Voor mij persoonlijk tijd geleden, alhoewel ik wel vaak huiswerk na kijk thuis Werkstukken van de kids enz. Meestal wel leuk om te lezen, maar balen dat het toch een beetje gecheckt moet worden of het niet letterlijk van internet komt...
Ja gelukkig wel weer bijgelegd ja, ik kan heel koppig zijn en hij gelukkg niet anders hadden we nu nog steeds ruzie
Bijna wel ja Tja zo "oud" als wij nu zijn maakt het niet uit. Maar op de leeftijd van onze kinders wel hihi
Ja gezellig toch. Amy nieste zo hard net dat Ramon helemaal onder het snot zit...ze zit dus ook met haar vingers in haar neus en wil dat dan aan Ramon geven haha wat een smeerlap!
Nou ja, net waren er vier online...en er werd flink gepost Ik ben er ook, nu "onzichtbaar" ingesteld. Wel handig als je ergens snuffelen wilt Enne, wat betreft je leeftijd; maakt toch niet uit? je bent zo jong als je je voelt!!
ja ik dacht ook oeps 2 x achter elkaar hahaha maar heb ramon wel een paar keer gesproken en hij is ook heel lief denk ik hoor hahaha sorry juudje maar je maakt je niet zo druk om mijn opvattingen he , anders zegge he
haha ja gina rustig aan doen jullie 2 he ahahaha arme frummel wordt helemaal door elkaar geshakt ja online bestellen is idd leuk! en makkelijk juud hij is heel leuk hoor , ik heb hem ! dan moet die wel leuk zijn gegegege
hier ook grote favo vooral alfred j kwak op yout ube is helemaal hot! alevering de eirenn duurt 7.08sec en is super!!! hahaha ken hem dromen oooo herman van veen heeft zulke mooie liedjes en die stem...vooral anne vind ik mooi