Ja Janny wat voor naam had je in gedachte? Of had je dat nou al eens verteld....mijn geheugen laat me in de steek haha. Mariska, lekker rustig op de bus natuurlijk zo met de herfstvakantie? Wel lekker van 12.00 tot 19.00 werken, werkse in ieder geval!
ja anas ben ik ook benieuwd naar de meisjesnaam... en naatje wat hadden jullie voor een jongen hier ben ik meiden ben bijna dood....zooo ziek! heb flink de griep te pakken bah bah bah en nog eens bah licht doet pijn aan me oogies ervan gina lekker hoor voor 125 euries
Hai meiden!!! @Janny, ik kan de maandag en de donderdag niet want dan is man naar school dus dan blijft di en wo over denk ik zo... zullen we het anders maar op wo houden? niet deze maar volgende week?? miss is het makkelijk als we gelijk datum prikken! @Mariska, is toch niet erg voorkeur hebben.. ik had bij Noah heeeeel erg de voorkeur voor meisje.. nu eigenlijk minder.. vond het allebei errug leuk.. @Fiona, he bahh ziek... jullie allemaal in de lappemand dus.. is ook niks he! Hier vanochtend bij de gyn geweest en nog ff mogen spieken naar mini hihi.. altijd leuk!! heb volgende week een extra echo en dan weer consult maar ik blijf bij vk, ook volgens de gyn dus... internist had niks zinnigs te melden dus geloof dat het zo wel klaar is... Nog 2 nachtjes en dan is mn mannetje weer thuis.. heeeeeeeeeeeeeeerlijk!!! Noah is lief en opgeknapt dus dat scheelt ook weer.. is alleen wel zn kamer aan het verbouwen hoor ik hahahahah...
Woensdagavond is goed, wat jij Daam?? Haha Fioon ik miszeg toch niets hahaha. Beterschap meissie. Gina ik dacht dat je gister geweest was, maar er is niks uitgekomen dus en nu, moet je nog aan het infuus om je hb op te krikken? Mag je nu wel thuis bevallen? Bofkont dat je nog even mocht spieken en volgende week weer! En hebben ze nog schattingen gemaakt? En nog steeds ingedaald en vast in je bekken of niet? Bloeddruk was ook ok?
hahaa juud wat een vragen hhaha oo ik vind het wel spannend nou hoor juud het is zo nov!!!!!!!!!! enne..neee je miszegt niets! hhahaha
Ja ik zat net ook terug te lezen wat een vragenvuur van mij aan Gina haha, that's me, belangstellend hoor hahahaha. Ja ik weet het Fioon het is zo november maar deze mama heeft echt een hoop geduld hahaha
Ik ga nog even stofzuigen en doggy uitlaten en dan maar eens richting Delft mijn draakje ophalen haha.
weet ik toch juud is alleen maar lief van je maar moest er zo om lache toen ik het las zag die hersenen van je koken hahaha
hahahaha.....!!! bloeddruk was 140/65 dus goed. Kleine ligt in bekken maar niet vast dus ook goed. Geen schatting, maar zal van de week wel komen dan. Nee, geloof niet dat er iets mee gedaan mag worden. Denk dat thuisbevallen niet mag.. miss dat ik met de gyn kan overleggen dat voor mij een andere grens bepaalt kan worden ivm mn afwijking maar heb geen idee of dat zo werkt!! Haha ja snap ik hoop geduld.. ik ook wel maar ook weer niet. Wel voor de drukte van 2 kids maar niet voor het zwanger zijn.. dat heb ik wel beetje gehad eigenlijk!! was je meisje lief geweest bij opa en oma?? Hier vanavond lekker bij mn ouders eten, hoef ik niet te koken!! prakkie spinazie met eitje en speklapjes hmmmmmmmmm lekker!!!
Geloof dat we een meisje Julia genoemd hadden of Emma hahahaha En data nogmaals zolang het niet op de data is die hierboven ergens staan is t ws wel goed... weet niet of daam ook kan ? Ik hoor t wel Kinderwagen voor 125 is ook netjes Gina! je kunt m tegen de tijd dat je m niet meer gebruikt ook zo weer verkopen volgens mij zonder al te veel problemen
BO Beterschap meid, wat ellendig als je je zo rot voelt!!! Moet er niet aan denken om nu de griep te hebben!
Ga ik nog niet vertellen.... je weet maar nooit... we hebben 27 nov. de pretecho. Als het dan nog steeds een meid is (ga ik wel vanuit hoor) dan vertel ik de naam wel... hij was wel errug leuk!! (vonden wij zelf ).
hij huilt op de meest vreemde tijden voor het eten na het eten en na een 2 uur slapen dus daar zit geen ritme in niks heb al andere voeding omdat we dachten krampjes mischien maar niet verder heb geen idee heb niks meer gekezen hoop dat het met iedereen goed gaat hier dus nog geen exchte verbetering
Kijk zo ben ik weer op de hoogte Je bloeddruk is wel een stukje hoger dan eerst he? Ja op zich heb ik weinig klachten, maar die dikke buik gaat wel steeds meer in de weg zitten. Lekker spinazie, hier macaroni, lekker makkelijk. Ik vraag me eigenlijk af of bij een tweede het kindje vast in het bekken kan liggen volgens mij een stomme vraag van mij haha. Ja ze was wel lief geweest maar zoals een echte tweeling heeft ze 2 gezichten dus ook heeft ze haar draakjeskant aan oma laten zien haha. Ben d'r nu een beetje aan het leren dat ze ipv alles weg te slaan ze ook nee kan schudden als ze iets niet wilt en dat gaat steeds beter
Rood zag ik net nog een beetje maar dus valt wel mee Volgende week woensdag is het de 28e... Nog wensen?