Amy heeft ook maar 1,5 uur geslapen over heel de dag terwijl ze vannacht de halve nacht is wakker geweest, onbegrijpelijk. Maar daarom nu ook op tijd naar bed. Sterkte Janny, erg vervelend allemaal.
Tis weer bingo, ze werd net gillend wakker, weer 39 graden dus maar een zetpil en wat drinken gegeven. Nu weer op bed, fingers crossed...
Pff..Lafo..ik duim met je mee... Hier Evan ook net op bed gelegd..hij was zo moe dat hij niet meer op zijn benen kon staan..vanmiddag ook maar een uurtje geslapen.
Oh juud wat ellendig zeg!!! Hoop maar dat ze met die zetpil lekker gaat slapen. Hier heb ik t nog maar neit eens geprobeerd om haar naar bed te brengen want ze is nog klaar en klaar en klaarwakker.. overigens Danjo nieuws : vliezen waren spontaan gebroken, had toen nog maar 1 cm ontsluiting en heeft een infuus gehad met weeen opwekkers inmiddels 5 cm ontsluiting en na een weeenstork heeft ze een ruggeprik gehad.. dus de kleine is onderweg.
Ja ik zit al de hele tijd te kijken bij de okt mama's, wist dat haar vliezen vannacht gebroken waren, wel een lange bevalling al zeg....
anas en lafo hopelijk een hele goede nachtrus voor jullie kleintjes en jezelf! ja lees ook spannend mee bij de okt mamas , stjee echt een lange bevalling idd zeg
Brrrrrr moet er niet aandenken!!!!! Hoop dat deze net zo snel gaat als toen bij Amy, ze zeggen de helft korter daar doe ik het ook voor haha.
nee juud ze zegge het he echt binne een poep en een scheet is de 2de er vaak uit hahaha je verliest ze zowat hahaha nee meid heb niet vaak gehoord dat een 2de een moeilijker bevalling was als de 1ste , dus jij doet het zometeen veeeel sneller
Eindelijk is Danjo dan echt begonnen...pff..zij heeft vaak vals alarm gehad en ze bleef maar positief..knap hoor!! Eindelijk mag zij dan ook mama worden..
Juud, heee, nog ff wachten mevrouw!!! En spannend van Danjo, maar ze had van de week toch ook al weeen.. maar goed, ze is nu echt aan het bevallen Hier liggen de dames net op bed, heb nog met spoed iets moeten regelen voor opvang van morgen. Schoonma heeft last van d'r rug (zegt ze, of het waar is weet ik niet).. uiteindelijk komt iemand van het kdv (via via, dus niet officieel). Heb paar dingen gehoord over kdv, weet niet goed wat ik ervan moet denken... is van leidster die daar weg gaat en die bonje heeft met de eigenaresse, echter sommige dingen heb ik zelf zien gebeuren.. andere dingen daar had ik het wel moeilijk mee, en wilde ik eigenlijk denk ik niet weten.. maar het grenst wel aan verwaarlozing (van Fay in dit geval ) Fay is niet bij alle leidsters erg populair, komt omdat ze in het begin nogal veel huilde, en vooral bij het slapen gaan. Dus ze sliep apart, maar ze lieten haar regelmatig gewoon een aantal uren alleen in een kamertje zonder te kijken en dat doet wel pijn in mijn moederhart. Nu weet ik ook dat ze bij een aantal wel favoriet is en daar dus door verwend wordt. O ja, Janny, die verwijzing eisen!! Niet gaan lopen uitproberen met Mike, het is een kostbaar bezig, geen testpersoon toch??? Nutriton hielp hier ook maar een beetje, maar Fay had er wel minder last van dan Mike. Je moet er wel een paar van die schepjes indoen als hij echt goed last heeft, en dan wordt de poep tijdelijk anders van kleur (schrik niet). En de melk wordt een stuk dikker (dus mogelijk andere speen nodig). Wat het trouwens bij Fay was... die kreeg te veel van mij. Dus die had veel buikpijn en moest altijd spugen daardoor.
Daphne wat triest zeg dat zou ik ook vreselijk vinden als ik zoiets zou horen bah !!! Ben je op msn?????
Daphne dat is nogal wat, wat je gehoord hebt en misschien zelf ook wel hebt opgemerkt...waarom zeg je daar niks van? Ik zou het niet kunnen laten om ze daar dan mee te confronteren, waar of niet, meestal als je zelf al iets opmerkt dan zit daar toch iets niet goed... Zit Sam in dezelfde groep?? Het zijn maar harde buiken, wat een verschil met mijn eerste zwangerschap, wist tot voor kort niet eens wat een harde buik was tot de laatste paar weken.
Wat juud al zegt ik zou zeker daar iets van zeggen.. ws zou ik haar zelfs weghalen op het kdv man wat zou ik woest zijn!!!
Ja ik krijg echt de bibbers van zulke verhalen, sorry Daphne, hoop niet dat ik je er ongerust mee maak. Komt ook omdat ik weet dat Amy ook heel veel huilt als ze moet slapen en dan kan ik me zo goed indenken wat jij nu verteld wat ik dan zou doen...pfffff Ik vraag ook wel eens wat aan de leidsters zo van ze heeft zeker niet veel geslapen en de een zegt dan van wel en de ander van niet....maar zou er zeker niet achter moeten komen dat ze zoiets zouden doen.
Ik heb het er vandaag ook wel moeilijk mee, mijn man iets minder, hij denkt dat het wel meevalt. Maar ik heb echt een aantal dingen zelf gezien. En andere dingen, ja het is makkelijk als je ergens weggaat om dat bedrijf zwart te maken. Maar bijvoorbeeld dat ze gewoon "wilden dat Fay ziek zou worden zodat ze opgehaald zou worden" dat doet me pijn, want stiekem had ik dat gevoel al.
Gatver Daphne...ik zou dat mens persoonlijk iets aandoen geloof ik.. Lafo..vervelend van de harde buiken..nog 3 dagen dan mag je bevallen!! Ik ga op bed..morgen vroege dienst. Trusten..
truste!! En ik weet dus niet wie het doen. Weet dat ik met een van de leidsters een afspraak heb gemaakt, zij belt ook niet zo snel of Fay moet echt strontziek zijn. Maar ik vond het al vreemd dat ze zo vaak belden en vervolgens thuis had Fay nergens last van, ja een beetje verhoging. Dat is vaak gebeurd