meiden, fijne avond nog ! Ik ga m'n bed in. Ben een beetje gaar.. Zet m'n ED aan (Electrische deken) en dan nog ff lekker lezen Weet ik niet...of ze nu regelmatig zijn bij Danjo
Hahaha, denk niet dat dat helpt, dan maak ik alleen maar brokken! ennuh, het was dit keer Roons schuld hoor! die moest ineens een auto wegbrengen van de baas.
Ken je dat liedje van Bjork, it's o so quiet nou dat is het hier dus ook, ga me biezen pakken en lekker op me bedje liggen, kijken of ik even mag bijtanken. Meiden tot morgen!
Kom me even melden.. (en niet alleen even spieken) Ben kapot!!!! Meiden zijn me flink aan het slopen momenteel, zo onrustig. En Fay doet Sam constant na, erg fijn als Sam heeeeeel vervelend is (zoals vanmiddag), dan zijn ze dus samen NOG vervelender.
He meiden, jeetje 5 paginas moest ik bijlezen!!!!! pffff juud: arme Amy, hoop dat ze lekker slaapt met dat zetpilletje! Daphne: wat een ellende dan als je door 2 kids zo word afgepeigerd. Heb je wel wat hulp af en toe.? Je bent natuurlijk ook nog bezig met die studie. Word het allemaal niet te veel. Gina mannetje weer thuis als het goed is!! lekker he hihi lekker knuffelen op de bank Hier heeft laura nog altijd 4 tanden boven en 4 onder, ik zie verder niets in haar mond... dus dat schiet niet op. Ze heeft nog altijd regelmatig spuitluiers en ze knarst enorm met haar tanden. Ook zit ze steeds met die vingers in haar mond en wil ze het liefste heel de dag op een speen kauwen... dus hoop echt dat het van de tandjes is. want bij vlagen is ze niet te genieten. Hier wilde Mike net na de fles van 1930 niiet naar bed, eerst een uur bij papa op de borst toen naar bed maar dat vond hij geen goed idee...... Uiteindelijk ligt hij nu volgens mij eindelijk te slapen .. Ben benieuwd wanneer hij weer komt voor een fles. Denk een uurtje of 2400 Meiden ik ga zo slapen, xx
Pffff hier ook al 4 gebroken nachten achter elkaar... Aydin komt moeilijk in slaap en wordt iedere nacht wakker... Aangezien manlief nachtdienst heeft neem ik hem dan maar mee in mijn bed...Ben nogal een schijterd snachts haha helemaal alleen...Gelukkig sliep hij wel weer verder bij mij totdat mijn vriend om half 7 de kamer binnenkomt, Dan is hij dus klaarwakker...ahhh en ik dus niet... Er zijn 2 hoektanden door dus hopelijk slaapt hij vannacht door... Ga nu dus lekker mijn bedje opzoeken, was al in slaap gevallen op de bank dus hopelijk vat ik mijn slaap zo weer.. Dus slaap lekker en morgen zal ik alles even bij lezen
Nou Anoesj dat klinkt ook niet fijn zeg!!! bah! hoop dat het vannacht beter gaat nu de tandjes door zijn!
Net ff snel bijgelzen.. Wat een slaapdrama's allemaal zeg..pfff.....word al moe als ik er weer aan terug denk. Evan slaapt 99 van de 100 nachten gewoon door..(klopt snel af..) Ik las ergens tandje nummer 5...wauw.. Hier niet naar de dierentuin geweest...wat een shit weer en wat koud. We zijn eerst naar Ballorig geweest en daarna naar het hunnebedcentrum. Erg leerzaam voor de tweeling van mijn vriendin die zijn nu 9. Thuis lekker patat opgehaald en daaarna hadden wij nog meidenavond..en nu ga ik lekker mijn bedje opzoeken..morgen nog een dagje vrij!!
Ja hoor het was vannacht half 2, gelukkig wilde hij bij mij weer doorslapen...Heb het idee dat het niet door de tandjes komen, maar krijg het idee dat hij bang is ofzo omdat hij bij mij wel gelijk weer wil gaan slapen zonder te huilen...:S Aydin sliep ook altijd netjes door tot deze week:S Hopelijk is het een fase en slaapt hij snel weer door... Zat vanmorgen om half 7 dus al beneden want toen kwam mijn vriend terug van zijn nachtdienst en Aydin wilde niet meer slapen helaas:S
Anoesj dat is wel vroeg zeg....blegh, hoop dat het een fase is idd. Daphne ook al 2 gillende keukenmeiden, heb last van eentje haha. Maar jij bent mijn voorland haha. Janny ze heeft geen zetpil gekregen, uiteindelijk is ze rond 22.00 gaan slapen. Vandaag wat meer rust nu Laura op het kdv zit? Mariska, ballorig ook leuk! Hebben ze daar ook een afgesloten gedeelte voor de allerkleinsten? Dat vind ik van hier zo handig en dat miste ik gisteren. Gina hoe gaat het??????????? Lekker gekroeld met je mannetje!!?? Ben je vandaag vrij? Ro ook vrij vandaag?? Heerlijk ik sliep pas om 00.00 maar dat is normaal voor mij en heb door kunnen slapen met plaspauze tot 08.00 vanmorgen toen kwam Amy pas! Mag ook wel na dat van gister. Amy zit op het kdv, ik ga zo naar de gyn en gebruik maken van mijn vrije tijd. Vanavond eters, maar lekker makkelijk, pannekoeken!
Hee meiden!! veel gekletst zeg.. pffff dus heb niks onthouen haahah!!! nee ben op mn werk.. helaas geen vrije dagen meer dus kon niet lekker thuis zijn!! heerlijk met mannetje gekroeld en was errug blij dat ie er weer was!!!!!!!!!! Juud, succes bij de gyn!!!
Goedemorgen, Anoesj..pff...ik hoop dat het idd een fase is. Lafo..ze hebben in Emmen een gedeelte tot 5 jaar. Evan vond voornamelijk de balenbak leuk. Evan is meer een klauter en buiten kind. Hij heeft het wel leuk gehad maar na een uur vond hij het al wel best. Wij gaan straks ff op boodschap en na Evan zijn slaapje ff naar mijn zusje om afpsraken te maken voor ons weekendje weg samen..ik heb er zin in!!! Nog 3 weekjes wachten.. Lafo..succes bij de gyn!!