Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lafo: wat fijn dat Amy nou zo rustig is.
    Hier zijn de schoonmaakhormonen ook aan het verdwijnen. Ik wil het wel schoon en opgeruimd hebben, maar de zin en energie ontbreken me op het moment.
    Hier is de meeste kraamvisite ook wel geweest, zijn nog een paar kennissen en collega's die nog moeten komen maar verder niks. Er is ook niet zo veel geweest eigenlijk, maarja we hebben dan ook niet zoveel kaarten verstuurd.

Ik was net eens even op internet aan het snuffelen voor een nieuw wipstoeltje, dat donkerblauwe saaie ding van Quinn is ook niet spannend om op te liggen! Zag een mooie van fisher price rainforest, maar pfff 89,95 is toch best duur. Ach misschien een idee om voor het doopfeest te vragen.

Zenne blijft onrustig pfff...

2. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik probeer er echt regelmaat in te houden hoor, voor mezelf. Ik eet gewoon tussen 12 en 1 en tussen 5 en 6 's avonds. Of ze dan op m ligt of in haar eigen bedje maakt me niet uit, ze wacht maar tot ik klaar ben. 't Is heel belangrijk om zelf goed en regelmatig te blijven eten en dat is dan ook een van m'n hoogste prio's. (over gehouden uit het ziekenhuis denk ik)

3. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik heb echt een hangbuikje, hahaha. Echt een randje met vetjes, nog nooit gehad. Zal wel even duren voordat dat weg is, heb nog geen eigen kleding geprobeert ivm met de operatiewond. Die zit op bikinilijn, dus ik vind die band-broeken wel lekker, die zitten niet strak op die plek. Even afwachten nog maar. Maar ben bang dat dat buikje toch echt al die ijsjes en skitles zijn van de zwangerschap, haha.

4. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Dat doe ik ook hoor. Alleen het avondeten heb ik iets ruimer ingesteld omdat dat voorbereiden iets meer tijd kost. als ik ergens tussen 5 en 7 eet is dat prima. Meestal is het tegen 5 uur, vandaag dus pas half 7. Voor de bv is het gewoon heel belangrijk dat je zelf goed eet en drinkt, dus dan ga ik zelf idd eventjes voor!
    Ga nog even afwassen en dan de stofzuiger door het huis trekken en dan op de bank liggen, even kijken of Ruben me een uurtje laat bijtanken...

5. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    Hier paste al mijn kleren weer 5 dagen na de bevalling. Toen ik eenmaal het bed uit mocht heb ik gelijk mijn oude kleren aangeprobeerd en alles pastte nog. Nou ja eigenlijk ben ik waarschijnlijk een van de weinige vrouwen die na de bevalling afgevallen is. Ik weeg op dit moment 13 kilo minder dan mijn "voor de zwangerschap gewicht"! Tijdens de zwangerschap ben ik trouwens in totaal 3 kilo afgevallen! En ik ben helemaal niet ziek geweest of iets, heb gewoon veel gegeten dus.... andere hormoonhuishouding is goed voor mij geweest.
    Hier niet zo heel veel bezoek gehad, en er komen er ook niet zo veel meer. Meeste hadden we al gepland in de twee weken dat mijn mannetje ook thuis was. Nu komen nog wat familieleden. Groot voordeel is wel dat mijn familie heel klein is, en de verdere familie niet komt. Ook mannetje zijn familie is wel heel groot, maar die doen niet zo aan kraamvisite's...

6. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Gaat dus ook de goeie kant op.
    Ik was vanmiddag ff naar de stad, paar boodschapjes doen. We waren net 2 uurtjes onderweg en rond die tijd slaapt Louise altijd minimaal 3 uur, maar nu dus niet. Krijsen, ze wou eten, en wel NU> Nou ik ga niet midden in het winkelcentrum m'n borsten buitenboord hangen, dus we zijn s gegaan. Daar was ze gelijk weer rustig. Het is echt zo'n heerlijk makkelijke meid. Ze slaapt, eet en ligt soms wat om zich heen te kijken. Als ze al huilt is er ook echt wat (honger of krampjes). Echt overstuur was ze vanmiddag in de stad voor het eerst, omdat ze dus geen eten kreeg, en toen kreeg ik haar ook niet rustig in de wagen (wiebelen, pinkje hielp niet), pas in de auto kwam ze weer tot bedaren en thuis moest ik haar zowat wakker worden voor de voeding waar ze zo om lag te jammeren. Moet zeggen, zelfs als ze huilt is het niet echt krijzen (behalve dus vanmiddag). Meestal moppert ze dan wat met zo nu en dan een kleine uithaal. Ze is echt zo zoet, onbegrijpelijk gewoon!

7. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ja daarom ook, probeer er ook echt even m'n tijd voor te nemen, gelukkig is ze daar vrij makkelijk in en blijft ook niet doorjengelen als ze even een kwartiertje moet wachten.

8. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Zo makkelijk was Ruben de eerste vier week ook en nu heb ik af en toe het gevoel dat ik het echt niet meer weet. Heb net toch maar een bod gedaan op een goede borstkolf (misschien wat voorbarig, maar als ik ga werken (okee, ik moet eerst nog een baan vinden...) moet er toch ook gekolfd worden dus als ze het bod accepteren dan ga ik het toch maar doen.
    Ga nu echt afwassen...

9. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    onsukkie, wanneer haal je btw je onderschrift weg? ;)

10. bo2008

bo2008 Niet meer actief

zo de viste is weg me huis is afberoken door een kleine killer die er ook bij was beau was nog wakker maar net viel ze op me arm eindelijk is slaap en lag ik haar in haar wieg nu lig ze te huilen en dan stop ze weer ff heb gisteren ook haar een tijdje zo laten liggen is uiteindelijk was ze in slaap gevallen hopelijk doet ze dat nu ook
    pfff vindt het altijd zo moeilijk maar ze huilt niet omdat ze wat heeft ze wil gewoon eruit gepakt worden nu is ze dus weer stil en een paar minuten verder begint ze weer
    als ze boos is die van mij gaat ze erbij hoesten lijkt het wel heeft ze al vanaf het begin
    okay ze is nog steeds stil
    hier drinkt ze goed de ene keer 90 cc en de andere keer 70 cc net waar ze behoefte aan heeft
    maandag wordt ze gewogen en dan kijk ik gelijk of ze voldoende krijgt ze ziet er niet echt ondervoed uit;) ze krijgt al echt wat lekker babyrolletjes

hier zit me buik er al wat beter uit beetje flubberig maar het gaat de goede kant op
    de hechtingen voel ik ook niet meer heb gekeken vanmorgen maar je ziet niks! wel me doos is een gapend gat wat me aan zat te kijken dus snel weer spiegel weg
    het vloeien was ook vanmorgen weg en dan is het er weer het is dus over aant gaan ik genees blijkbaar snel
    oojee ik hoor haar weer , niet er naar toe gaan niet doen niet doen, pfff moeilijk he

oja dat jurkje van nieve die heb ik ook! haha en idd dat pakje van de hema ook !
    nou meiden ga proberen of ik ook kan spammen

11. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Das een goeie, ga het dadelijk ff doen.

12. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Hier wordt mama nou vrolijk van :D

13. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
  14. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Dat zeg je nu...maar als je zn gekrijs hoort denk je er anders over ;)
    Hij heeft echt een bolle toet, dus hij krijgt genoeg binnen via de borst. Snap alleen niet waar zn onrust vandaan komt. Ben er inmiddels achter dat hij als hij wakker is wil eten. Tussendoor kun je wel even met hem spelen, maar niet te lang. Wakker zijn=eten voor hem.
    Ik ga nu ff kolven met een kop thee, als Ruben dan wakker wordt kan hij eerst even aan de borst, als papa thuis is even onder de douche en dan een flesje gekolfde melk na. Kijken of ie dan wat sneller inslaapt. Nu maar hopen dat ik genoeg kolf :(

15. bo2008

bo2008 Niet meer actief

o ik ben echt goed ze slaapt alweer een tijdje ga die huitjes echt uitelkaar houden of het menes is of niet je voelt je dan altijd zo stoer haha althans ik wel ik ga me meisie stelkens beter kennen ze is ook zon poepertje is ben zo verliefd!

16. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Foto!

17. bo2008

bo2008 Niet meer actief

18. bo2008

bo2008 Niet meer actief

jaaa gelukt okay komt nog meer spam aan momento

19. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Leuk leuk, wat een dotje!
    Zal de camera ook weer eens uitlezen. Gelijk maar ff doen.

20. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Zo manlief naar boven gestuurd om het kaartje in de cardreader te doen, haha, slecht ben ik zeg.

Deel Deze Pagina