen posi resultaat gehad, dan zie je wel dat je met een 2de makkelijker dingen durft te doen omdat je het al kent...als het de eerste zou zijn zal je waarschijnlijk nu nog aan het kloten zijn geweest en was mike nog helemaal niet voldaan
    nee hoor meid goed hoor!

katje en maris leuk he dat bos , vorige week ook gedaan met super mooi weer en beau liep lekker door die smalle paadjes en paddestoelen kijken enzo ...en die hele grote bomen! aleen ze zag me een beuke nootje oprapen en opeten nu stopt ze dus ook blaadjes van de weg af in de mond ieeeeeuks!

hier een lief dametje die oooo zo ondeugend is pfff heb me handen er vol aan

10. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Ja maar Juudje is ook weekje weg volgende week, snik snik.. hahahaha nee hoor Juud geniet ervan!!!!! Ik heb mn ouders in de straat en mn schoonouders in de buurt hoor.. komt goed! maar dat is allemaal toch mn mannetje niet he!

Noah stopt heel veel in zn mond hahahaha..!!! Noah ziet ons in de speeltuin altijd dingen oprapen en in de prullebak gooien (bierdopjes, glas enzo... wat gevaarlijk is als ie t in zn mond doet) en nu als ie in speeltuin is gaat ie eerst alles opruimen hihihi.... zo schattig..

11. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Noah heeft trouwens al dagen heeeeeeele vervelende bui... alles is nee en tegendraads dat ie is.. nu heeft ie sinds vandaag vuurrode billen dus vermoedelijk zitten er of hoektanden of kiezen door te komen en hoop dat daar die buien door zijn..

12. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Zit ik vanmiddag te vertellen dat ik geen voeding heb, en geen stuwing. Heb ik nu toch harde borsten zeg! AUWIE pffff hoop dat de stuwing niet al te erg word, want dat is natuurlijk wel k*t!!

Verloskundige vandaag geweest, bloeddruk was nog wel weer te hoog Grrrr althans onderdruk was 95... Nu moet ik meer rust houden, en dinsdag komt ze weer terug.
    Dan gaat ze ook het hielprikje doen. En over 2 weken moet ik dan weer naar de huisarts.

13. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Hier is Laura ook wel een beetje aan het dreinen en doen de laatste dagen, die is toch wel van slag van haar broertje.
    Dat is wel zielig.
    Ze vind het heel leuk hoor, roept baby als ze hem hoort, en kijkt over het randje van de wieg!
    Echt schattig.
    Maar ze heeft ook zoiets van ik wil bij mama , ik wil dit ik wil dat en dan vanalles doen wat ze niet mag ...
    En natuurlijk steeds bezoek, en een vreemde mevrouw in huis,... dus ook wel logisch dat ze een beetje van slag is.
    Nou ja, hoop maar dat ze binnenkort wat went. Maar het is nog allemaal zo pril!

14. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Anas: Lekker smeren met Bepanthen (schrijf je dat zo?) ik heb er veel aan gehad toen ik kloven had. Fijn dat Mike het nu goed doet, dan rust je ook een beetje uit. Wat schattig van Laura zeg, dat ze de baby wil aaien!

Olees net dat je geen borstvoeding meer wil geven. Ik zal je uit de droom helpen: die borstvoeding komt echt nog op gang hoor! Ik had een week na de geboorte van Merlijn* ineens produktie.

Gina: Sterkte deze aankomende weken. Ik kom nog langs hoor!
    Hahaha, die Noah, eerst alles opruimen en dan pas gaan spelen. Nou nog leren dat ie thuis alles aan kant maakt voor ie gaat spelen en daarna weer!

Lafo: Nou heb ik idd wel eens eerder gehoord dat iemand vreselijk aan de diarree ging van staaltabletten. Normaal is de bijwerking juist dat je verstopt raakt, raar mens! hihi, ik hoop dat de bruistabletten helpen.
    O ja, veel plezier aankomende week!

Katje: leuk he,dat onderzoeken van de kids! Dat verwonderde gezicht als ze weer iets nieuws zien.

15. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Mondstoppen nou gelukkig hier niet, ze geeft alles netjes af maar wat niet is kan nog komen natuurlijk, liever niet!

Gina achhh meis toch, ja snap je helemaal, ik zat net te denken dat ik die 5 dagen Ramon ook ga missen en dat zijn er maar 5 plus dat hij er zo is als het nodig is.
    Volgende week ben ik er weer, dan komen we lekker bij je op bezoek!
    Succes meid en we bellen!!!

Fioon ja of het die ijzertabletten zijn betwijfel ik nu weer aangezien ik nu weer last heb en heb ze vandaag niet ingenomen en die bruis ook nog niet....
    Zag weer een leuke foto van je ondeugende meid op hyves!

Janny lekker die stuwing dusnu cup dubbel D hihi.
    Balen zeg van je bloeddruk, heb je nog hoofdpijn?
    Had je dat bij Laura ook?
    Hoe lang is Ton vrij?

16. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Daam wat heb jij na de geboorte van Merlijn* gedaan tegen de stuwing en de pijn in je borsten?

17. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Laura went vast snel, Anas..je bent ook net een dagje thuis. Als ik alleen denk aan stuwing doen me borsten alweer zeer:$..balen van je bloeddruk.

Lafo..veel plezier op cp!!!

Gina..ik zou ook janken als manlief 2 weken weg moest en dan heb ik geen last van hormonen..dikke knuff..

Bo..haha..Beau op ontdekkingreis?

18. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Daam je weet toch ik ben altijd al dwars geweest haha, alles goed met jullie??
    De artsen vonden het trouwens wel een rare bijwerking, de gyn had er nog nooit van gehoord dat je d'r diarree van kan krijgen maar de ha weer wel en staat ook op de bijsluiter.

Ginaklinkt heel herkenbaar dat gedrag van Noah, hier dus ook alleen geen rode billen, maar wel degelijk tandenpijn.
    Nu maar hopen dat ze zowel bij Noah als bij Amy snel doorkomen!

19. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Dank je wel meiden, gaat lukken!
    Even 5 dagen geen forum haha.

Ben ook wel benieuwd naar die stuwing oplossing.
    Bij Amy heb ik dat ok gehad en heb gewoon een klein beetje afgekolft iedere keer, was toch niet veel, totdat het uiteindelijk bijna niets meer was.

20. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Masseren en warme douche erop.

Deel Deze Pagina