Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Anas..wat een kleine meid is Laura..Evan en zij schelen al 10cm. Heb je Mike ook ff op de weegschaal gelegd?

2. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Mariska ik had een uurtje een oppas geregeld voor Mike Ik ga niet met 2 kinderen naar het consternatiebureau :) dan word ik denk ik gek!!!

laura is idd erg popperig.. nou ja het is nu eenmaal zo! wie weet word ze wel een dikke puber :)
    Heb dr vanmiddag maar een pakje fristi gegeven( die zonder suiker) bij het brood, want heb nu een excuus ze moet meer binnen krijgen ;) en nu ze sochtends geen pap meer eet, krijgt ze alleen een klein toetje na het warme eten en dus te weinig melk binnen.

3. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Ik heb overigens de puntjes van een kiesje ontdekt in haar linker boven kaak :) dat verklaart de speenbijterij :)

4. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Evan is ook te mager voor zijn lengte..hij krijgt elke dag yogi drink bij zijn broodje..en dat gaat er makkelijk in joh..kiezen had Laura nog helemaal niet toch?

5. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Het consternatiebureau is eigenlijkt egen yoghi drink en dat soort dingen ivm de suiker die er in zit, hierdoor zijn ze zo vol dat ze minder daarna eten.... maar wat mijbetreft kunnen ze t dak op want ze meot toch op een of andere maneir iets binnen krijgen.
    vandaag heeft laura 1 boterham vanmorgen op met wat limonade, toen een boterham bij de lunch half smeerworst en half kaas, en een half pakje yoghi drink :)
    En een peer heeft ze op ok nog :)
    ws was dat alles weer van vandaag... :(

En ja het is laura haar 1e kiesje die doorkomt!

6. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Heel gek trouwens, Juud miscshen herken jij het.. ( of anderen)
    Laura heeft in haar linker oortje, de kant waar ook het kiesje doorkomt, een heel vies oor.
    Maar ik mag het onder geen beding schoonmaken, ik probeerde het net maar ze gilt de hele boel bij elkaar.
    Het is ook niet zacht zoals oorsmeer, maar hard het is echt een beetje vastgekoekt.
    Wat zou dat nu kunnen zijn?

7. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Hai meiden!!

@Nazli, ik dacht dat je idd alleen tijdens de lunch wat mocht pakken... hmmm voorzichtig aan maar met eten hihi.. zou ook niks voor mij zijn hoor, vind alles lekker!!!

@Janny, idd lekker klein poppetje!! Kindje van collegatje is met 6 mnd nu al 71 cm en 9,3 kilo... hahahah maar die heeft grote ouders hahahahah!!!
    Yoghi ben ik ook niet van bij het eten want dan eet Noah dus idd minder.. is toch yoghurt dus vult meer als limonade ofzo. Hij krijgt het weleens maar dan tussendoor... maar ik vind ook dat je het gewoon kan geven hoor.. waarom niet. Lust Laura geen melk gewoon? Noah eet ook geen pap maar hij krijgt sochtends eerst een beker melk, dan zou je bijv. ipv limonade een beker volle melk kunnen geven.

@Juud, lekker hoor ff time out... balen van je nacht!!!!

8. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Ws oorsmeer wat ingedroogd is.. dat komt er als een bonk uit en plak vast...

9. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Ja gina denk het, het ziet er niet oorontstekingsachtig uit, ( doorgebroken oorontsteking) dus zal idd wel smeer zijn, amar dat heeft ze nog nooit gehad. En ik mag ook absoluut niet aan dat oor komen!

10. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Oh en de yoghidrink, ik laat haar eerst eten, en geef het pas als 3/4 op is :) dus dat is handig toch? hihi
    En het restje dat drinkt ze dan zo meteen op

11. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    ja natuurlijk!!! Maar bedoelde meer in mijn situatie.. Noah is een giga drinker.. echt een natnek dus als ik die een beker fristi geef bij het eten is ie binnen 2 sec leeg!! Bij mn ouders krijgt hij fristi en als ik daar ben rent ie naar de koelkast, doet ie m open en wijst het pak aan.. dieeeeeeee!! Hahahaha.. dus vandaar dat ik het niet in huis heb.. heb al genoeg andere discussies met m om deze er ook nog aan toe te voegen. thuis is het er niet, dat is iets van als we ergens zijn of bij opa, klaar!! ahahahaah

12. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Fay is vergelijkbaar met Laura, misschien nu net 1cm langer. Die krijgt trouwens nog regelmatig een fles pap 's ochtends hoor.

En het risico heb ik al genomen, maar merk dat het echt niet heel goed zit. Kan vrijdag of maandag bellen voor de uitslag (hopelijk vrijdag al). Verder heb ik bloeddruk laten meten (88/130, normaal netjes, maar voor mij eigenlijk hoog bedacht ik me later, tijdens de onderzoeken in het ziekenhuis zat ik op de 62/110 alleen toen geen hormonale anticonceptie in mijn lijf) meteen een afspraak gepland in het ziekenhuis, krijg op 11december een uitgebreid onderzoek (urine, bloed, bloeddruk, hartfilmpje etc etc etc)

13. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    He daphne wat elledig, wat denk je zelf dat het is? Ben je misschien ook wel wat oververmoeid/overwerkt.. je bent ook zo druk met de 2 dametjes!
    fay ook zo'n ieniemienie meisje ;) hihi
    En een papfles daar hoef ik hier niet mee aan te komen hoor :) haha mw wilt alles zelluf doen.... :)

Gina makkelijk is dat he dat die kleintjes donders goed weten waar wat te halen valt enz enz!
    Een natnek haha
    Laura drinkt wel regelmatig, en het liefst ook zoete drankjes maar dat probeer ik toch te minderen, vandaag heeft ze 2 bekers limonade op en een pakje fristi...

14. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Sorry, maar ze kwamen idd alledrie te laat. Yoran 5 dagen, Senna 6 dagen en Mikki 8 dagen.

15. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Jaaaaah ,die was het!

Al vind ik jou verzinsel ook wel aardig hihi

Rustig aan doen he, laat je niet gek maken en ziek goed uit, anders blijft het sluimeren.

16. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Ik moet weer gaan . Moeder is jarig dus lekker eten daar.

Roon is ook niet lekker zegt ie net blegh!

17. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Fijne avond Daam!!!!

18. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Daam dat wilde ik niet horen nee....ze kwamen dus steeds later...grrrr
    Gefeliciteerd met je moeder en veel plezier, hoop dat Ro niet ziek word!

Daphne waar heb je precies allemaal last van?
    Al een tijdje?
    Laat je je bloed ook onderzoeken etc?

Janny jeetje wat een kleine meid is Laura!!
    79 cm en 9,3 kilo wat een verschillen met andere kinderen idd zoals Evan.
    Maar gelukkig verder alles goed.
    Wat woog ze de vorige keer?
    Ja in jouw geval zou ik lekker Fristi geven tussendoor, Laura is gewoon een lastige eter, ze zal er ook niet makkelijker op worden denk ik zo ook omdat je je gaat aanpassen aan haar eetpatroon en daardoor meer andere dingen gaat geven, maar je wilt ook dat ze wat binnen krijgen.
    Lastig hoor maar gewoon doen waar jij jezelf prettig bij voelt.
    Zij hadden ook geen tips voor je wat betreft eten?

Mariska ja weet je wat het is als niemand belt is het ook weer niet leuk haha, maar was gisteren opeens allemaal tegelijk en dan word je er even gek van!

Amy is bij mijn ouders, ik ga zo eten koken, vanavond maar weer wat aan me huishouden doen!
    Zou eigenlijk naar de bios gaan met me schoonzus maar die belde ziek af, pfffff alleen maar afbellers de laatste tijd grrrrrr

Oh ja Janny net als wat Gina zegt idd overtollig oorsmeer wat hard geworden is, misschien toch een overblijfsel van toen ze ziek was....
    Ja mijn stomstom kon jouw huis ook al niet vinden dus dat gaat lekker haha.

19. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    hahaha Juud komt omdat we beiden in een wijk wonen waar in de afgelopen 2 jar nogal wat wegen zijn veranderd :)

En oorsmeer, tsja dat zal idd wel zei ik al tegen gina alleen ik heb nog nooit hard oorsmeer gezien... snap t ook neit zo goed.
    Hoe zag die doorgebroken oorontsteking bij amy er uit?
    Ik zat namelijk eerst daar aan te denken,
    Want ze heeft dus nu ook weer 38.5 zucht
    Maar misschien is dat wel van een kiesje die in aantocht is...

20. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Anas..Evan had ook 1 vies oortje toen de kiezen eraan kwamen. Schijnt normaal te zijn zeiden ze bij cb.
    Daam..fijne avond en gefeliciteerd.

Drinken..Evan krijgt als hij wakker wordt een beker roosvice. daarna nog een beker roosvice (ligt er een beetje aan hoe laat de eerste beker op is) Bij zijn broodje een beker yoghi daarna weer roosvice eigelijk en na het avond eten vaak nog een beker yoghi. Er gaan ongeveer 4/5 bekers van 330cc per dag er door..een stevige drinker is Evan dus:)..Evan eet tussen de middag trouwens een broodje en een plakje roggebrood..vindt hij zo lekker roggebrood..

Deel Deze Pagina