Nogmaals ik vind het ook heel lastig die Mex griep, ik zie het allemaal wel. Wat ik wel weet dat er weer een hoop mensen heeeeel rijk worden van die vaccinaties. Die meneer Oosterhuis vertrouw ik ook voor geen meter.
Ik begrijp wel wat je bedoelt hoor, het is zo ff niet niks, zeker als je leest dat kleine kinderen een hoog risico hebben om het te krijgen. Mijn gevoel zegt:"doe het voor de patienten, maar aan de andere kant denk ik: wat moet ik met die troep in mijn lijf" (want troep blijft het, net als de gewone griepprik) Als ik lees dat de mogelijke bijwerkingen pas aan het einde van het jaar bekend zijn, ga ik toch weer twijfelen. Je kunt ook kiezen voor: Als het de kop opsteekt, zo alert mogelijk op de symptomen zijn en als een gek een recept Tamiflu lospeuteren bij de arts, eerlijk gezegd zie ik daar wel wat in.
Enveloppen zijn beschreven alleen ik kom er heel wat tekort, was Ramon z'n klantenbestand vergeten....pffff moet er nog even snel 20 bijbestellen.
Pa heeft geen contact meer en ma komt af en toe aanwaaien, dat is wel even gezellig, maar ik word erg nerveus van haar omdat ze nooit even relaxed kan zitten en zomaar langskomen. Bakkie koffie en dan roept ze meteen daarna dat ze de hondjes moet gaan uitlaten. Dat doet ze ook als ze komt eten, toetje wacht ze vaak niet af.
Dat heb je behoorlijk snel gedaan zeg! Ik ga even wat boodschappen doen en ik moet nog steeds de bolletjes in de tuin begraven, dus huphuphup van die bank af Daam!
Succes Daam! Was een tijdje geleden al in het nieuws, is een viruloog: Ab Osterhaus, de regeringsadviseur die in Nederland al maandenlang paniek zaait over de mogelijk verregaande epidemische en dodelijke gevolgen van Mexicaanse griep, blijkt aandelen te hebben in een bedrijf dat meewerkt aan de ontwikkeling van vaccins tegen die griep. En als het ligt aan zijn andere deeltijdwerkgever, de universiteit van Rotterdam, wordt hij daar schatrijk mee. Dat blijkt uit onderzoek van het Radio 1-programma Argos. Osterhaus is griepadviseur van de Nederlandse regering. Nu blijkt dat hij ook 9,8% of 9,9% van de aandelen heeft in ViroClinics, zo wordt in de uitzending bevestigd door Anton Westerlaken van de Raad van Bestuur van het Erasmus Medisch Centrum (EMC), het ziekenhuis verbonden aan de Rotterdamse Erasmus Universiteit. Maar goed neemt niet weg dat er weer een 3 jarig kind is overleden aan de griep hoor ik net....brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr wat verschrikkelijk, dood gevonden in haar bedje. Jakkes wat verschrikkelijk allemaal, moet er maar even niet aan denken.
3 jaar oud? Meen je dat nou? Kan ik dat ernges terug vinden, het staat nog niet op nu.nl Pfff, ik vind het eigenlijk best eng worden allemaal...
@ Onsukkie, Leuk jou ook weer hier te zien Tuurlijk mag dat. Jij ook nog gefeliciteerd met je zwangerschap..Schelen maar 2 weekjes zie ik
Ja, grappig, we schelen niet veel. Hoe gaat het met jou? Veel last? En bedankt, jij ook gefeliciteerd!
Gatver wat naar... maar sliep dat kindje dan alleen met hoge koorst? Dat zou ik nooit doen. Dan slaapt ze naast me.
Haha weer een tip Kussen erop helpt dat ook Vannacht viel het mee trouwens dus hij mocht weer netjes naast me slapen!
Ik heb geen idee hoe en wat, weet alleen dat het kindje uit Boxmeer kwam en eigenlijk wil ik er dan ook weer niet teveel over horen uit zelfbescherming Kan me zoooooooooo goed indenken hoe erg dat is als ouders zijnde Pffff die hormonen ook :x
nou dat oostindisch doof zijn herken ik al te goed , maar beau loopt 9 van de 10x aan me hand en hele stukken ze vind het heerlijk en als ze het zat is gaat ze onder het lopen voor me staan met dr armpjes omhoog : van kan niet meer...dan zet ik haar in de kinderwaggen maar die word steeds minder gebruikt hier ze houd ook heel goed me handje vast en op de plekjes waar ze los mag lopen weet ze het precies want dan wurmpt ze dr handje uit de mijne en gaat renne net heerlijk op het vled met allemaal blaadjes gespeeld en kiekeboe gedaan om de bomen heen , meiden heb zulke euke fotos ervan gemaakt , zal ze eens op me hyves zetten