Hoi, Was ik ook weer na 1 dag afwezig... Nazli..werk ze!! Smeppen is een manier om zwanger te worden..moet je ff zoeken hier op t forum. Maak je niet te druk om Isa zijn praten..dat komt vanzelf. Iedereen zijn eigen tempo hoor. Anas..wat een energie heb je lekkerrr..... Gisteren zijn we bij mijn ouders geweest te eten. Mijn schoonouders waren er ook. Evan vond de snert maar niks maar het vlees eruit wilde hij wel en het roggebrood ging er ook goed in. Met iedereen afspraken gemaakt voor sinterklaas en wat ze Evan kopen..het moet geen middag worden met tig kadoos vind ik. Verder zou Evan vandaag naar de gastouder maar ze belde gisteren dat ze daar last hebben van mexgriep..dus Evan is nu thuis..Ik heb weer gebroken dienst en moet zo weer heen...
Lekker productief zijn we allemaal haha goed bezig Janny en Gina! Hier ook hoor, soms is dat even nodig, moet alleen de boven verdieping nog doen maar dat gaat vaak zo moeilijk als Amy slaapt of rondloopt dus doen we dat morgen maar als ik Amy naar me ouders breng. Vanavond moet ik weer wat strijken dus... Hier verder alles ok, herkenbaar hoor Gina, ik was 2 weken lang ook heel moe en had ik last van harde buiken etc maar de laatste dagen voel ik me eigenlijk weer prima en heb ik nergens meer last van. Amy slaapt nog lekker, dwars door het geboor heen....het moet niet gekker worden haha
hahahaha juud, Amy vind het allemaal wel best die herrie ik ga zo ff mijn mannetje verschonen en de fles geven en daarna mijn meisje ophalen....
Hier vanochtend opgestaan met barstende koppijn en een Sam die vanaf 6 uur de oren van mijn hoofd begon te kletsen (heeel fijn als je koppijn hebt). Dus de dames weggebracht, me ziekgemeld en weer terug mijn bed in. Kwam er om 13 uur weer uit. Beetje beter, nog niet super maar ja, dat komt wel goed. Ook al gestofzuigd, de was opgehangen volgende was in de machine... nu straks eigenlijk nog naar boven met stofzuiger, maar denk er nog even over na. Moet in ieder geval nog even douchen dadelijk. Wat dat Smeppen is vraag ik me ook al tijden af, heb alleen de fut nog niet gehad om het in dat topic uit te zoeken. En Isa gaat vanzelf wel praten, dat wordt ook in de gaten gehouden en pas op een bepaalde leeftijd "horen" ze een bepaald aantal woordjes te kunnen zeggen en gaan ze misschien wel actie ondernemen, dat hoef en moet je zelf niet gaan doen nog. Geef hem de tijd.
Hoezo Daphne toch nog een derde hihi? Mijn ouders zijn net weg, Ramon is er vanavond ook niet. Baal wel van dit weer, je kan niks doen en Amy haat binnen zitten haha en ik ook wel.
Ik heb dat Smeppen ook nooit begrepen, en heb wel eens het toppic opgezocht maar werd er niet wijzer van eerlijk gezegd. Dus als iemand dat eens in 2 zinnen kan uitleggen .... Daphne hopelijk is je hoofdpijn wat afgenomen! zo ellendig kun je je daarvan voelen BAH Juud het is idd wel ellendig vies nat buiten , voor je lol hoef je daar ook niet te zijn ! Vind ik wel het nadeel van bevallen in het najaar dat het zo koud is en nat en dat je zo weinig naar buiten kunt !
Ik wacht dan tot mei af. Dan gaan we naar de CB voor een controle en daar hoor ik het wel als hij dan nog niet praat..
Hier gewerkt tot 1800 uur. Is echt niet gezond in mc te werken. Ik eet echt veel daar en dan begin ik dik te worden. Ik moet voorzichtig zijn. Morgen weer werken van 10.30 tot 18.30 uur, dus weer drukke dag.
Nazli zegt Isa geen enkel woordje? Ook niet in het Turks? Begrijpt hij je wel als je iets tegen hem zegt?
Smeppen...vanaf dag 10 in je cuclus om de dag seks en beginnen met ovutesten. Bij positieve test 3 dagen achter elkaar seks daarna 1 dag rust en dan nog een keer voor de zekerheid. Dat is ongeveer het smeppen. Daphne...koppijn is ook waardeloos met 1 kids laat staan 2.. Nazli..mag je niet de gezonde dingen pakken dan bij de Mac? Ik moet morgen nog werken en dan donderdag en vrijdag vrij. Donderdag komt mijn liefste nichtje met haar nieuwe vriendin..heb er helemaal zin in..
Juud, heel kort antwoord: NEE!! (maar ben/was nieuwschierig, gelukkig hebben we nu de uitleg) Maar het is idd heel erg ellendig, en dan heel fijn als de muppets SUPER vrolijk zijn grrrrr. Alles komt dan zo hard binnen. Maar gelukkig ben ik nu redelijk. Ben alleen nog wel flink dizzy. Nazli, zou ook niets voor mij zijn. Vind het allemaal veel te lekker bij de Mac. Maar ik dacht dat je niet zomaar mocht eten? (Heb ik ooit van een kennis gehoord)
okay dames , het is ovutesten halen en dan als die posi is in actie komen in bed en dan om de dag in actie komen zeg maar een week ofzo lang???sorrie me geheuge is ff een zeef zoek het topic maar eens op , kan ook dat ik het verkeerd uitlegt nu maar het is de bedoeling dat je opzeker je ei niet kan missen zo ..... nazli de mac zou ook heel slecht voo rmij zijn hoor haha ik zou helemaal dichtgroeien !
ik ben niet onzichtbaar hoor, maar ik ga er wel weer vandoor het is de laatste dagen telkens na half 11 en dat merk ik 's ochtends vroeg moet gewoon op tijd er in liggen. Jayden is ziekjes, dus die gaat morgen niet naar KDV maar naar m'n schoonmoeder. Lekker vertroetelen door oma... twee hoektanden zijn doorgebroken ! Dat verklaart z'n hummetje van afgelopen weekend ! Ga nu snel douchen en zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzlapen
Nee niks aan Janny dit weer blegh, mei was veel leukere tijd! Nazli dat zou ook niks voor mij zijn hoor werken bij de mac, zou ook tonnetje rond worden, alhoewel als je misschien lang in die lucht werkt je er misselijk van word?! Daphne beterschap! Fioontje ouwe smepper!!! Mariska nog een boel werken dus, werkse! Ik heb vanavond niet anders dan aan de telefoon gezeten, zo erg dat ik gewoon pijn in me oorschelp heb....echt bijna iedereen heeft gebeld, ze worden geloof ik allemaal nerveus behalve ik haha. Ik zou morgen naar Ballorig gaan heeft mijn vriendin een afspraak over het hoofd gezien, baal daar van, misschien dat ik anders wel alleen ga...eens even over nadenken nog...