Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Lekker pannekoeken; ben ik er gek op.
    Alleen lust Isa ze niet..

2. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon

Hiii
    Was je lekker aan het voeden ;)
    Hier gelukkig een goede nacht.
    Ja ach Janny wat die vragen betreft, heb wel wat dingen gevraagd en het is goed zo, ga er maar niet teveel over nadenken, komt allemaal wel goed ;)
    Ja nog maar ongeveer 4 weken, max 5, schiet idd op :$

3. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Hoi meiden,

laatste tijd is er niet veel van gekomen om wat te schrijven en te lezen. Komt vast wel weer.. maar gaat allemaal prima hier!
    Vanmorgen 20 weken echo gehad...alles prima en Zoë krijgt een......
    ZUSJE!!!!
    helemaal leuk!! We waren er allemaal van overtuigd dat het een jongen zou zijn, maar het is duidelijk een meisje.
    Verder was ook alles prima. Kleine meid is helemaal compleet en werkte ook nog eens goed mee.
    Op 32 weken krijg ik nog wel een extra echo, omdat ik wat bloeduitstortingen op de placenta heb. Hoef ik me geen zorgen over te maken, want de kleine groeit goed, maar ze willen dan even kijken of ze nog steeds genoeg voeding krijgt.
    Straks ook nog even langs de VK voor controle en dan zijn we weer helemaal klaar voor de komende 4 weken.

4. bo2008

bo2008 Niet meer actief

naatje wat een super nieuws! heerlijk nou word een rose bedoeling bij jullie haha
    hoezo dacht je deze keer een jongen? wasje zo anders zwanger als bij zoë?

5. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Naatje..leuk nog een meid erbij...veel plezier op je roze wolk:)

6. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Nee niet anders. Was meer gewoon een gevoel. Bij Zoë dacht ik vanaf het begin dat het een meisje zou zijn. En nu vanaf het begin een jongen... zo zie je maar weer... 50% kans ;).
    Maar ik vind het helemaal leuk. John ook, al had hij wel gehoopt op een jongen (want hij vond de jongensnaam zo leuk).

7. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Gefeliciteerd dat alles goed was ! Helemaal leuk!
    Geen brusje meer voor Zoë maar een zusje :)

Nou gaan puzzelen voor een meidennaam, of wordt dat niet moeilijk?
    Als wij een jongen zouden krijgen weer, wordt het nog een beste zoektocht haha, meisjesnaam hebben we wel al.

8. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Naatje wat geweldig !!!!
    Leuk zeg!!! een meisje erbij en een zusje voor Zoë !!!
    Fijn dat alles verder goed was!
    Je bent alweer op de helft, besef ik maar weer eens hoe snel het allemaal gaat!

9. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    HIer vandaag voor het eerst helemaal alleen thuis... gek hoor. Manlief aan het werk en ik in mn uppie met 2 kids

dag ging echt heel snel voorbij.
    Wakker geworden om 6.15 voor Mike een voeding, nog even soezen in bed. en om 730 heeft Ton Laura pap gegeven en was ik inmiddels ook uit bed. Ton weg naar zijn werk.
    Ik laura aangekleed, mezelf aangekleed. Laura voor babytv geparkeerd en Mike in bad gedaan schone kleertjes aan en de fles gegeven.
    Vervolgens gestofzuigd afwa gedaan tafels afgenomen en ontbeten en vervolgens was t alweer bij 10-en en kwamen 2 vriendinnen langs..
    Die gingen tond 1200 weg, ik laura een boterham gegeven en naar bed, toen Mike en fles en lekker in de wipper..
    En nu zit mama even achter de pc..
    En over 45min is het CB hier voor het huisbezoek!
    pffffffff

10. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Naatje.. wat leuK!!!!!!!!!!!!!!! gefeliciteerd meid, met de goede echo en met een dochtertje!!! Super nieuws!!

janny, Klinkt lekker meid!! Kijk je uit dat je jezelf niet voorbij loopt.. niet alles hoeft gelijk op rolletjes te lopen he!!!

jaaa gaat snel he meiden.. Naatje alweer op de helft, Juud nog een weekje en dan mag ze echt bevallen en ik alweer over de 29 weken heen.. pffffffffffffffffffffffffff...

Heb gisteravond op MP zitten neuzen voor een duowagen, achter elkaar, en heb op 2 een bod gedaan.. heb toch het idee dat het wel errug prettig is.. heb Noah nu ook elke dag gewoon in de buggy.. dussssss

11. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    GIna het is idd wel errug spannend weer hier vind ik met jullie 2 ben zo benieuwd naar jullie kleintjes!!!
    Duowagen hier dus nog niet gebruikt, die staat in de kelder, en het is nog behoorlijk koud. En Mike kan zichzelf nog niet goed warm houden. Dus advies van de kraamzorg is dan om binnen te blijven tot hij dat wel zelf goed kan anders verliest hij gewicht doordat hij teveel energie nodig heeft om zich warm te houden.
    Dus hier nog lekker cocoonen :)

Ik zag bij de babydump overigens ook mooie nieuwe duowagens voor 150 euro volgens mij. viel me reuze mee iig.
    maar die van ons is ook 2e hands :)

12. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Oke.. 150 euro is ook niet duur!!!
    Is dat niet erg lang dat ie zn temp niet vast kan houden? Noah moest toen van mijn kraamhulp bijna naar zh en toen ging hij ineens wel zn temp vasthouden.. miss haar overtrokken reactie dan.. apart he!!
    Jaaaaa ik ga het nu ook steeds spannender vinden... helemaal leuk!!!!!

13. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Gina toch ook maar aan de duowagen?
    Ja zo'n kiddyboard is wel handig maar ze blijven er nooit opstaan dus daarom hier ook een duowagen, ga woensdag het nestje ophalen want die moesten we nog apart bestellen, dus weer naar Gouda.
    Ik heb een Topmark op welke heb je geboden en hoe duur?

Naatje yeah een meid helemaal leuk!!!
    Dus straks ook 2 meiden!
    Grappig hoor dat je dacht dat het een jongen zou zijn, dat had ik dus ook maar ik zit er altijd naast haha.
    Nu lekker weer terug op je roze wolk!
    Fijn dat alles goed was, is ook een hele geruststelling!
    Gaan jullie het nu openbaar maken wat het geslacht is?

Janny dus het went snel 2 kinderen?
    Dag vliegt dus voorbij, dat is wel lekker.
    Balen zeg dat je niet naar buiten kan nog.
    Dat is wel jammer dat het jaargetijde niet echt mee werkt, vond het voorjaar wel een leukere periode.

14. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Nou toevallig ook een Topmark.. een zwart met rode met een babynestje erbij!!! heb 100 geboden maar heb nog geen antwoord gehad. Wat hebben jullie ervoor betaald??

15. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Deze is incl babynestje iets van 250 euro geloof ik, exact weet ik het eigenlijk niet.
    100 euro zou een mooie prijs zijn, wat wil je er max aan uitgeven?
    Is het in de buurt?

16. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Nou max 150 denk ik.. hij is wel zo goed als nieuw!! Het is in Den Haag en aangezien we zaterdag toch op verjaardag moeten leek me dat makkelijK!!

17. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Oh dat zou mooi meegenomen zijn!
    Ben benieuwd!
    Niet zo druk op je werk?

18. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Nou eigenlijk wel maar heb het concentratievermogen van een poffertje hahahaah..!! Vanmorgen ging het helemaal goed maar na de lunch ben ik aan het crachen!! hahahaah

19. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Oh hahahaha das niet best meid, nog 2 uurtjes meid, is de dag weer om en dan nog 3 dagen en is Ro weer thuis!!!

20. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Haha nee niet echt.. komt omdat ik allemaal van die aparte klusjes aan het doen ben.. zo' n rommelige maandag zeg maar!! Ach.. nog ff!! vanavond lekker pannekoeken eten!!!!!

Hee zullen we donderdag ochtend doen? ik krijg savonds vriendinnen te eten en daarna ro ophalen dus het is al best een hectische dag!! Blijf jij dan dat je Amy op bed legt bij mij of ga je daarna richting huis? dan weet ik dat met bed opmaken! (en lunch halen ahahahahaah)

Deel Deze Pagina