Hahahaha, ik vraag me ook wel eens af voor wie we de duplotrein gekocht hebben...Want als Papa hem inelkaar zet mag AYdin er niet aan komen want hij sloopt hem haha Bekent verhaal dus Jahh 6 uur...heb nog even op de bank geslapen, aydin lag er om 10 uur geloof ik weer in... Ik weet het ook echt niet waar hij last van kan hebben...Maar gewoon alleen die geur die erbij komt als hij een boertje laat...Jakkes, lijkt me niet echt gezond...en dat is al een dikke week zo, de ene keer wat erger als de andere keer...Gister ook weer wat warm eten eruit gespuugd, arme jonge, want trekt heeft hij opzicht wel.. Ga me nu even aankleden en de troep maar eens opruimen, want er komt nog een vriendin met haar kleine langs...
hey dames, Hier gaat alles goed. We zijn nu in Belgie. Isa en man liggen te slapen. Ik ga nu ook een dutje doen, ben ook moe Vandaag vrij, morgen weer werken. Ik en mijn vader hebben oproepkaart gekregen tegen de mex. griep. Mijn vader neemt het niet, maar ik neem het wel. Ik hoor ook bij de risicogroep. Juud, je mag trouwens bevallen. We gaan voor de 2e kindje als we voorgoed in Nederland zijn en als we dan toch niet verhuizen naar Nl, dan in Belgie binnen een jaartje is het dan wel. Dit is het dan weer. Tot andere keer
hier lekker gezwomme met vrienden en hyun kindjes en beau had het zo naar de zin later naar de mac gegaan daarna in bed gelegd en slaapt nog steeds ik ben nu wel moe en gaar dus hopelijk slaapt ze nog heel ff
KLinkt gezellig Fioon! En ook lekker bij de mac geweest! hihihi een 2e Nazli ? ....Leuk hoor dat jullie daar toch ook weer voor willen gaan. Heb je al enig zicht op een huisje voor jullie zelf? Hoe is Isa nu naar jullie als jullie weer met zn 3 en zijn zonder je ouders?
even vluchtig doorgelezen @ anas; wat ontzettend balen zeg van de foto's! Je kan het niet even overdoen ... Gelukkig heb je er wel een paar. Wat gaat het toch snel, binnenkort weer een mei2008mama die opnieuw moeder zal worden ! Leef wel mee en begin ook vaker te kijken of er al iets is, ook al geeft lafo aan dat er niets is nog en dat het wel tot 41 weken duurt...
Gezellig Bo!! En heeft Beau lekker gegeten bij de mac? Hoi Nazli...druk druk druk zo te lezen.. Hier ff naar het centrum geweest..koopzondag. We waren net binnen (overdekt centrum) en Evan begon al over broodje..haha..precies als we bij bakker Bart langs lopen hé...Even bij de kruidvat aan luiers kopen en ik kon het niet laten om ovulatietesten mee te nemen8)..
spannend mariska! wel duur volgens mij trouwens die testen wat ook wel goed schijnt te werken zijn de etos zwanger word en capsules. is een heel toppic over op de site hier ergens... heb zelf mijn doosje eens opgestuurd aan iemand van hier... en in de 1e ronde zwanger hahaha
Ik heb ze bij de vorige zwangerschap wel eens gebruikt..net als elke morgen je temp opnemen..Ik heb mezelf wijs gemaakt dat we geen hulpmiddelen nodig hadden maar na 7 rondes ben ik het wachten eigelijk zat.. Anas..5 testen voor 10 euro van kruidvat eigen merk..als ik dinsdag begin dan hoop ik genoeg aan 3 te hebben..
Gisteren hebben wij ons straatfeest gehad.. Was erg gezellig. Ik vond het wel spannend, maar ja, ik heb grotendeels zelf georganiseerd. We hadden twee grote tenten geregeld, twee springkussens, een stond in de tent en de aap (overdekt) erbuiten. Rond 17 uur ging de friettent open en hadden we tot 19 uur onbeperkt friet en snacks eten!!! Daarna de kinderen op bed gelegd, en wij nog tot half 3 door gefeest... Kreeg best wel wat complimenten, gewoon omdat het zo gezellig was. Dus nu hoef ik me daar niet meer mee bezig te houden hahahhaa. (Ben ik wel 2 maanden echt zoet mee geweest). Alleen nu willen we iets gaan doen voor oud/nieuw. We hebben behoorlijk wat frisdrank over, en tja... als bijna iedereen thuis blijkt te zijn met oud op nieuw.
Daphne klinkt leuk allemaal en succes met organiseren dan weer voor Oud en Nieuw haha. Nazli ja ik mag bevallen idd, werkse morgen weer. Waarom neemt je vader z'n griepinjectie niet? Mariska ovutesten, de vorige keer dmv ook zwanger geraakt? Ik hoop dat ze goed hun werk doen! Janny nog wat gedaan? Toch niet binnen zitten hangen he?? Katje ja het is wel spannend ja maar geloof me het duurt nog wel 3 weken haha, ben best geduldig. Hier visite gehad en op verjaardagsvisite geweest, alleen Amy had niet zo'n beste bui, ze had vanmiddag 2 uur geslapen en we moesten haar wakker maken en dan is ze meestal niet te genieten, zo ook nu niet. Dus zijn we maar voortijdig naar huis gegaan en ze heeft een half potje gegeten en ligt nu op bed lekker te slapen.
Nee Lafo..de vorige keer zonder iets zwanger geworden..we zaten in een rust periode in het ziekenhuis na heel wat onderzoeken..ik ben toen 2 maand voordat we hulp zouden krijgen van het zh zwanger geworden... Evan had vanavond geen zin in eten..ja wel in kroepoek en hij heeft uiteindelijk ook zijn toetje wel gehad. Nu zit hij bekaf een dvd van sesamstraat te kijken..kan hij daarna lekker op tijd op bed.
Dat hoor je vaker dat je dan zwanger word als je er minder mee bezig bent maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Hoop dat je nu wat meer duidelijkheid krijgt en zo'n temp kaartje wat ik hier ook een hoop meiden op het forum zie gebruiken, is dat wat?
Heb ik ook gedaan bij Evan hoor..maar het enige wat je daar mee kan is kijken wanneer je ei is geweest..tja en dat is te laat hé..mijn cyclus is redelijk regelmatig alleen ik wil deze keer gewoon weten wanneer mijn ei is. De onderzoeken in het zh hebben wel wat opgeleverd alleen was het niet erg genoeg om direct geholpen te worden. Ik had toen mijn linker eierstok dicht zitten en mijn man zijn zaad is/was beneden gemiddeld..
Zo Evan ligt op bed..hij kwam zelfs na mij toe en zei slapen...dan is hij echt moe!! Nu strijkgoed doen en morgen een vroege dienst daarna naar mijn ouders snert eten. Schoonouders komen ook dus dat wordt gezellig morgen!!
Wow, ik lees vol verbazing hoeveel woordjes jullie kids al kunnen ! Jayden brabbelt er wel op los hoor, maar echt verstaan doen we hem nog niet altijd. Dierengeluiden gaan wel goed; woef als hij een hond ziet 'tiet' als hij een vogel bedoelt' etc. etc.
Haha, nou Noah zegt uit zichzelf niet heel veel maar hij gaat wel napraten! Straks is zn nieuwe woordje en die gebruikt ie ook goed ook. Noah pak dat eens, nee straks.. hahahahahah!!! Hij is gek op mn nichtje en die roept ie wel (en meneer zegt geeneens mama tegen me he) maar zn nichtje kan hij wel bij naam roepen hahahaah Ohhh ja, ro zn broer en vriendin zijn ook zwanger!!!! 10 weken, dus we worden ook nog eens oom en tante!! echt leuk.. we zouden eerst allemaal (toevallig) in juni trouwen en nu trouwen wij ws volgende maand en hun in januari hahahahahahaha....
hey wat leuk gina! enne begrijp dus al dat je versnelt gaat trouwen? waarom als ik vragen mag..ben helemaaaal niet nieuwchierig marisca je moet smeppen eens doen met je ovutesten zoek maar ff op het forum hier naar het smep topic meerdere van ons zijn oude smeppers zo ben ik ook zwanger geraakt na 1x smeppen !
Haha die Noah...Evan roept ineens te laat..zegt manlief ook vaak.. Leuk dat jullie oom en tante worden!! Bo..ook het smeppen heeft de vorige keer niet geholpen..ach we gaan deze week onze best doen zodat ik de hele zomer vrij ben!!
JA Gina idd hoe zit dat met je trouwfeest???? Wanneer is nu DE dag ?????? Juud balen dat Amy niet te genieten was! Vaak he als ze wakker gemaakt worden helaas Het enige dat hier helpt om dat te voorkomen is als ik haar wakker maak, maar dat ze niet doorheeft dat ik t doe hahaha als ik zeg maar herrie maak en ze daardoor wakker word, dan is er niks aan dehand als ik dr maar ff alleen laat in dr kamer hihi Als ik naast dr sta om dr wakker te maken is ze ook strontchagerijnig Mariska: fertillityfriend ofzo, dat is volgens mij een programma die een soort voorspelling doet wanneer je ei is, enz daar kun je heel goed bijhouden je temp, ovulatietest etc etc.. Is op zich erg makkelijk omdat je dan ook die kaartjes kunt uitprinten stel je word doorverwezen naar het ziekenhuis omdat het niet lukt, dan moet je vaak een half jaar templijsten bijhouden en dat heb je dan al gedaan Is je eierstok nog steeds verstopt trouwens of is dat opgelost toen?? Hier ben ik de stad in geweest overigens, heb even gekeken voor nieuwe laarzen, maar kon geen leuke vinden. Of ze zitten niet lekker bij mijn enkel te wijd en dan om mijn dikke kuiten te strak ( dat je soms de rits niet eens dicht krijgt hahaha) En vond het ook vrij duur allemaal. Wel jammer is dat ik een bekeuring heb gehad van 50 euro omdat ik 15 min te laat bij mijn auto was met betaald parkeren grrrrrr maar goed heeft me wel ff goed gedaan, en vanmiddag heb ik ook nog 2 uurtjes geslapen Laura is volgens mij wel weer opgeknapt dus dat is fijn. Dinsdag gaat ze een dagje naar mijn schoonouders. Dan moet ik naar de tandarts. Mike neem ik dan denk ik mee