Hmmm Juud, wat Mike & Laura betreft, ik weet het zo net niet. Volgens mij had ik bij laura in het begin ook veel problemen met krampjes, maar er staat me niet zo veel meer van bij.. Ik heb wel het idee dat Mike onrustiger is, dat wel.. lijkt soms wel of hij een reflux heeft... Nou ja ik hou m in de gaten..
Zo net boodschappen besteld via albert.nl toch wel een geweldige service hoor. beetje jammer alleen dat het altijd zo duur is en ik dan van alles koop wat ik eigenlijk niet nodig heb hahaha Maar het is iig wel lekker in huis maandagavond
Ja weet ook niet of ik aan schoencadeautjes doe hoor. Uberhaupt gaat ze er nog niks van begrijpen haha en dan zou het snoep zijn idd voor in d'r schoen en wie eet dat allemaal op juist mama haha. Ik geef haar eigenlijk nog geen chocola etc in principe. Janny waarom bestel je via albert.nl? Doe je dat altijd? Dat heb ik nog nooit gedaan! Jongetjes hebben eerder last van reflux idd dus houd het maar goed in de gaten! Ik ga Amy halen, laters meiden!
Meiden, alweer een tijd geleden. Heb niet echt bijgelezen, hopelijk gaat het met iedereen goed! Zoals altijd druk hier.....En andere, minder prettige dingen aan mijn hoofd (vriendin heeft te horen gekregen dat ze nog maar 1 tot 3 maanden te leven heeft....). Devrim was van de week ziek en heeft mama lekker aangestoken dus ik ben nu ziek thuis. Grieperig...Mijn ouders hebben Devrim vanochtend gehaald want ik stond te trillen op mijn benen. Wel raar hoor om zelf thuis te zijn terwijl je je kind moet meegeven, toch anders dan wanneer je hem naar KDV brengt. Janny, hoe is het met je kleine prins? Juud, Gina, Anoud, Naatje, hoe is het met jullie zwangere buikjes, alles goed? Juud aan het aftellen? Ga zo ff beetje bijlezen.
Askim..betterschap meid..wat verschrikkelijk van je vriendin..krijg er kippevel van.. Sinterklaas kado's..ik heb nog niks gekocht..Evan krijgt van ons een speelkleed met nog iets erbij ik denk iets in de trant van een puzzel..dat doet hij zo goed hij maakt nu een puzzel met 7 stukjes en dat heeft hij zo weer klaar..ik denk dat ik dan rond de 30 euro zit..wat hij van rest krijgt weet ik niet. 2 november hebben we een kleine familie beraad onder het genot van snert wat door mijn pa is klaar gemaakt dan. Schoentje opeztten.tja als Sint aankomt zitten wij dus bij Landal..nou mijn zusje laat haar kans niet voorbij gaan. Ik heb nu nog geen snoepgoed in huis dat komt pas als sinterklaas er is. Afgelopen zondag heeft Evan al wel pepernoten gehad bij vrieden van ons en hij vond ze heerlijk..
Ik ga ook niet heel veel geld uitgeven aan Sinterklaas, denk iets van een puzzel en nog extra/andere blokken en dan is het wel goed. Met nog een kadootje van mijn ouders en broer/schoonzus erbij heeft ie weer genoeg. Vorig weekend heeft ie ook weer van alles gekregen. We waren in de intertoys voor een kadobon voor het zoontje van een vriedin (werd 11 jaar) en mijn vriend gaat dan altijd helemaal los. Hij heeft vroeger zelf nooit speelgoed gehad dus hij is echt zo blij als een kind als hij daar rondloopt. Vervolgens stonden we dus met een speelkleed, piano, tekenblok en wascokrijtejs bij de kassa....;- Iets in de schoen doe ik nog niet. Hoewel ik het wel heel leuk vind, maar hij beseft het toch nog niet echt. Volgend jaar dus.
Nou ja, ik vind schoen erbij horen en heb het idee dat ze dat heel snel doorhebben! En tja.. of ik hem nou wat te snoepen geef overdag of dat ik het in zn schoen doe... echte kadotjes krijgt hij ook niet in zn schoen.. ja dat ene boekje hahahahh!! Hier koop ik eigenlijk nooit speelgoed tussendoor.. omdat hij met zn verjaardag en met sinterklaas al zo'n boel krijgt.. leg wel dingen weg en haal die dan later tevoorschijn.. dan is het weer nieuw! k ga dalijk na sinterklaas dus ook dingen weghalen waar hij wat groot voor word en wegzetten voor de baby straks.. Wat vreselijk van je vriendin Monica.. pfff dat is nogal een nieuws zeg.. sterkte daarme!!!!! Hmm allebei ziek, dat is niet zo mooi!!! Hoop dat jullie snel opknappen. het heerst echt behoorlijk!! Ik deed met verjaardagen enzo weleens bestellen bij Albert.nl toen we nog 4 hoog woonden. Gall&Gall en etos kun je ook meebestellen dus dan deed ik gelijk echt alles.. was ideaal want werd dus allemaal naar boven gesjouwd!!!!!!!
Nou Juud bij Laura heb ik het ook wel eens gedaan, vond het super makkelijk. Zeker als je veel boodschappen hebt voor die 4,95 extra vind ik het best dat ik niet zelf hoef te zeulen met spullen hahahaha En idd ook van Etos kun je bestellen Askim wat vreselijk voor je vriendin zeg!! Jeetje kan me indenken dat je daar erg van van slag bent. Puzzels: hier begrijpt Laura dat geloof ik niet helemaal hahaha, waar ze woordjes goed weet, lukken puzzels eigenlijk niet, ze heeft er ook geen geduld voor, als jt stukje niet past, dan gooit ze t weg Of ze gaat met alle stukjes door het huis lopen Schoencadeautjes: ik doe het denk ik niet omdat ze het gewoon niet snapt,... maar wie weet tegen die tijd hihi Het is natuurlijk wel heel leuk om te doen. Op zich krijgt laura van mij niet veel te snoepen, maar chocola, cake en koekjes krijgt ze wel af en toe! maar zeker niet overmatig. Vandaag heb ik haar op de weegschaal gezet, 10 kg precies met kleertjes aan En ik weer 66.3 kg dus nog een kilo of 3 ? geloof ik en dan ben ik weer op mn oude gewicht
Knap hoor Anas van je kilo's!!! Snoepen..Evan krijgt elke dag wel rozijntjes en een koekje. Evan is licht voor zijn lengte dus ik hoef niet echt op te letten wat hij binnen krijgt. Ik ga op bed..morgen weer aan het werk..een dienst van bijna 9 uur..
Ik heb wel moeite met snoep geven, patatjes vind ik eigenlijk al heel wat. Zeker chocola of iets dergelijks vind ik eigenlijk niet zo nodig aangezien ik als kind ook al behoorlijke aanleg had en nog steeds heb ben ik bang dat ik dat ook krijg met Amy. Maar ze is eigenlijk helemaal niet zwaar, want ze heeft het figuur van Ramon van vroeger dan haha. Ze krijgt dus vaak als ze iets te snoepen krijgt iets van een liga of rozijntjes en af en toe een stukje koek. Maar eigenlijk geeft ze er ook niet echt om omdat ze het niet veel krijgt. Ja dat is best handig als je geen lift heb en je hebt veel boodschappen, ach ik misbruik gewoon Ramon haha en hier gelukkig geen trappen! Monica wat ontzettend rotnieuws zeg, brrrrr moet er niet aandenken, wat een verdriet. Wens je veel sterkte toe de komende tijd en dat je vriendin geen pijn hoeft te lijden... Beterschap ook, griep heerst ontzettend. Gina morgen je duowagen ophalen zeker? Janny gaat goed meid met de kilo's!! Hier nu +5 dus valt me nog mee. Puzzelen snapt Amy ook niet daarom heb ik dat voor d'r gekocht om wat meer te oefenen met d'r. Verder koop ik ook niet zo vaak iets tussendoor, ze krijgen al zoveel met verjaardagen en Sinterklaas en straks ook weer Kerst, opa's en oma's en vriendinnen die met dingen aankomen zetten.
Ik zal Amy ook weer eens op de weegschaal zetten, de vorige keer woog ze ook rond de 10 kilo. Ik woog op haar leeftijd al 13 kilo....maar was ook 10 cm langer.
Goedenmorgen Hier een redelijke nacht gehad, Aydin om 6 uur wakker en na zijn fles nog een uurtje geslapen...Maar toen hij wakker was heeft hij zijn hele fles weer uitgespuugd:S Daarna wat sap gegeven maar ook dat kwam er weer uit:S Hij is verder gewoon vrolijk dus hoop dat het hier bij blijft... Als de edochters van mijn vriend er zijn doen we in het weekend wel aan schoencadeautjes, maar ook een kleinigheidje, kleurboekje of wat lekkers, dus dan moet Aydin ook wel he haha anders is het zo raar. @ Askim, Jeetje zeg wat een verschrikkelijk nieuws, sterkte. Met mijn buikje gaat het goed Groei al lekker en heb het idee dat ik mijn energie weer terug krijg Woensdag weer naar de VK Aydin krijgt hier ook nog geen snoep, het is een echt koekiemonster haha. Patat krijgt hij wel eens als wij dat eten, maar naar een paar stukjes wil hij niet meer en Mayonaise lust hij helemaal niet haha... Hij woog met 13 maanden al 11,2 kilo denk dat hij nu zeker wel 13 kilo is. Maar het is ook een lange vent was toen 84 cm ben benieuwd hoe hij gegroeid is, 11 november moeten we weer heen... Puzzelen sta ik soms verbaasd van te kijken hoe hij dat doet...Mijn ouders hebben een puzzel en die maakt hij zonder moeite, thuis kijkt hij niet zoveel naar de puzzels om. @ Anas, zo dat doe je goed met de kilo's ik heb er nog steeds +5 aanzitten van Aydin, ben toen ook 25 kilo aangekomen :O Dat wil ik deze keer voorkomen haha...Ben nu geloof ik 1 kilo aangekomen dus dat valt gelukkig mee. Heb ook niet van die vreetbuien als bij Aydin gelukkig
Aydin gaat nu trouwens ineens als een trein met praten... Mama zegt hij nu de hele dag...Als ik hem moet helpen is het Mama? Oh ohhh is favoriet als hij iets laat vallen Op is Pa hahaha en bah als hij vieze handen heeft... Vandeweek was ik me aan het omkleden en hij keek zo raar naar mijn borsten hahahaha...Een echt kerel, dus ik zeg tietie en hij zegt ook tietie lag helemaal in een deuk... Zitten is titten en dat was het wel zo'n beetje...Iedere dag zegt hij wel wat meer
Devrim begint ook ietsje meer te praten, nog niet echt veel. De hele dag door is het 'mama', daarnaast papa, opa, oma, oooooo, en als hij klaar is met eten, doet ie z'n armen wijd en roept 'klaaaar', erg grappig. Verder nog niet echt. Maar het begin is er... Van mijn vriendin is idd erg heftig, zo niet te bevatten. Ze ging naar de huisarts omdat ze last bleef houden en pijn had, werd toch nog maar even gelijk doorverwezen naar het ziekenhuis en 2 uur later wist ze dat ze een tumor had. Toen mocht ze naar huis maar volgende dag werd ze opgenomen om allerlei onderzoeken te doen en na een paar dagen hoorde ze haar doodvonnis'; volledig uitgezaaid, niets meer aan te doen, 1 tot 3 maanden....Ze gaan aankomende week wel beginnen met een zware chemokuur maar is alleen, hopelijk, ter vertraging. Afgelopen week hebben ze toch maar besloten om nog te gaan trouwen (...), maar omdat zij ook met een turkse man samenwoont moet dat weer officieel aangevraagd worden bij IND dus duurt nog even. Dus we hebben straks in, hopelijk niet al te korte tijd, en een bruiloft en een afscheid, heel bizar. Ik ben nog steeds grieperig maar was het zo zat in bed. Devrim ligt wel al in bed, was om 06.00 uur weer wakker, met papa naar beneden en om half 10 hoorde ik dat hij slapend in bed werd gelegd....Als ie nou 's ochtends gewoon eens wat langer slaapt....grrrrr
@ Askim, Heftig hoor, ga je even naar de huisarts voor pijn en dan krijg je dit te horen. Op mijn werk is ook een man/vader van 2 kinderen die ook kanker heeft, ze kunnen hem ook niet meer helpen. Ze genieten van elkaar nu en gaan weekendjes weg nu het nog kan. Hij krijgt geen chemo, omdat hij er alleen maar slechter van zou worden en dat willen ze niet...Vreselijk zeg... Aydin net een broodje gegeven en tot nu toe zit die er nog in...heb de emmer klaar staan voor het geval dat..
Askim wat vreselijk zeg! Waar zit de tumor trouwens? Hoop dat de IND alles kan versnellen en dat ze toch nog kunnen trouwen!!!! Bah wat verdrietig!
Anoesj wat geweldig he als ze meer gaan praten!!! Vind het zo leuk. Hier steeds meer woordjes, al zegt ze de simpele dingen dan weer niet zoals drinken ofzo... Al wel n week steeds klikken... ben er dus nu achter dat ze t lichtknopje aan en uit doen bedoeld hihi klikken klikken klikken dan zit ze dus met de lamp te spelen!
Hahaha hier is de lamp ook favoriet, Alleen als het donker is gaat hij dus ook uit haha... Ook doet hij de deuren steeds dicht. En gisterochtend zat meneer in de wc en heeft hij de hele wcrol afgerold:O
Hey meiden, Anoesj zie je wel woordjes komen vanzelf! Straks is het echt oppassen wat je zegt, want ze kletsen echt alles na, ik heb ook een copycat haha. Deuren en laatjes open en dicht doen, hier ook een leuk spelletje, we gaan zo naar de Ikea wat deurhaakjes kopen want ik word er nu een beetje gek van in de keuken! Monica ach wat triest allemaal zeg....wat een verschikkelijke ziekte is het toch, bah bah bah.... Zal wel een beladen bruiloft worden... Hier ook Amy even op de weegschaal gezet, 11 kilo met kleren aan dus ze is een kilo gegroeid sinds juli. Hier alle boodschappen binnen, wat een baggerweer zeg. Amy heeft mooi doorgeslapen tot 09.00 vanmorgen, lang leve het kdv, dan is ze echt doodop. Nu ligt ze weer op bed maar ik hoor d'r jammeren.... Janny heb jij ook nacontrole gehad van de vk, ik moet dat nog even regelen.