Janny je hebt dus een heel ander kind?? Fijn hoor! Ik heb nu ook een neusspray meegekregen, 3x perdag en als het morgen niet weg is een abkuurtje maar dat alleen als de koorts niet weg is. Wat jij zegt klopt idd Janny, werd hier ook gezegd over die zoutoplossing, dus nu gaan we dat maar preventief doen en anders later misschien wel buisjes.
Katje...leuke omgeving heb je gezeten..stoer hoor van Jayden!! Anas..fijn dat het iets beter gaat met Mike.. Lafo..hopen dat ze nu snel opknapt.. Mijn man heeft vanmorgen gebeld met een PSZ hier in de buurt. Daar gaan we vrijdag heen om te kijken..vind het bet spannend..weer zo'n stap. Ben benieuwd wat Evan ervan vindt vrijdag al duurt het nog wel een half jaar voordat hij heen gaat maar toch..
Nou meiden het houd niet op, Amy heeft tegen de 40 graden koorts ineens en wil helemaal niks. Heb de arts gebeld maar we moeten het maar aankijken...ik hou d'r in ieder geval in de gaten want ze eet en drinkt erg slecht vandaag, maar volgens de arts moeten de druppels aanslaan. Ik heb d'r een zetpil maar weer gegeven en toch maar weer op bed gelegd, ze lag hier over de grond te dweilen.... Maar ik hoor d'r ach gusss Mariska ik ga Amy ook volgende maand inschrijven voor psz, ik wilde eerste nog een extra dag kdv maar dat kost me zoveel geld dat we het nu maar zo gaan oplossen. Ik moet 150 euro gaan betalen alleen al voor Amy 1 dag in de week laat staan nog een kind en allebei 2x per week, tis gewoon niet te betalen allemaal. PSZ kost 50 euro!
Juud: Heeft Amy oorontsteking? Ik las dat je naar de dokter ging, maar heb niet gelezen wat hij zei... Laura was ook altijd zo ziek weet je nog, ? Ik maakte me dan ook zo veel zorgen zeker toen ze nog heel klein was... man man man ... dat ik geen grijs haar heb gekregen in die weken. probeer haar anders een ijsje ofzo te geven, dan krijgt ze wel vocht binnen. en gewoon 3x per dag een paracetamol, dan voelt ze zich beter en eet/drinkt ze ws ook wel iets. Hou dr maar goed in de gaten. en vergeet zelf niet te rusten ondertussen he !!!!
Juud psz is goedkoper omdat dat meestal maar dagdelen zijn he ...dat is het verschil. Als je werkt kun je niks met de psz.. want dat is dan van 9 tot 11 ofzo terwijl kdv de hele dag is.. maar als het niet uitmaakt zoals in jou geval op dit moment is het natuurlijk altijd prima omdat het flink geld scheelt. Het is allemaal ook belachelijk duur hoor
@ de update van mij en de kids... Dokter is vanmiddag op huisbezoek geweest, en was het met mij eens dat Mike ws een verborgen reflux heeft zoals dat heet . Ik moet gaan starten met Nutrilon A.R. voeding of de gewone nutrilon met Nutriton aanmaken zoals ik nu dus doe. Dit moet in een week verbtering geven. As. dinsdag belt ze mij om te vragen hoe het gaat, en als de klachten dan niet weg of minder zijn dan gaan we overleggen emt de kinderarts over evt medicatie Wat wel vervelend was is dat mijn bloeddruk dus nog te hoog is 150/95 !?!?! zucht.. daarvoor komt maandag de praktijkondersteuner langs nog een keer bloeddruk meten en dat word dan ook dinsdag telefonisch besproken. wellicht moet ik dan medicijnen krijgen! Had toch wel verwacht dat het lager zou zijn!!
Lafo..jeetje meid. Wat een toestand zeg. Ik hoop dat Amy wel een beetje kan slapen...dikke knuff voor Amy!! Anas..ik hoop dat het bij jullie ook snel de goede kant op gaat. Heb je nog hoofdpijn van je bloeddruk? Psz..ligt aan je inkomen wat het kost. Wij hebben een psz gekozen in overleg met onze gastouder. Als mijn man weer kan werken breng ik hem heen om half 9 op dinsdag ( kan ik zo regelen op het werk) en haalt zij hem weer op. Op vrijdag ben ik zelf vrij dus dat geeft geen probleem..
he ladies, wat een ziekenboeg ook hier onder de kleintjes. Devrim is vandaag wel weer naar KDV geweest maar hij was helemaal uit zijn doen en stik chago....nog niet helemaal lekker opgeknapt dus. @Daphne, ik zou het ook aankaarten bij de oudercommissie van het KDV, daar z'n ze ook voor! Misschien zijn er wel meer ouders met dezelfde vragen. Ik zit zelf ook in de oudercommissie van het KDV en heel soms krijgen wij idd weleens vragen van ouders en dan zoeken we het uit en overleggen we het met de directie van het KDV. Zo, nu nog even de afwas (helaas nog steeds geen afwasmachine, grrrrr....) en dan mag ik weer relaxen van mezelf.. Danjo, Gefeliciteerd met jullie dochter!!! Geniet ervan!
Danjo gefeliciteerd met jullie dochter Naomi ! Zo, vandaag weer een werkdagje achter de rug. Dat is toch altijd even omschakelen na een weekendje weg. Bedankt voor jullie reacties. Beterschap voor alle zieke kindjes (en moeders die zich niet 100% voelen). Wie is nu de volgende moeder van een 2e kindje in spé? Lafo ? Gina? en dan? Kunnen wel bijna weer een verwachtingslijstje maken
speciaal voor katje Miriam Bevallen op 26-08-2009 van een zoon SEM Anastasia - bevallen op 9-10-2009 van een zoon MIKE Danjo - bevallen 25 oktober van een dochter NAOMI Lafo - 18 nov09 - ziekenhuis - fles - 2e kindje- buddy Gina- zwanger van een meisje Ntombi - 26 november- 2e kindje-thuis-bv-buddy .... zwanger van een verrassing Gina- 03 januari2010- 2e kindje- thuis - bv - budy Lafo- zwanger van een jongen! Naatje80 - 8 maart 2010 - 2e kindje- ziekenhuis- borstvoeding buddy Anastasia /Bo2008 zwanger van een verrassing Anoesj - 26 April 2010 - 2e kindje
Katje er is een bevallingslijst, kijk maar bij Janny d'r onderschrift. Janny ja Amy heeft een oorontsteking, moet morgen minder zijn anders toch abkuurtje. Ze wilde vanmiddag niet slapen en is vanavond na een danoontje dat is bijna alles wat ze gegeten heeft naar bed gegaan en ze slaapt vooralsnog. Ze is wel erg zielig, van die knalrode oortjes en een bleek koppie. Ze heeft zelfs vandaag meerdere keren op mijn schoot gezeten! Dat is al heel wat. Die psz is min of meer ook als ik weer ga werken, dan kan mijn schoonmoeder nog een halve dag op Amy passen ipv een hele dag. Anders komt zij weer in de knoei met haar werk en oppas voor mijn nichtjes. Het is rot om dingen te regelen terwijl je toekomst nog zo onzeker is, maar het is niet anders. Askim, zonder vaatwasser zou ik gek worden haha. Hoe bedoel je verwend hihi. Morgen komen mijn ouders, m'n vader gaat klussen en me moeder neemt Amy een beetje waar, heb namelijk heel veel last van harde buiken, ze doen ook echt pijn. Ook aan de bovenkant van mijn buik, lijkt wel of ik word geprikt door spelden. Anders toch maar weer eens bellen met de gyn. Ik herken dit soort dingen helemaal niet en weet ook niet of het normaal is. Janny fijn dat je weet wat het is en dat er wat tegen te doen valt, blije Mike, blije mama! Houd hij alles nu nog steeds binnen sinds vanmorgen?