Ja dat zou ik ook denken; dat je helemaal geen trek meer hebt als je in die lucht werkt. Gewoon sterk zijn Nazli, je weet dat het troep is (om er teveel van te eten dan bedoel ik) Nu ga ik echt showeren !
Nee heb laatst nog gekeken, ze was 20 okt voor het laatst online, ze zal het wel druk hebben...heb haar ook op hyves, we kunnen d'r een berichtje sturen natuurlijk
Hey ja balen Daam, wat heeft Senna? Beterschap in ieder geval! Lekker lol gehad zo in je uppie haha. Ben eigenlijk wel een beetje brak, sliep pas om 02.00 en 06.30 kwam mevrouw, dus gaaaaaaaaaaaaaaaaapppppp
Bah! slecht nachtje! kon je niet slapen of ben je gewoon te laat naar bed gegaan? Senna heeft hoge koorts en keelpijn, maar verder is ze best gezellig. Yoran heeft last van zijn oren en daar ga ik zo mee naar de dokter. Hij is verder niet ziek of zo, dat was ie vorige week. Mikki was vorige week ook ziek: hoge koorts en slecht slapen blegh! verder wel vrolijk overdag. Vannacht heeft ze eindelijk goed geslapen, is maar twee keer wakker geweest (juichjuich!)
Wel een ziekenboeg bij jou Daam! Maar jij als verpleegster weet daar vast wel raad mee! Nu jij niet weer ziek worden.... Beterschap voor allemaal! Ramon had een zakendiner en was daarna de kroeg ingedoken en ik slaap dan gewoon slecht, hij kwam dus laat thuis en toen ben ik pas gaan slapen...te laat ik weet het maar straks ga ik naar me ouders, blijft Amy daar, dus kan ik vanmiddag bijtanken!
Ik begin nu zo langzamerhand wel wat ongeduldiger te worden, het idee dat het nog 3 weken kan duren, die kans schat ik groot in, maakt me echt chago... Daam kwamen jouw kids alle 3 te laat, van Mikki weet ik het wel maar Yoran en Senna?
Gezellig hier Daam Ik ben nog thuis, ga dadelijk naar het ziekenhuis even bloed laten prikken. Ben vreselijk duizelig, durf niet zo goed auto te rijden op dit moment (en Den Bosch is wel 40/50 min rijden). Stevig Meppen En Pijnigen... Maar ik heb dus ook het gevoel dat het een afkorting ergens van is.. Even gegoogled: Sperm Meets Egg Plan
Er heeft tenmimste 1 lol gehad hier vanmorgen.. Katje..heeft Jayden nu alle hoektanden erdoor? Daam..en nu hopen dat er geen meer ziek wordt deze winter!! Lafo..38 weken..ik zou gek worden van iedereen die maar belt of er nog niks is..alsof je het 3 weken stil houdt als de kleine er is.. Hier weer gewerkt..vanmiddag nog 3,5 uur en dan 2 dagen vrij. Gisteren mijn eerste ovu test gedaan en die was mooi wit..dat zal de komende dagen wel veranderen. Evan is vandaag bij zijn tante..die wordt daar lekker verwend. Volgend weekend gaan we een weekend met mijn zusje en zwager weg. Dat zal wel een groot feest worden voor hem.
Daam: Hooooooooooooi jij weer hier hihihi je had wel lol in je uppie Ik wist ook nooit wat SMEP was maar het was gisteren netjes uitgelegd, dus ik snap het nu ook haha Daphne wat vervelend dat je zo ellendig bent, als je je echt neit goed voelt moet je bloed thuis laten prikken, dat kan de assistente voor je aanvragen!!! Gewoon doen, straks knal je tegen een boom ofzo, dat risico moet je echt niet nemen. Boooo waar hang jij uit ??? Nazli moet er ook inet aan denken de hele dag in die lucht , ben 1 van de weinige mensen denk ik die niet gek is op de mac donalds... Het enige dat ik lekker vind zijn die mc flurrys met koekjes hahaha Maar ook daarvan moet ik zeggen dat ik er het afgelopen jaar denk 2 op heb Maar in de zomer ga ik daar eens verandering inbrengen Naatje ga ik ff een berichtje sturen idd via hyves Hier met mevrouw op het consternatie bureau geweest. 9.3 kilo en 79 cm wat een klein poppetje zei de verpleegkundige. Ze volgt wel haar eigen lijntje en zit op de -1 grens en eigenlijk nu net buiten de groene curve. maar ze kunnen weinig tips geven, ze eet gewoon te weinig, en ze is te actief haha
Mariska klinkt goed lekker even er tussen uit. En Evan wordt dan flink verwend zo te horen ! Spannend de 1e ovu testen.. Misschien moet jij ook maar gaan smeppen ! Meid we duimen met je mee weer deze maand. Juud ik kan me indenken dat je het spuugzat bent.. zoals jeweet had ik ero ok last van op t eind Hoop dat de kleine meid snel komt, kunnen we weer op kraambezoek hihi Alleen hopo ik dat ik het herken daar bij de macdonald dan weet ik ongeveer hoe ik moet rijden, gezien het feit dat de tomtommie jou huis niet kan vinden haha