Deentje: cinababy is een homeopatisch middeltje. hier hebben ze dat niet bij de supermarkt, maar bij het kruidvat bijvoorbeeld wel. Dat kun je op een lepeltje geven. Je mag 18 druppeltjes per dag geven. Staat precies op de verpakking. Ik geef hem er 3 voor of na een voeding.
ook ik gebruikte cinababy, maar het cb raadde het laatst af omdat je er juist verstopping van zou kunnen krijgen.. en gezien de poep probleempjes van laura ben ik er dus mee gestopt. hoe dan ook het is o.a venkel dat een bestanddeel is van de cinababy, ik zou het als ik jou was wel proberen hoor Deentje. het cb verzint toch iedere provincie wat anders lijkt t wel..
Hoi meiden! @hannah, gefeliciteerd met je zus! Nee hier niet geholpen omdat het niet nodig was... Noah wist heel goed wat ie ermee moest doen en ik was ook heel rustig, we waren een sterrenteam haha Ik laat Noah ook niet met volle luier liggen, maar hij geeft zelf aan als ie af moet (dan gaat ie echt niet slapen haha) er gaan hier pakken doorheen.. @Friendly, pfff zwaar hoor.. maar ja als jullie er ritme in krijgen is het mooi toch! Ik laat Noah hier ook niet meer als 4 uur slapen overdag.. heb liever dat ie snachts slaapt.. @Lafo, hahaha het lijkt heel veel maar hij drinkt gewoon nog ong. 7 keer.. waarvan twee flesjes en dan 120 + 4 schepjes.. en dat drinkt hij bijna helemaal op.. en de rest de borst.. @marieke, zielig he die krampjes.. Noah had het daarstraks ook na de fv. Die drinkt ie zo snel dat ie teveel lucht meeneemt.. maar weer rooibosthee erbij (10cc) en zn buikje masseren.. nu ligt ie lekker op zn buik in de box! laat het trouwens niet afkoelen, ik doe water koken voor de fv die laat ik uur afkoelen en dan doe ik thee zetten en die doe ik er heet doorheen (fv is dan zo goed als koud en dan wordt het geheel weer beetje lauw door de thee) @Katsas, ja gaat echt hard! ook zn ontwikkeling, wel heel leuk om te zien hoor! Ik mag de 17e.. dinsdag is dat geloof ik! en jij? @Witte reus, ik heb nu die gewone nog staan maar maandag moet ie toch weg want mag maar 4 weken bewaren en dan haal ik ook die omneo idd! Bedankt voor de tip .. Enne gewoon doen hoor.. zal je man leuk vinden! @Essiegirl.. oke dan, goed dat je vertrouwd heb op je moedergevoel! Hopen dat het vanzelf nog goedkomt! @Anastacia, hier felicitas bij mn ouders geweest haha.. zusje had op hun adres blide doos aangevraagd dus mensend achten dat ik daar woonde hihi.. dus ik heb wel de doos niet de visite gehad! vond m ook tegenvallen! Dat dromen had ik ook.. ging iedere keer op de grond kijken of hij gevallen was en dan maar in bedje kijken hahahaha.... kus
Dat dromen heb ik dus ook, dan ben ik er van overtuigd dat Fay naast me ligt en maar voelen en voelen. Vorige week had ik een hand van Mark te pakken, heb echt een minuut lopen voelen of het toch niet per ongeluk Fay was hihihi. Anastasia, wat houdt je tegen om twee keer te kolven op een dag? Hier een rustige middag gehad, heerlijk. Fay die lekker ligt te pitten (misschien heeft ze ook wel krampjes, vooral vlak na het eten, en dan komt er vaak een scheet uit, zelfs Sam moet er om lachen hahaha) en Sam die zal nu ook wel snel wakker worden of al wakker zijn.
](*,) stomme ikke, verheug en verzin ik een leuke dag, alleen kom ik er te laat mee.. er hadden al mensen de dag vrij gevraagd en hij kon onmogelijk vrij krijgen snik snif...
](*,) stomme ikke, verheug en verzin ik een leuke dag, alleen kom ik er te laat mee.. er hadden al mensen de dag vrij gevraagd en hij kon onmogelijk vrij krijgen snik snif...
dat is balen zeg witte reus! Misschien leuk etentje savonds? @Daphne, hah leuk he die geluidjes.. Noah is af en toe net een bouwvakker!
tja ja dan inderdaad wat anders verzinnen.. hier ook, gaat hijmoeilijk doen krijgt hij een rood hoofd, en dan hoppa een scheet hihi..
@Hannah, wat een schatje is Nieve, en al zo groot! Gaat echt snel. En van 23.30 tot 06.15 geslapen, wat heerlijk zeg. Goed voor jullie nachtrust. En wat goed van je zusje, diploma op zak en lekker zomervakantie! @Deentje, Devrim heeft ook last van krampjes, op zn buik in de box gaat heel erg goed maar s nachts in zn bedje doe ik dat ook niet, dan moet ie echt op zn rug. Met als gevolg dat hij, en ik dus ook, iedere keer wakker wordt .. @Essiegirly, wat is een navelbreukje? @Ntombi, ohh, zielig de eerste prikjes. Ik zie daar ook wel tegenop. Devrim heeft al veel prikjes gehad in het ziekenhuis maar iedere keer als wij er niet bij waren. Verpleegster zei wel dat hij geen kik gaf maar het lijkt me erg zielig om te zien, zeker als ze dan ook gaan huilen. @Marieke, heerlijk die schoonmaak-hulptroepen! Geniet er nog maar lekker van. Hier komt mijn moeder ook iedere dag iets doen, zij vindt dat ik helemaal niets mag doen i.v.m. de keizersnee .. Zo te lezen hebben alle mei-dames hetzelfde jurkje als Nieve, grappig! @Witte Reus, idd, voor meisjes is er veel meer keuze aan kleding dan voor jongens. Ik vind tot nu toe nog steeds te veel leuke dingen voor Devrim maar als ik dan de rekken met meisjeskleding zie erg leuk ook! Balen dat de vrije dag niet gaat lukken. Misschien een andere speciale datum binnenkort die alvast kunt regelen? Hier ook dromen dat ik denk dat Devrim nog op mijn buik ligt en dat ik dan wakker schrik, bang ben dat ie gevallen is en hij gewoon heerlijk in het wiegje blijkt te liggen ..vaag . Devrim is vandaag weer lekker rustig, als ie maar op zn buik kan liggen/slapen vindt ie het al lang best. Ik hoef hem dan ook niet in de inbakerdoek te doen, deze gebruik ik alleen nog voor s avonds en s nachts als ie in zn bedje slaapt. Ik kolf ongeveer 4 keer per dag en dan heb ik 5 voedingen, de 6e voeding krijgt hij fv. Ik ga het langzaam afbouwen.
oh men wat heb ik een honger en mijn vriend is nog lang niet thuis.. hmmz we hebben nog een aangebroken zak chips.. oei das moeilijk lekkere chippies of een halve kilo erbij dan ga ik maar voor het glas water en een cup a soup..
Heb er een hele dag over gedaan om hier bij te lezen (werd steeds onderbroken). Daarom dat ik ook niet meer weet op wie ik wilde reageren. Zenne is al de hele middag jengelig, ligt nu in de box te grommen. Ze kan me wat, volgens mij vind ze het alleen leuk om op mijn arm te liggen, maar na 3 uur vond ik het welletjes. Wilde eigenlijk vanmiddag gaan slapen, maarja dat ging dus niet en nu verwacht ik elke moment Quinn wakker en ga ik dus ook niet meer liggen. Ik moet ook nog wassen, was ophangen, stofzuigen, dweilen, vaatwasser leegruimen en koken. Heb er zo geen zin in! Maarja dadelijk toch even in sneltreinvaart wat doen zodat ik vanavond rust heb.
Witte reus ik moest naar het cb voor haar geoortest dus moesten wel de regen trotseren Het kwam echt met bakken uit de lucht zetten, maar ze is geslaagd voor haar gehoortest, hiep hoi Ja er is meer meisjes dan jongens kleding, dat merk ik ook. Wel jammer ja Balen zeg dat je te laat bent, maar net wat Gina zegt misschien een etentje 's avonds is toch ook leuk!? Hannah wat knap van je zus! Van harte meid, lekker feesten. Hellepelle wilde vragen waarom je ging stoppen met bv, maar nu lees ik het al omdat Cas heel onrustig is, jammer zeg. Van wie heb je dat advies gekregen? Ik heb juist vaak dat ik denk wat is ze erg rustig ook overdag......ze heeft haar fles om 12.30 gehad en nu slaapt ze nog steeds! Maar wil haar niet wakker maken, maar anders kom ik denk ik niet meer uit! Deentje balen zeg dat de weegschaal kapot is, hebben jullie geen weeguurtje bij het cb? Of anders zelf op de weegschaal gaan staan met Brian en daarna zonder Brian, maar is niet echt nauwkeurig..... Katje hier ligt Amy ook op haar voedingskussen in de box, maar ze vind het ook lekker zonder. Rooibosthee word meer gezegd hier op het forum. Askim waarom ga jij afbouwen met de bv? Lindatjuhhh wij moeten hier in huis ook nog veel doen, maar blegh die schoonmaakwoede tijdens m'n zwangerschap is compleet verdwenen Pffff ik ga haar maar zo wakker maken........probeer haar ook iedere keer met haar hoofd te draaien, ze heeft echt een voorkeur naar links. Wat doen jullie er tegen? 's ochtends kijk ik in de wieg en dan is ze weer gedraaid Oh ze huilt, laters!
Lafo ik wil niet per se gaan stoppen. Maar Cas is heel onrustig. Ook met drinken is het eigenlijk vaak vechten. Bijna letterlijk. Daar heb ik na bijna 5 weken mijn buik een beetje van vol. Ik kolf ook al een poos gewoon de voedingen af en die krijgt hij dan in een flesje. Geeft hem veel meer rust. De nachtvoedingen krijgt hij wel gewoon aan de borst en dit verloopt soms goed, soms heel moeizaam. Waarschijnlijk doordat ik veel voeding heb, althans dat dachten ze op het cb. Verder doen mijn tepels erg veel pijn als Cas de hele dag drinkt. Ik sta achter het principe van bv maar het moet wel leuk blijven. En langzaamaan vind ik het niet meer leuk en prettig en dat is ook voor het mannetje gewoon neit goed. Beter een relaxte mama met de fles dan een stresskip met de borst denk ik maar zo En ik doe het op mijn gemakje, en zoals ik dat graag zou willen. Heeft het kereltje toch straks een week of 5/6 bv gehad. Ik heb dus nooit echt het gevoel wat is het rustig. Al moet ik zeggen dat het de afgelopen twee dagen steeds rustiger aan het worden is. Wellicht heeft de methode rust®elmaat toch wel zin gehad. Dat hij het nu een beetje begint te snappen en dus wat rustiger wordt. Als het nu zo doorgaat dan is het goed te doen. Misschien heeft ook de osteopaat wel baat gehad. Morgen nog een keertje en dan zullen we het wel zien. Verder heeft Cas hier een enorme voorkeursligging voor links! Schijnt niet zo veel voor te komen. Ik doe er vanalles aan, maar naar rechts kijken doet ie bijna niet. We hebben speelgoed rechts liggen, voed nu dat hij naar rechts kijkt (kan met fles) als ik hem doe verschonen op zijn rechterzij leggen, in de wagen en de box als ik erbij ben rechts leggen, vaak op zijn buikje leggen zodat hij zijn spiertjes kan oefenen, het bedje omgedraaid. Maar uiteindelijk mag dit allemaal niet baten. Als het maandag nog steeds zo is bij het cb dan krijg ik een verwijzing voor de fysiotherapie...
hallo, hoe lang duurt hjet bij jullie voor je je eigen kleren weer aan kon? vooral broeken... ik ben nu 3 weken verder en 1 broek past nu bijna. ik hoop dat het wel nog wat minder wordt, mijn buikje, want anders past niks meer. gr sjaan
Zo fles zit er weer in, ben nu al 10 dagen met die medicijnen voor die spruw bezig maar kan niet goed in haar mondje kijken of het over is.....moet ik daarvoor weer naar de dokter? Als het over is moeten we alle spenen weggooien. Hellepelle, nee die strijd om dat bv dat is echt niks, heb ik zelf ook gehad en voel me nu veel beter en Amy is nu gewoon een erg rustig kind, ze huilt bijna nooit meer. Hier dus ook een voorkeur naar links en weet me ook geen raad, ze draait zich toch wel om helaas...... Zo we moeten nog boodschappen doen tsjongejonge wat gaan de dagen hard, ik kan niks meer plannen zo lijkt het wel. Hebben jullie eigenlijk nog veel kraamvisite? Ik krijg er nog en stuk of 3 visites en m'n collega's nog dus we hebben bijna iedereen gehad!
Pfff... uur voeden, uur wandelen in de draagzak...uur voeden en nog een half uur wiegen op schoot. Toch maar ingebakerd en meneer lijkt te slapen. Houd het bij lijkt, want hij presteert het om zomaar ineens zn ogen weer open te doen. Op zo'n dag twijfel ik echt om toch over te stappen op de fles... maar dat vind ik aan de andere kant weer zooooo zonde dat ik die beslissing zo lang mogelijk uitstel. Wacht in elk geval totdat ik meer weet van de kinderfysio, de lactatiekundige zei vanochtend nog weer dat hij best zo onrustig kan zijn omdat er gewoon iets niet helemaal lekker zit. Dus voor mij ff afzien (anders ga ik toch maar weer wat meer kolven en om en om afgekolfde melk en bv doen. Ga nu eerst zelf even wat eten... heb nog wat kapucijners, maar niet meer zoveel. Denk dat ik wat aardappeltjes en een hamburger bij bak, heb toch wel zin in iets! Kan ook de aardappeltjes achterwege laten en een broodje hamburger speciaal zonder uien maken (vanwege de krampjes). mmm ff over nadenken als ik in de keuken ben. Sjaan: na een week paste ik 1 broek en na 3 week paste ik alles weer. Lafo: ik zou het of op het cb of door de huisarts even laten controleren. Je moet als het over is nog een week nabehandelen, meestal is 14 dagen behandelen in totaal voldoende. Voot mij nog 6 dagen te gaan
zo meiden wat kletsen jullie veel! zit nu mret beau op me arm flesje geven sins ik de kleine avantflessen geef gaat het stukken better ze drinkt ze ook bijna leeg en boeren gaat steeds beter pfffffffff gelukkig maar vandaag gaat alles lekker ze heeft een uur na haar voeding bbij oma op schoot geslapen toen schone luier en nog 5 min bij opa en toen wou ze dus niet meer slapen ze moest eigelijk om 18.30 haar fles maar moest en zou hem eerder krijgen 18.00 dus o viste