Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Groepsleidster Kinderopvang
    Wat een zieke kinderen allemaal zeg...waardeloos, Hopelijk zijn ze snel allemaal weer fit...en de Mama's natuurlijk ook
    Aydin is gelukkig wel weer beter en het eten gaat er ook wel weer in...:)

De controle bij de vk was weer helemaal goed en mijn baarmoeder zit in het midden van mijn schaambeen en navel dus alweer lekker hoog..:)
    We hebben het ook nog even over de inenting voor de mexicaanse griep gehad en denk wel dat ik hem ga halen...Na het verhaal van gister:S Alleen voel ik me dan wel schuldig tegenover Aydin en mijn vriend omdat hun hem niet zomaar kunnen halen:S Dus een beetje in dubio...

Aydin zit nu lekker in zijn stoel sesamstraat te kijken en heb rustig de afwas kunnen doen...Zijn koekje die hij verkrummeld had op kunnen vegen en al zijn duplo wat hij over de grond had versprijdt op kunnen ruimen...
    Nu even koken en dan even lekker knuffelen met mijn kleine mannetje:)

2. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    meiden als ik geen bezoek wilde had ik t wel gezegd hoor :) Ik kan ook niet in de komende uur kijken hoe laura is... misschien gaat ze zo wel lekker slapen ( op hoop van zegen....) op dit moment is het nog gekrijs..
    Geen warm eten op, ze wilde niks :(
    Nu zetpilletje er in en mijn man brengt haar zo naar bed. ALS ze dan gaat slapen dan keert de rust weder :)
    Hoop ik :) hihihi

3. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    hi meiden,

@Werk, ik ben Account Executive bij een bedrijf in de Marketing Automation Services (marketing intelligence, marketing campagne management, process management....niet kort uit te leggen dus zomaar even wat kreten van wat we doen).

@Anoesj, wat een naar bericht van die griep, het begint nu toch wel in Nederland flink te stijgen. Er komt echt nog wel heel wat aan ben ik bang. Bahhh.

@Fioon, heb jij dan niet iets te vertellen (aangezien er iemand naar je kwaaltjes vraagt....).

@Juud, wordt nu spannend hoor! Doe je wel lekker nog even rustig aan? Je bent hoogzwanger en straks heb je een druk gezin, nog even van de momenten genieten.

@Gina, mooie lage bloeddruk, netjes zeg. Baby-kamer helemaal af? Aan het aftellen tot je verlof?

@Katja, leuke foto! Lekker ventje.

@Anas, en is Laura toch lekker gaan slapen?

Beterschap voor alle zieke kindjes!

4. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    Reactie op Nazli nog vergeten,

Denk dat het voor een groot gedeeltje ook bij 'jullie' cultuur hoort. Als ik bij mijn schoonfamilie ben hoor ik ook de hele dag wat ik wel of niet met Devrim moet doen, wat hij wel of niet mag eten etc.etc.etc. Om GEK van te worden! Maar zo gaat het daar nou eenmaal zo. Zal bij jouw familie er ook wel inzitten.
    Ik zou er zeker niet alles weer voor omgooien en teruggaan naar Belgie. Je hebt net een baan, straks komt je man ook naar NL, kunnen jullie zelf een huisje zoekje en lost het zich 'vanzelf' op.

5. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    zal wel een rustig avondje hier zijn....kleine Mike heeft alle aandacht :):)

6. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Is er uitzicht op een oplossing binnen dit conflict of dat niet?

7. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Zo alles een beetje bij gelezen, wel grappig dat we nu van de meeste actieve lezers weten wat ze doen :)
    Altijd wel leuk om te weten, soms hoor je beroepen waar van je denkt :(:(:(
    maar dat maakt ook niet uit.

Vandaag was er opa & oma ochtend op het KDV, dus mijn ouders en mijn schoonmoeder heen. Jayden wist niet wat hij er van vinden moest en keek z'n ogen uit. Opa en oma's hebben genoten in elk geval :)

8. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Lieve Regina, Judith en Damiët ik vond het erg gezellig dat jullie er waren. Vond het leuk om even bij te kletsen.
    Bedankt voor de lieve cadeautjes voor Mike!!!! Echt lief!

Laura werd huilend wakker 5 min geleden, die zal mij wel gehoord hebben bij de deur ofzo. Nou ja, hoop dat ze zo weer gaat slapen. !!
    Ik ga zo iniedergeval wel naar bed !!!

9. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    truste janny

10. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hey Janny geen dank, was zeker gezellig, volgende keer bij mij hahaha.
    Hoop dat Laura gaat slapen, welterusten!

Monica ja ik blijf altijd een bezig bijtje zit een beetje in mij, maar ik zal nu wat meer opletten!
    Beloofd!
    Hoe is het met jullie??
    Hoe gaat het met je vriendin??

Katje ja als ze me flink betalen dan is alles opgelost!
    Zit een prijskaartje aan 9 jaar dienstverband vast!

Meiden ik ga ook afsluiten, morgen weer een dag en me ouders staan morgen vroeg voor de deur met Amy.

11. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Zo hier ook weer present....

Laura is na 10 min weer gaan slapen, om 23uur ook nog wakker en weer ff huilen maar gelukkig is ze in slaap gevallen. Vanmorgen werd ze al wakker met 38.5 dus die is echt wel ziek * bah*
    Ze wilde ook geen pap eten :( daar baal ik wel van want ze heeft sinds gistermiddag dus niet gegeten :(
    Nou ja, hopenlijk blijft ze een beetje gezellig, en niet zoals gisteren.

12. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ja dat zat er dik in Janny dat ze ziek zou worden....beterschap!

Hier een goede nachtrust, straks komen me ouders met Amy.
    Ramon heeft echt een snurkprobleem, het lijkt steeds erger te worden, hij heeft nu op de bank geslapen, zo erg is het.....wat kan je daar tegen doen??

13. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Hee meiden!!

Hier ook een knulletje dat 38.0 heeft dus ben bang dat we hier ook weer ziek worden! Ik moest trouwens van de ha als hij boven de 38.5 kwam direct komen, denk ivm die mex.griep ofzo!! dus houden jullie dat ook ff in de gaten en bel als je het niet vertrouwt!!!

Uhm... Er zijn van die klipjes die je op je neus kan zetten, waar ze ok reclame voor maken, die zorgen voor een betere luchtdoorgang. Geen idee of het ook werkt!!

Het was idd gezellig Janny en je hebt een prachtig ventje hoor!!!!

Het is een beetje weeig weer he.. bahhhh.. zo maar ff kijken of we nog gaan wandelen of niet. Moeders is ook ziek thuis (beterende hand maar maakt lekker de week vol) dus miss daar ff bakkie doen!

Noah is gelukkig wel gezellig dus dat scheelt.. maar wel uitslag weer om zn zaakje dus ben benieuwd!

14. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Ja gina daar zat ik me ook zorgen over te maken over d emexicaanse griep zeker nu met Mike erbij!

15. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Juud heb niet zoveel verstand van snurkers, ik heb begrepen dat het te maken heeft met overgewicht en alcohol gebruik dat het dan erger word, er schijnt aan geopereerd te kunnen worden maar of het helpt geen idee.
    Wat Gina al zei er zijn van die pleisters ook voor, misschien dat dat wat helpt? Al lijkt het mij erg irritant zo'n ding op je neus!

16. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Gina: bij verdenking van mex griep mag je toch juist niet naar de huisarts zelf gaan? Omdat je dan de hele wachtkamer kan besmetten ! Dat begreep ik althans...

17. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hij drinkt nu niet zoveel meer aangezien ik misschien wel als het zover is gelijk naar het zh moet dus meer dan 2 glazen drinkt hij niet, dus dat valt wel mee, overgewicht dat denk ik eerder ja...

Ik ga die dingen wel halen wat Gina zei, baad het niet schaad het niet.

Over mex griep gesproken zouden jullie je kinderen laten inenten?

18. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Hier ook een beetje een dip dag... al was het vorige week 10x zo erg... vandaag heb ik ook een beetje een baal en klaag modus..

Mike doet het inmiddels met andere voeding een stuk beter, die reflux was dan ook wel heel erg sneu! Nu huilt hij heeeeel veel minder ( bijna alleen voor eten of als er iets mis is zoals een vieze luier) maar nu is sins een paar dagen mijn dochter ziekjes.
    Vandaag al verhoging en het snot loopt er ook al dagen uit... ze is het grootste deel van de dag aan het huilen en jengelen, wil ook vooral op schoot maar ja dat kan niet altijd ..
    Is met regelmaat wakker nu snachts en wil savonds vaak niet of heel onrustig slapen.
    En ik wil zo graag wat leuke dingen gaan doen met de kids, al is het maar even naar buiten. maar dat zit er nu toch ook echt niet in :(
    bleeeeh

Morgen moet laura eigenlijk naar het KDV, maar denk niet dat ik haar zo weg kan brengen, vind ik ook wel zielig. Aan de andere kant is wat afleiding en spelen met anderen misschien wel weer goed voor haar..
    Tips?????

19. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Maar iedereen met koorts is dan al verdacht.....lijkt me ook weer overtrokken...het gaat toch ook om hoesten etc?

20. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Als ze koorts heeft dan mag je d'r toch niet wegbrengen?
    Zou dat eerst maar eens aankijken....

Ja lastig Janny maar ik mocht met Amy wel naar buiten ondanks dat ze koorts had alleen moest ik uitkijken voor haar oren met die oorontsteking..

Deel Deze Pagina