Wat een toestand ook met de mex. griep..ik maak me niet echt heel erg zorgen maar ja hier nog niemand in de buurt met de mex.griep..maar ja ik behoor wel tot de risicogroep en kom elke dag met tig mensen in aanraking natuurlijk.. Onsukkie..je schiet ook alweer lekker op..wanneer heb je je 20 weken eho? Hier vanmorgen naar een PSZ geweest..1 probleem. Evan wou niet meer mee naar huis..nu zag ik pas hoe groot Evan wel niet is..daar liepen natuurlijk kids van 2,5 die kleiner zijn als Evan..nu alle papieren invullen. Er schijnt bijna geen wachtlijst te zijn dus Evan kan volgend jaar na de meivakantie naar school...mijn kleine ventje wordt groot..zucht..
zelfde is hier ik zie ze vrij vaak en we doen ook een hoop voor elkaar , vande week was ik ziek hup staat mams hier te dweilen en te stofuigen ect ...heerlijk komt sv met een pan kippesoep aan super toch! zou het bij mij kind precies zo doen
@ hoge koorts, laura slaapt hoe dan ook in haar eigen bed, ze wil ook niet bij ons...dus als ze heeeel erg ziek zou zijn dan zou ze ook in haar eigen bedje slapen. En hoe erg t ook is, als je slaapt en ze ligt naast je... dat wil niet zeggen dat je dan iets kunt doen he,...
mijn moeder en vader zijn niet in al te beste lich conditie, als er wat is mag ik ze altijd bellen, ze zouden alles voor ons doen. Maar ik ben gewoon niet zo, en ook hier is het contact lange tijd niet goed geweest met mijn ouders, dus heb wel wat reserves wat dat betreft. Ben dan ook wel eens jaloers op al die verhalen over ouders/schoonouders en gezellige afspraken etc..
Mariska leuk dat Evan wilde blijven, hoe herkenbaar klinkt dat voor mij haha. Ik hoorde vanmorgen van Ramon dat ze weer stond te gillen van vreugde toen ze de creche weer zag! En als we d'r ophalen dan staat ze echt zo te kijken van moet dat nou haha. Hier slaapt Amy ook altijd in haar eigen bedje, ze wil niet eens bij ons liggen ook al zou ik dat willen.
Leuk hoor Juud dat amy zo geniet vd creche! Laura normaal ook dat is de enige dag in de week dat ze met andere kindjes kan spelen! Daarom baal ik ook zo als ze niet kan gaan!
Wat betreft ouders etc het moet ook wel kunnen net wat Janny zegt als je ouders niet meer zo'n goede conditie hebben dan is het ook lastiger. Mijn vader werkt nog, mijn moeder niet maar heeft wel iedere ochtend de zorg over mijn oma, ze heeft geen rijbewijs dus ik moet altijd naar me ouders toe. Als ik ziek ben dan kan ik Amy wel brengen als het uitkomt maar ze kunnen dan niet 1,2,3 langs mij komen. Maar ik heb ook weer een schoonmoeder die wel wat meer in de buurt woont en die dat weer evt. zou kunnen opvangen.
Ja dat snap ik Janny, heb je geen vriendinnen in je omgeving met kinderen? Ga jij d'r nog inschrijven voor psz? Ik heb best veel mensen in mijn omgeving met kinderen, ouder of jonger. En anders ga ik naar Ballorig of kinderboerderij waar ook kindjes zijn.
Ik heb ook niet veel mensen met kinderen in mijn omgeving. Ja jij Juud en een vriendin waarvan ik die kleine weleens ophaal om mee buiten te spelen enzo.. maar niet echt heel veel.. best jammer!
Noah ligt trouwens ook nooit bij ons in bed, ook niet als hij ziek is. Ten eerste gaat hij dan echt niet slapen maar spelen! en ten tweede als ze koorts hebben moeten ze dr warmte ook kwijt kunnen en dan is het bij ons, ro en ik zijn net kachels, echt veel te warm!!
Mijn schoonouders hebben een melkveebedrijf, dus die kunnen ook niet 1-2-3 weg, en mijn schoonmoeder werkt ook nog n aantal dagen vd week dus weinig ruimte hier qua opvang. Wel wat vriendinnen met oudere kinderen, en 2 meiden vd zwangerschapsgym hebben wel kindjes v laura's leeftijd uiteraard.... maar die zie ik niet erg regelmatig.
Hier ook geen kindjes in de buurt. Maar op de 1 of andere manier kan Evan wel heel goed met andere kids spelen en delen. Ouders..mijn ouders wonen 20km bij ons vandaan. Ze doen alles voor ons maar ook hier een mams zonder rijbewijs (nou ja die heeft ze wel maar gebruikt hem niet) en een vader die erg veel vrijwillergers werk doet. Ze passen 1 dag op en als ik extra hulp nodig ben is het vaak dat we Evan moeten brengen naar mams. Schoonouders wonen te ver weg om zomaar ff snel te komen. Gelukkig heb ik nog een lieve zus die er altijd is voor ons.. Kindjes in bed...gelukkig hebben we een gezonde vent die alleen nog maar verkouden is geweest in zijn leven. Ik zal hem ook niet snel bij ons neerleggen.
Mariska hier ook een moeder met rijbewijs maar al 30 jaar niet durft te rijden..... Janny balen zo weinig oppasmogelijkheden en Ton die heeft toch wel zussen/broers, maar een schoonzus die niet zo leuk is geloof ik toch? Ik heb best een aantal mogelijkheden voor oppas maar niet voor 's avonds. Dan echt alleen me ouders. Mijn schoonvader is niet geschikt om op te passen en mijn echte schoonmoeder past wel vaak op maar alleen hier in huis en niet bij haar thuis vanwege hygiënisch oogpunt. We hebben hier vrienden wonen op steenworp afstand maar heb ze nog nooit gevraagd maar als het nodig is dan kan dat zeker. En zwager woont hier 5 min vandaan en mijn ex schoonzus ook dus dat is wel ideaal.
ligt net een afpraak voor het cb in de brievenbus, vroeg me al af wanneer we weer moesten, 16 november. Zat ook een vragenlijst bij, hebben jullie die ook gehad?
Wij hebben geen vragenlijst gehad, Lafo..wij kregen ook gewoon een afspraak toen we daar waren. Nu krijgen we wel een afspraak via de post maar Evan hoeft pas weer heen als hij 2 is. Oppas s'avonds hebben wij ook niet. Mijn ouders komen wel als het nodig is maar mijn moeder mag/kan geen trap meer lopen dus erg lastig. Mijn zusje is doof dus zij kan hem niet horen als hij boven huilt ondanks een babyfoon met streepjes maar ze is erg onzeker en denkt dan dat de babyfoon stuk is...Als we in het weekend opas nodig hebben gaat Evan meenstal logeren bij mijn schoonouders.