@ wensen hmmmmm kleertjes in mt 62 denk ik... weet t niet zo goed . @ miriam wat vervelend dat je mannetje veel huilt, en al helemaal als je niet weet hoe t komt
Miriam..vervelend dat Sem zo huilt. Gin..netjes hoor je bloeddruk. Naatje..zou ook wat zijn zeg dat je jongensnaam hebt die je niet zo leuk vond.. Hier een mannetje die vanavond niet wou eten volgens manlief. Ik kwam thuis en Evan ging bij me zitten en wou wel van mijn bord eten. Nu ligt hij lekker op bed....morgen nog een dagje werken en dan weer 2 dagen vrij..
Wel grappig er zijn nu 2 november baby's geboren en allebei heetten ze Amy, alleen de een net zoals mijn Amy en de ander Aimy. Persoonlijk hou ik niet zo van die aparte spellingen van namen, dan moet je je hele leven je naam blijven spellen.
Met m'n vriendin en dochter gaat het (voor zover ik weet) goed ! Heb haar vandaag niet gesproken, alleen een SMS dat ze wel goed geslapen had en dat de kleine meid in bad zou gaan. Naam: Yara, 3400 gram, 51 cm KS omdat haar bekken te smal was, het kindje kon er niet door (bleek achteraf). Het besluit van KS was genomen omdat ze er ook helemaal doorheen zat, zwaar vermoeid en de ontsluiting bleef op 7 cm. Achteraf dus een dubbel goed genomen besluit.
Haiiii Gefeliciteerd met je vriendin Katje! Ja Juud, je moeder heeft nu ook dr andere kant gezien?? hahahah... had ze al wat meer begrip voor je? Hier een Noah met wisselende bui vandaag.. heel lief en heel stout.. Bij mn ouders een mega aanvaring met m gehad.. Hij gooide met een blok en en hij moest m van mij oppakken omdat er niet met speelgoed gegooig word. Niet willen doen he.. dus in de hoek gezet bij mn ouders met zn gezicht naar de muur toe.. huilen en brullen natuurlijk.. elke keer toch na tijdje terug komen, ik m naar de blok leiden en zeggen pak maar op.. gewoon niet wille doen dus terug in de hoek.. duurde zeker kwartier/twintig mn maar uiteindelijk brak hij en pakte de blok op..daarna opgepakt, gekroeld beloond en gezegd dat het nu klaar was en hij niet meer hoefde te huilen,... pfffffffffffffffff was echt bang dat hij de langste adem zou hebben.. maaar gelukkig was ik dat!!!! Vanavond wel weer helemaal op dus lekker om kwart voor zeven zonder problemen op bedje! Vanmiddag hadden we ook nog lekker uurtje in de speeltuin gespeeld, alle grote kindjes hebben vrij dus was lekker voor m!!! Zometeen lekker bedje in want ben moe en morgen weer werken!
Hier vanmiddag n kleine aanvaring met laura die was boos om iets en maakte toen n slaande beweeging naar Mike echt bewust en expres. Ze kijkt dan ook echt zo van.... wat wil je doen dan.. Die kreeg dus van mij een tik op dr vingers.. Nou echt, grote ogen, dikke tranen, pruillip helemaal verdrietig!!! dat vind ik dan toch wel heel erg hoor
Tja Anas maar je zult ergens een grens moeten trekken. Wat Laura wou doen kan echt niet dus tja een tikje over de vingers kan dan best.. Gina..knap hoor van je!! Jij bent nog altijd de baas. Hier ook wel eens iets met Evan maar we blijven consequent en dat geeft bij Evan ook duidelijkheid. Als je de kleintjes nu al hun zin gaat geven dan krijg je nog heel wat meer problemen. Mijn man en ik trekken ook steeds 1 lijn..Evan wil nog wel eens bij mij komen slijmen als hij iets doet wat niet van papa mag..haha..chameur..
ja dan zowieso dus KS als ik het goed begrepen heb Mee eens; m.b.t. Anas en Gina ! Herkenbaar dat komen slijmen, ah toe mag het ??? Dames, ik ga jullie verlaten, going to bed Ben nog al moe/rozig van het dagje shoppen in Utrecht met manlief. Maar wel geslaagd allebei voor een winterjas, terwijl Jayden lekker bij oma was !
Hier ben ik vrij strikt hoor, Laura weet echt wel wat wel en niet mag. En ik kan haar meestal dus ook wel goed corrigeren. Vandaag vond ik het echter wel moeilijk. Want ze is eigenlijk zo onwijs lief, dat ze heel erg van haar stuk is als je niet lief naar haar bent. En dat vind ik dus zielig, die grote tranen. Ze wilde ook direct om mijn nek heen hangen met grote snikken. Dat breekt echt mijn hart hoor. Want ze doet zo omdat er iets anders niet goed ging, en ze weet ook dat ze iets doet wat niet mag... maar het blijft moeilijk om haar met die grote ogen vol waterlanders te zien met die grote dikke tranen.
Katje jij hebt natuurlijk lekker vakantie! Gina mooi zo meid, zo zou ik het ook doen. Zeker als het beloond word al die moeite dan ben je extra opgelucht en trots! Janny ik vind net als Mariska dat je daar goed aangedaan hebt. Tuurlijk denk je even als ze die pruillip trekken van ach...maar als je nu investeerd pluk je later de vruchten. Ik geef ook wel eens een tik op haar vingers. Ja meiden het opvoeden is nu echt begonnen, merk het hier ook. Ze gaan nu echt dingen bewust doen. Voorheen dacht ik ook weleens van, zou ze het per ongeluk doen maar zie nu goed het verschil. Vanmiddag gooide ze uit nijd haar pakje drinken om, nou dan zet ik haar ook even op de gang om af te koelen en daarna doe ik de deur weer open en geeft ze me een kus en troost ik haar. Dit helpt hier het beste.
Ik ben niet gewend om haar te straffen. Eerlijk gezegd doet ze nooit iets waarvoor dat nodig is. wat ik wel vaker heb gezegd het is een heel zachtaardig lief meisje, die eigenlijk gewoon altijd wel heel erg lief en aanhankelijk is. Ik heb haar volgens mij nog nooit gestraft. Wat niet wegneemt dat ik dat wel direct zou doen als hier een reden voor zou zijn. En dan ws in de gang zetten ofzo! Meiden ik ga slapen morgen weer een dag!!!
Goedemorgen! Janny ja alle eerste keren zijn moeilijk zeker als je het niet gewend bent, zal zeker de laatste keer niet zijn! Haha ik weet niet beter, wat dat betreft is Amy het tegenovergestelde haha. Ze heeft zeker haar lieve momenten, maar wat ik al eerder zei ze is een echte tweeling met twee gezichten. Het was hier vanmorgen 05.30, een beetje heel erg vroeg, ze wilde niet meer slapen. Ze had de dag ervoor ook al onrustig geslapen bij mijn ouders dus denk dat het een fase gaat worden. Tegenwoordig ook weer huilen met naar bed gaan. Had gisteravond/vannacht ook vreselijke last van harde buiken die vrij onregelmatig kwamen, merk wel dat het steeds spannender word, zeker nu ik 36 weken ben. M'n lichaam begint echt te protesteren en begin nu wel langzamerhand zwangerschapmoe te worden, wat mij betreft nu alles een beetje gereed is, is het echt aftellen geblazen. Een week geleden had ik dat nog niet.
Gek he Juud zoals je het dan ineens zat kunt zijn... nou ja vanaf volgende week mag het komen Hoop dat je niet al te lang hoeft te wachtten. Hier vannacht om 2 uur en om 6uur wakker voor een voeding. Of 6 uur was Laura ook wakker, maar die ging gelukkig weer slapen. Wat straffen betreft heb je gelijk hoor Juud, daar zal ik idd aan moeten wennen. Het is verder natuurljk ook niet zo dat Laura een heilige is , maar ze is echt ( te) lief. Volgende week is er ouderavond op de creche, ga ik daar ook vragen hoe ze daar is op de groep met andere kindjes.
Ja wel raar idd dat je het ineens zat kan zijn, denk dat je er dan ook klaar voor bent. Ja Janny we zien het wel wanneer het komt, had vannacht wel last van voorweeen, herkende het gevoel, maar dat hoeft niks te betekenen. Leuk zo'n gesprek op de creche, krijg je geen schriftje mee waar dat soort dingen in staan?
We hebben wel n schriftjemaar daar stond t niet in, manlief kijkt ook altijd half want dit soort dingen staan altijd op de deur van de groep ! maar vraag t vrijdag nog wel ff Hier vanmorgen besloten dat we toch echt dringend naar buiten moesten, Mike moet er toch n keer aan geloven. Ben bijna n uur bezig geweest om alles klaar te maken maar lekker ff 1,5 uur gewandeld naar de winkel. Daarnet kon ik mezelf wel gelijk verkleden daar gup verzonnen had te gaan spugen! Verder jajajajaja ik kon weer n gewone broek aan!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hai meiden!!! @Janny, haha ja meid ook jij moet eraan geloven met straffen! Het is ook een leerproces voor die kleintjes he. ik vind Noah niet minder lief omdat ik m moet straffen maar hij heeft die grenzen echt nodig.. en ik ben toch degene die ze duidelijk moet maken! En hij word er uiteindelijk alleen maar makkelijker door!!!!! @Juud, ohhhh meid spannend!! Ja die tijd is gekomen he... miss komt je uk wel eerder.. zou wel lekker zijn he! Ben je al helemaal klaar thuis? Ik ga denk volgend weekend verven enzo en dan weekend erna alles wassen en klaarzetten.. dan weet ik ook wat ik heb en dan is het ook hier weer aftellen hahahahhhaah..... Hier ligt Noah volgens mij nu te slapen.. was beetje laat, ging pas 13.15 naar boven (werk geweest natuurlijk en daarna voor papa nog wat gedaan) en na wat heen en weer rennen in zn kamer ligt ie nu geloof ik. Dalijk ff naar de stad want had broek gekocht maar die is te groot dus ff ruilen.. verder nog ff wat in huis halen voor visite vanavond en dan boodschappen voor avondeten.. en dan is het alweer avond!!! Morgen eindelijk man thuis......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lekker Janny ff naar buiten! Ja Mike moet er idd toch aan geloven, lekker dik aankleden en gaan met die banaan! hahaha...een uur joh??? Ik kan me dat nu nog niet voorstellen.. moet zeggen dat ik met Noah in begin (en nu nog) ook altijd zo de deur uit ben, maar ik ben heeeeel erg van de voorbereiding.. dus altijd de verzorgingstas gevuld zodat ik zo weg kan enzo...
hahahah Gina ik ben normaal ook van de vlotte maar ehh eer ik de kinderwagen had gepakt, mik een jasje aan had gedaan en in de wagenbak hgad gelegd, Toen moest laura nog schoenen aan en een jas. Heb een mini rugtasje altijd mee met 2 luiers pakje drinken en een speen dus die mee... zelf schoenen aan , jas aan sleutels zoeken, portomonee pakkken weet niet was echt lang bezig ! hahahaha
daarom zeg ik, kan het me nog niet voorstellen maar daar zal ik wel achterkomen hahahahaahh!!! Miss is het voor mij wel makkelijker omdat ik begane grond woon.. wagen staat in de gang en de rest staat gewoon hier, alles gooi ik in de wagen en gaan... en miss heb ik dalijk wel hetzelfde hahahahaah ben wel heeeel benieuwd!!! Maar dit is wel een van de redenen waarom ik dus alsnog een duowagen wilde!! zag mezelf al gaan, stapvoets met ee kind wat geen zin heeft om te lopen of mijn kant op te gaan hihi....
Hier ook gelijkvloers hoor is appartement. wagen stond opgeklapt in de hal want de gewone wandelwagen en de buggy staan er ook en het is hier niet groot!!! Denk dat het meer het wennen is komt vast wel weer goed... denk ik