We hadden onwijs mazzel met het weer. Toen het regende waren we of binnen, of het was al 's avonds laat. Helemaal goed dus ! We zijn gezellig Emmen in geweest en wezen zwemmen in het park. Ook was daar zo'n indoorspeeltuin, dat vond Jayden ook geweldig. Die kuierde gewoon lekker tussen de 4+jarigen door. En ik erachter aan, omdat hij nog niet alles zelf kon, maar het wel heel leuk vond (springkussen, ballenbak etc.) Kortom, een leuk weekend gehad ! Ow en we waren vlakbij Emmen/Zweeloo/Aalden (Landal Aelderholt) Even bijlezen... Over Sinterklaas; wij doen nog geen schoencadeautjes, hij snapt er toch nog niets van. Bedrag voor de "gewone" Sintavond weet ik nog niet. Niet té hoog... Over tandarts; ik ga 11 november, Jayden gaat dan met me mee, gewoon kijken verders denk ik. En ruiken, het ruikt er altijd 'vreemd'. Over CB: Ik krijg in november brief wanneer Jay weer komen mag... Nou dat was het zo'n beetje met bijlezen. Ga nu m'n bed in, morgen weer werken.
Maar Daphne al die punten die jij nu opnoemt zouden voor mij al voldoende reden zijn om m'n kind er van af te halen....of in ieder geval eerder aankaarten, succes meid, snap dat het een lastige situatie is, ik neem aan dat je niet 1,2,3 andere opvang hebt maar het idee dat je kind onterecht word behandeld zou me woest maken. Katje welkom thuis, klinkt zoals een weekendje weg moet zijn; leuk! Ik ben met alles en nog wat bezig, dan weer achter de pc, dan weer wat opruimen dan weer dit, heb echt geen rust en die buiken helpen ook niet mee. Gelukkig heeft Ramon morgen een schoonmaakster geregeld voor me even 3 uurtjes, lekker rotklusjes uitbesteden! Vond het rot om me moeder daarvoor te vragen, die wil dat best doen voor me maar weet dat ze al zoveel doet voor mijn oma, daar is ze iedere ochtend bijna 7 dagen in de week voor de verzorging van oma dus doe ik het liever zo.
zou me kind er direct weg halen! echt daphne dat had ik niet moeten zien of merken allemaal want dan was de hel los gebroken niemand doet me kind iets naars aan opzettelijk ze zijn zo klein kunnen hun niet verweren en praten kunne ze nog niet , lekker makkelijk dus wie weet wat ze nog meer doen sorry meid maar luister naar je gevoel
daphne ben er gewoon triets van dat ze met kinderen zo omgaan lees de laatste tijd veel negatieve dingen over kvd, omdat ze het gwoon te druk hebben de leidsters .... over me lijk er zulle ook wel goede zijn maar denk op 1 hand te telle
Nou Fioon dat wil ik nou ook weer niet beweren wat jij zegt maar je moet wel altijd alert blijven, maar dat is met alles in het leven. En niet iedereen heeft oppas dus moet je noodgedwongen wel je kind op een kdv plaatsen, ook al wil je dat liever niet. Maar dat betekent niet dat ze allemaal slecht zijn hoor.
ja maar juud ze heeft het over meerdere dingen.....echt zou een andere zoeken snap heus wel dat het niet 123 gaat maar je hoort de raarste dingen de laatste tijd....ik zou dat gewoon doen wat daphne doet weet ze zelf wel het beste slaapt amy?
Ja dat wel ik zou ook een andere zoeken maar dacht dat jij bedoelde dat alle kdv's slecht zijn en dat wil ik niet beweren, snap je? Ja Amy slaapt als een roosje, die verwacht ik vannacht wel als zetpilletje is uitgewerkt. Beau waterpokken vrij?
Dat is beter nieuws om de dag mee af te sluiten!!! Danjo, hier alvast een eerste Gefeliciteerd!!!!! En ik heb net een mail gestuurd naar de persoon die de controle vanuit de ggd heeft gedaan in juli dit jaar. Met gewoon een aantal punten die ik wel zelf heb beleefd. En het lijstje was best wel lang Ik ben helaas dus niet in de positie om ze er meteen weg te halen. Heb opzegtermijn van 2 maanden (oke, als het echt fout is kan ik zo weg waarschijnlijk). Maar er zijn vandaag meer dingen bij mij gemeld en ik weet dus niet of het echt zo is, dat is het probleem. Het is wel makkelijk om een moeder de kast op te jagen als je problemen hebt met je werkgever in dit geval. Dus daar moet ik ook bewust van zijn. Als het aan mij ligt gaan ze daar ook wel snel weg, maar ja.. het ligt niet helemaal aan mij. Ik wil wel meer bewijs/bevestiging van een aantal zaken. Als ik ze nu breng merk ik gewoon wel dat ze het allebei erg leuk vinden. pfff, moet naar bed maar ben te druk bezig met dit gebeuren.... ben nie heppie nie
HIer heeft Laura het wonderwel op die zetpil ook goed gedaan... ze heeft de hele nacht geslapen. Juud hoe was dat bij jou? Amy ook nog op 1 oor
Hai meiden, ff snel!! Wat vervelend zeg al die gebroken nachten meiden!! Hoop dat de kleintjes snel opknappen. Hier ligt Noah nog op bed, was vanacht ook ergens wakker geworden.. laat m maar liggen en mn schoonmoeder hem uit bed halen want geen idee waarom hij zo moe is.. miss toch nog niet beter ofzo!!! Ik ga zo werken en daar zal ik wel ff verder lezen!! xxx
Heyyy Ja Amy heb ik vannacht ook niet meer gehoord, die werd vanmorgen om 07.00 wakker dus dat was wel fijn. Helaas met koorts 38.5 nu. 's Middags zakt het af en 's avonds komt het weer opzetten. Straks komt de schoonmaakster, denk dat ik d'r zo nog even op bed leg want ze loopt maar te duimen en te hangen. Zetpil zal nu wel weer werken, ze heeft 3 stukjes brood op. Daphne knuffel meid, snap dat het lastig is maar je moedergevoel zal je leiden. Gina Noah misschien ook al niet zo lekker, zou het niet vreemd vinden, volgens mij ligt half Nederland met griep op bed. Werkse!
Fijn Juud dat er een schoonmaakster komt , heerlijk heb je alle klusjes opgeschreven denk dat t wel ff lekker is voor je. Jij loopt ook al op t eindje, dus rustig aan. En misschien kan ze over 2 weekjes weer een keertje komen maak je gewoon vast een afspraak Gina he noah toch ook nog niet lekker...hopelijk is hij wel een beetje lief voor mama! Daphne wat Juud al zegt, je moedergevoel zal je de weg wijzen, dat geloof ik ook wel, Ik merk dat waar ik met laura echt nog wel zt te tobben omdat ik t allemaal niet wist of luisterde naar het CB of zo ik nu ook veel meer mijne igen plan trek. Verder hier voor de gehoortest geweest, terwijl schoonmoeder op de kleine Laura aan het passen was. Gehoortest was goed gelukkig. Heb de huisarts gebeld en gevraagd voor een huisbezoek, daar was het ontzettend druk duswas allemaal lastig lastig maar ws komt ze toch rond 17oo ofzo en anders morgen. Ik moet zeggen dat ik het idee heb dat de nutriton wel werkt, althans op dit moment wel, want na de voeding van 400 was hij om 630 wel wakker en aan het huilen, maar hij is na de fles van 730 toch weer gaan slapen, zonder gespuug of iets... en hij ligt nog in de maxi cosi te slapen hihi Merk wel dat ik me dan gelijk een stuk fijner door voel... maar goed dat heeft iedereen waarschijnlijk als de kleine niet huilt
Katje klinkt lekker zeg, lekker genoten dus! en mooi dat het weer ook mee werkt!!! Dat moet je toch altijd maar weer afwachten!
Janny wat een opluchting dat de gehoortest goed was! En wat fijn dat Mike het goed lijkt te doen op Nutriton. Ben benieuwd wat de ha te zeggen heeft! Hier ook vanmiddag met Amy naarde ha, moet er om 12.10 zijn er loopt namelijk oorsmeer uit haar oor, dus dat duid denk ik op een oorontsteking en daar is Amy nogal gevoelig voor, zou de derde keer zijn.
Juud wat een ellende dan he, weet hoe erg het is als je kind gevoelige oren heeft... Laura heeft ook al een aantal keer oorontsteking gehad. Wat bij ons op zich wel hielp waren de tips van de kno arts ( waar ik toen voor mezelf liep omdat ik geopereerd werd ) na douche en bad goed met een oorstokje drogen en bij de eerste tekenen van verkoudheid sprayen met zoutoplossing tig keer per dag. Moet zeggen dat dit toen wel hielp! Nu heeft Laura wel weer klachten maar eerlijk gezegd heeft dat er mee te maken dat ik haar niet meer spray als ze verkouden is dus mogelijk dat dat toch zeker invloed heeft. Ben idd erg blij dat Mike het beter doet met de Nutriton, ( thank god for koopzondagen !!!) Hij heeft vanmorgen van 730 tot 1200 geslapen!!! Bijzonder, hoop dat dit zo blijft. Net een voeding gegeven dus even kijken hoe dit gaat. Hij is zoiezo minder onrustig dus dat is positief!
sorrie daphne wil je ook niet van streek maken maar idd ik zal ze ook daar echt weghalen , je zit er zelf best mee , kijk gelukkig vinden ze het wel leuk nog daar , zeg die oudste van jouw er nooit wat van als je ernaar vraagt ???