Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bo2008

bo2008 Niet meer actief

het is net of z ehet heel eng vind als ik ook hoest zoals zei
    ze vliegt me dan aan en laat dus niet meer los : van mama blijf bij mij! echt ik geniet er alleen maar van dus ik peste ff om nep te hoesten want ik vind dat vrijen met haar zo fijn:)

2. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Bo..dat is idd erg lief...maar 3 kwartier aan het tutten...wat is Beau dan een rustig meid. Evan springt bijna van de commode af..haha die trui kan ook wel aan als ik op de grond sta denkt hij dan..

Anas...netjes van Mike dat hij zijn temp vast houdt..wat was het toch allemaal makkelijker toen Laura geboren is..wat hadden we prachtig mooi weer toen..ik heb geloof ik maar 1 week een kruik gebruikt..(en natuurlijk 1 week in het zh).

3. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Hier heeft Mike trouwens ontzettend veel last van lucht in zijn buik, echt heel erg. Hij boert als een bouwvakker na het melk drinken. En vervolgens boert hij nog vaak ineens na 2 uur als je hem oppakt etc. Vanmiddag had hij ook al gespuugd... Ben toch benieuwd hoe dit kan.
    Hij ligt soms heel lang als in een uur of 2 op mijn borst rechtop na het voeden en boeren en toch daarna nog wel eens de hik en boeren etc...
    Wat zou de oorzaak daar nou toch van kunnen zijn. Heb het idee dat hij er wel last van heeft ook.!

4. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Hai meiden!!

Janny, miss teveel lucht uit flesje mee! of hij hapt niet goed de speen...

Juud, volgens mij kan koortslip alleen kwaad als je de kleine kust of via glas ofzo.. Ro had ook koortslip toen Noah geboren was en die was er toch ook bij.. handen wassen als je aan je mond hebt gezeten met die dettol en niet kussen...

Maris, Noah is ook zo druk als ik m aankleed.. doe het tegenwoordig op bed en niet op commode natuurlijk en als hij zn broek aan krijgt wil hij al op de grond hahahahahah.....! nou geen bloed is goei nieuws.. dus ff afwachren!!

Fioon, ahhh lief meisje! Noah is hier ook zwaar kleefaan... wil elke keer lekker op schoot en tegen me aan hangen.. lekker hoor, warme humpie!

Nou heb gezellig visiste gehad en ga zo mn mandje in!! slaap lekker alvast meiden!!! xxx

5. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ik weet het Janny daarom zeg ik ook dat we het anders wel verschuiven.
    Sneller ik weet niet eens meer wat je bedoelt, beetje dementie aan mijn kant ;)

6. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Dat is wel erg lief en kan het me bijna niet voorstellen allemaal als ik naar mijn draakje kijk haha, wat een verschil qua kinderen, maar dat maakt het ook weer leuk!

7. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Dextro energie, wereldspul :)

8. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hier ook een onrustig kind en al helemaal op de commode haha, deze wil de wijde wereld ontdekken en liever vandaag dan morgen haha.
    Amy heeft niet eens een kruik nodig gehad....

9. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ik zie je morgen meid en we zoenen niet ;)
    Zou wel leuk zijn als mijn tweede ietsje knuffeliger zou zijn ja, vind dat zo schattig als ik dat zie bij anderen zoals bij jou idd.
    Ach alles heeft z'n mee en z'n tegen.

10. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Lief van Beau Bo!

Anas rustig aan he, je loopt te hard van stapel als je het gevoel krijgt dat je muts eraf valt hahaha!

Gina en Lafo, ik kom rechtstreeks naar de jungle, maar hoe laat spreken we af? Woensdag de 28ste is goed hoor! Vanaf 20 uur dus?

11. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Mits mijn koortslip weg is anders gaan jullie maar dan spreek ik nog wel een andere keer af met Janny.

Ik zal eens spieken hoe laat die Jungle open is meestal begint dat om 10.00

12. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
  13. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Jij ook!

14. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Zie je morgen Daam en wel op tijd komen he hahahahaa

15. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Eh, ja tuurlijk!

16. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Anas..welke flesje gebruik je? Je hoort jouw verhaal heel vaak bij Avent flesjes...ligt aan de fles en speen die erop zit. Mijn kraamhulp was niet echt gecharmeerd van die flessen..

Veel plezier meiden!!

Hier pakken we de boel zo op en gaan naar Emmen!! Oja..moet Evan nog wel uit bed halen...en de duivels gaan ook mee naar Emmen...

17. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    @ Mariska :( bah! balen!

Wij hadden eerst avent, maar hebben sinds dag 3 ofzo difrax flessen.. dat zou moeten helpen toch? Maar heb niet het idee dat het echt uitmaakt. Hij pakt verder goed de speen en lijkt ook geen lucht mee naar binnen te zuigen... vreemd he..
    ben zelf overigens niet erg gecharmeerd van die difrax flessen...

Juud voor hetzelfde geld ligt de kleine man in zijn wiegje als jullie komen. En zolang je m niet kust of knuffelt heeft Gina idd gelijk is er niks aan de hand :)
    Ik zal woensdag de 28e in de agenda zetten :) !!
    Heb je nog veel last van die koortslip? lijkt me erg vervelend.

Hier ben ik behoorlijk moe, strakjes bezoek van mijn ouders. pfff
    Morgen gaat laura een dagje naar de creche misschien kan ik dan eindelijk eens wat slaap pakken want ik merk dat het me wel opbreekt zo weinig slaap.

18. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Wij kregen het advies om dodie flessen te gebruiken. Die zijn niet te koop bij prenatal maar wel bij een goede drogist. Ze bevielen prima. Misschien daar 1 van proberen...ik vond die trouwens wel erg fijn..

Hie alles gepakt voor een dagje dierentuin.

19. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Mariska veel plezier in de dierentuin! Ik vond Emmen erg leuk !
    Hoop wel dat het daar beter weer is! Want hier is het echt heeeeeel erg vies !

20. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Laat ik het zo zeggen, ik sluit niet uit dat er een brusje komt in 2010...
    maar dat komt niet zo zeer door die kleine meid hoor :D

Wij gaan van het weekend die kant op, maar of we de dierentuin gaan bezoeken, weet ik nog niet.

Veel plezier bij Janny allen die gaan

Deel Deze Pagina