@ Bo, Als het waterpokken zijn moeten er binnen een paar uur ook blaasjes op de andere delen van het lichaam komen. Het kan ook gewoon luieruitslag zijn, Kunnen ook blaasjes/blaartjes op komen van de poep... @ Anas, Hopelijk doet ze het niet weer. Iedereen reageerde erg enthousiast...Morgen gaan we naar mijn zus...Ben benieuwd wat ze zegt.
ja dit heeft ze nog nooit eerder gehad anousj wel blaasjes zitten erop maar 1 zit er op haar been ...kijk het ff aan kan wel immers een rolletje behang van dat dikke ...gebruiken
ow dat lijkt me echt heel naar als je kind je slaat (ook al kan je het verstandelijk beredeneren allemaal) Jayden begint meestal te huilen of te schreeuwen... dat vind ik soms al niet leuk!
Hier normaal slaat ze echt niet hoor! De keren zijn iig op 1 hand te tellen. gelukkig bo idd misschien gek maar lijkt me niet dat de waterpokken op dr kont begint hihihi
Hoi, Anas..wat is Mike een lekker ventje!! Morgen eerste dag zonder hulp..moet je weer in jullie eigen ritme komen. Lafo..welkom terug meid..hoe gaat het met jou? Nog last van de diaree? Bo..vreemde plek voor waterpokken maar verder nergens de waterpokken te vinden? Kindjes slaan soms gewoon uit onmacht..weten niet wat ze doen. Evan slaat ook wel eens maar daarna zegt hij heel netjes: solly .. Ze kennen hun eigen kracht ook niet. Ik sta er soms van te kijken waar Evan de kracht weg haalt. Ik heb nu weekend..even 2 dagen vrij. Ik hoop toch wel dat het weer iets beter wordt..jeetje wat een wind vandaag. Het was soms een strijd om de bus op de weg te houden..
Ik moet zeggen dat ik ook wel regelmatig een mep krijg van Fay, Sam heeft dat ook gedaan, en het stopt weer. Nee, het mag niet en ik zeg er iets van, maar ik raak er niet echt van onder de indruk.
Tsja mijn dochter slaat dus geregeld, niet per ongeluk maar echt gericht. Heel vaak uit onmacht, frustratie als iets haar niet lukt of als ze iets niet mag. Ik zet haartegenwoordig op de gang en dat ga ik nu consequent doorvoeren. Ze heeft gewoon een ijzersterke eigenwil en een pittig karakter en daar moeten we gewoon op in spelen, ze heeft gewoon een harde hand nodig zeg maar. En dan bedoel ik dus niet slaan want net wat Gina zegt een tik op de vingers wat ik eerst weleens gedaan heb, heeft zeker niet geholpen ze doet het nu gewoon na. Het zal ook gewoon een moeilijke fase zijn, we zien het wel. Het ene kind reageert zo en het andere kind weer anders. Fiona hopelijk geen waterpokken meid, maar eens moeten we allemaal er aan geloven.... Mariska diarree is helemaal weg, bedankt voor het vragen. Dat solly zeggen is wel weer erg lief en netjes, dat moeten we hier ook maar eens aanleren haha. Gefeliciteerd nog met je EHBO dipoma, dat heb ik net met teruglezen nog onthouden! Janny zonder kraamhulp dus vanaf nu...succes meid. Hoor wel wanneer Gina en ik Mike mogen komen bewonderen. Leuk geboortekaartje trouwens, die heb ik ook gezien!
Nou Daphne de ene keer kan ik er beter tegen dan de andere keer maar het zullen ook mijn hormonen zijn nu die het allemaal erger maken, toch vind ik het echt heel vervelend dat slaan.
Hee Gina lees net dat Noah en jij ook al een beetje ziekjes zijn, ik voel me ook al niet zo lekker vandaag, ben de hele dag al aan het niezen en dat betekent meestal niet veel goeds....hoe is het met jullie??? Nog een weekje meid dan is Ro weer thuis!!
haaaaaaaaaaaaaaaaaai! haha oo nies me eige een ongeluk bleeeeh ff over de waterpokken lees op internet dat het wel vaker voorkomt op de bille het zijn echt blaasjes en jeukt ze is uit haar heumeltje ervan maar er zitten nu ook op haar voetzolen! en enkels en een paar op de been en 1 op dr gezicht dus denk toch de waterpokken morgen ff naar de ha want manlief staat erop mischie kan hij helpen wat ik aan de billen kan doen stjee zeg heb zij weer maar goed liever dan op de billen dan op het gezicht ...al die littekens die je eraan over kan houden maar laat ik maar niet op de feiten vooruit lopen heb net wel eenzetpil gegeven want ze heeft ook keelpijn duidelijk ze heeft de hele dag ook niet gegeten ....oja 1 princessen danoontje..............en 3 rozijntjes ....
vervelend zeg, alle mama's en kindjes die zich niet lekker voelen Zit hier met een zwaar verkouden en schorre man. Hij voelt zich weer puber, met zo'n overslaande stem vanwege de schorheid Trouwens; geslaagd voor driewielerfiets met stang via marktplaats. Maar voorlopig vindt hij het duwen van de fiets leuker dan er op zitten
Wauw, wat een mooie vent zeg! Leuk ook die ooievaar daar heb je er vast nu twee van! Ik heb er eentje, acht jaar geleden hadden ze die nog niet.
Daam heb maar 1 ooievaar hoor die was van Laura... maar manlief en ado he ... dan krijg je ooievaartafrelen. Juud je moet maar ff kijken wanneer jullie zin hebben, mag alle dagen hoor maar dan wel graag als jullie niet verkouden of ziek etc zijn hihi zou niet graag zien dat de kleine man gelijk ziek word namelijk, maar moet verder geen probleem zijn. Jullie gaan vast wel een keer naar ballorig en dan ben je in de buurt dat is dan 2 vliegen in 1 klap
Ik ben hiehier! Even bijkomen op de bank van een druk weekje. Lekker aan het einde van de middag gefloat, maar ik had zoveel aan mijn hoofd dat ik me niet goed kon ontspannen. Morgenvroeg weer aan de bak want dan moet Yoran voetballen en Senna gaat daarna naar streetdance. Hier ook een driftige dame: Als er iets niet lukt of iemand zit naar haar zin in de weg dan gaat ze meppen of met dingen gooien. Als ze zo'n driftbui krijgt, ga ik op de bank zitten en vraag ik of ze naar me toe komt. Komt ze niet, dan mag ze het zelf oplossen en uitrazen. komt ze wel naar me toe, dan kan ik haar troosten of afleiden. Ik laat haar echt gaan en negeer haar tot ze naar me toekomt. Het geluid gaat door merg en been, maar ik weet uit ervaring dat het op deze manier het snelste overgaat.
Gaaf hoor, zo'n mooi klinkend hartje! Mikki slaat zichzelf ook, daar zeg ik ook maar niks van. Ben bang dat ze het anders gaat doen omdat ze dan aandacht krijgt
Hee, wat toevallig! Hier ook zulke billen, weet ook niet precies wat het is maar ik denk aan een schimmeltje. de rode pukkeltjes liggen ook echt op de huid, het worden er gelukkig niet meer. Mikki heeft het al een paar dagen, maar nu lijkt het ietsje minder te worden met een antischimmelzalfje wat ik nog had. (daam de kwakzalver!)
Heyyy Daam!! Janny ja tuurlijk begrijpelijk, ik voel me nu wel aardig ziek worden dus we kijken wel de week erop, wil wel nog even komen voordat ik zelf moet werpen haha.
Janny ik ga nooit naar die in Zoetermeer, wil ook eigenlijk komen zonder kind als je het niet erg vind haha.