Mooi meisje hoor Fiona! Onsukkie: idd ook tijd voor jouw spam! Nog 80cc gekolfd... Had gehoopt op 100, maar dit valt niet tegen gezien mijn moeheid! Ruben zal dus zelf nog ong 60 uit de borst moeten halen. Als ie nog een uurtje slaapt zal dat geen probleem zijn... mama neemt in elk geval wat extra thee dus van vochttekort zal geen sprake zijn
Kijk eens wat een mooie trui Louise heeft, heeft mama zelf gekocht, niet gekregen. Had ze al voordat Louise geboren werd! Ga de kleine meid trouwens zo maar eens wakker maken, ze slaapt al 3 1/2 uur en m'n borsten gaan protesteren. (haha)
Soms is er nog maar 1 optie, lekker bij mama op schoot kroelen. Dat heb je na 9 maanden buik gewoon zo nu en dan HARD nodig!
Ik weet inmiddels wat ik mis in de fotocollectie.... Foto's van MIJ met ruben... Heb weet ik hoeveel foto's met papa en ruben maar van mama ho maar. Moeten we maar snel verandering in brengen Succes met wakker maken Onsukkie... drinkt Louise goed als je haar wekt? Ruben doet dat dus niet Ga nu echt ff op de bank hangen, voor je het weet is het ook hier weer voedingstijd
Ben blij, heb reactie terug van de kolf en mag de medela pump in style advances van nog geen jaar oud en maar kort gebruikt overnemen voor 162,50. Veel geld, maar omgerekend is het 10 pakken hypoallergene voeding. Dus met 10 week kolven heb ik hem er weer uit en kan hem dan alsnog weer verkopen. Moeten er natuurlijk wel weer een eind voor rijden, maar gingen morgen toch al die richting uit voor familiebezoek, dus waren we al over de helft. Dat scheelt dan weer natuurlijk.
Oh meiden wat leuk al die foto's, ik snap wel dat jullie helemaal verlief zijn, ik zal ook snel weer eens een recente foto van Amy erop zetten. Eentje met haar ogen open, alleen die zijn lastig te maken met mijn fototoestel die flitst vrij lang en dan doet ze altijd snel haar ogen dicht of er komt een mega frons op haar voorhoofd en dat vind ik een beetje zielig. Fiona hoeveel flesjes drinkt Beau per dag? Ze ziet er mooi uit meid. Onsukkie zie ik nou je hond ook op de foto, hoe vinden die het? Mijn hond reageert amper op haar, hij wil wel veel aandacht. Friendly dan zal ik maar nog even doorgaan met die behandeling, we zijn nu 10 dagen bezig dus nog 4 dagen te gaan! Zou ik dat ook bij het inloopspreekuur van het cb kunnen vragen of het over is? Zo Amy heeft fles 4 op, nog 1 te gaan en die geven we weer om 24.00, kijken hoe lang ze nu weer door blijft slapen Lindatjuhhh ben ook erg blij dat Amy zo voldaan is, ben zo trots op haar, ze doet het zo goed! Liggen jullie baby's ook vaak in de box te slapen? Overdag ligt ze veel daar te slapen, 's nachts tot een uurtje of 12 's middags ligt ze in haar wieg. Meiden ik ga wat doen, het is een giga rotzooi hier. Heb sinds ik bevallen ben heel veel last van hoofdpijn En vandaag kwamen daar ook nog eens rugklachten bij...... Tot morgen meiden
Kom je hier een weekje niet (druk met examens op school) staat het hier zoveeeel pagina's verder! Ik ga dringend eens moeten bijlezen! Maar heb dinsdag pas gedaan met school!
heb ruben wakker gemaakt, jeeft 15 min gedronken en slaapt rustig verder... ga hem wel ff in bad doen nu, kijken of ie dan nog wat wil en zien hoe lang hij dan slaapt...
onsukkie wat een liefe fotos weer friendly doe jij ruben na het drinken in bad of doe je dat om hem wakkerde te krijgen voor de rest zodat die langer doorslaapt? beau drinkt weer de fles niet leeg pfff 20 cc over van de 90 cc nou ligt ze in de wieg ze had kramp en ik trooste haar maar op bed met haar gelegen en ze was stil nu in de wieg en huilen weer laat haar ff huilen ga 2 beschuitjes met muisjes eten en rtl4 kijken van die geesten gedoe hoop zoo dat ze slaapt tot de volgende voeding van 12 uur
Goedenavond! Zo kids op bed en mams ff achter de pc helemaal goed, ff kijken of jullie al weer veel hebben gepraat...oef toch wel..maar even lezen dan... @ witte reus: heel goed dat je duidelijk bent tegen je schoonmoeder maar zou dit keer idd het woord door je vriend laten doen. Hee wat leuk dat je wat bijzonders wilt gaan doen en gewoon bellen hoor, wat is het ergste dat er kan gebeuren? Dat je nee hoort, nou en? @ Lafo: thanks en moet zeggen de nasi was dit keer echt bijzonder goed gelukt @ Hannah: dikke proficiat voor jou en vooral natuurlijk voor je zussie! Hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! @ hellepelle: ben benieuwd hoe dat vervangen van bv door fv gaat, soms gaat dat gewoon vlekkeloos, dus dat hoop ik voor je! @ anastasia: ja had al gehoord dat het pakket niet zoveel voorstelde, ik heb dus gezegd dat ze niet hoefde te komen, vond ze niet zo leuk..hihihi, jammer dan! Ik heb ook niet van die mega hoeveelheden melk hoor met kolven, was het maar waar.... @ katje: vreselijk he die spuitluiers, maar idd erger voor beeb dan voor ons.... @ Gina: ik ben al geweest, ik moet nu in juli ergens weer en dan ook prikje...snif....... @ witte reus: owwwwwww wat jammer zeg....dan 's avonds of dag erna verlaat wat leuks doen? @ Linda: dat klinkt alsof je het heeeeeeeel druk hebt nog..oef....ben niet jaloers op je @ Lafo: ik heb ook geen schoonmaakwoede meer hoor, meer energie en tijd te kort. Volgende week nog een tante op kraamvisite, verder niet veel meer denk ik. twee kindjes wakker nu hier, tim moet steeds hoesten, word dan wakker: heel lief en schattig: mama, mama..ik heen, drinken geven, kus, speen erin en weer klaar..hihihi. Jasper moppert wat...misschien toch maar speen erin gaan doen dan
Nou als ze echt af is kun je het wel vergeten, maar als ik haar na 3 uur ofzo wakker maak dan wil ze wel drinken. Komt ze wel na een uurtje ofzo weer, want ze houdt dan te vlug op, maar ze drinkt wel. Maar als ze moe is en je wilt zelf nog graag een borst "legen" kun je het wel vergeten. We hebben het 1x geprobeert en in het ziekenhuis hebben ze het ook een keer geprobeert (onder het mom van: "ik ben niet zo lief voor haar als jullie"), maar vergeeeeeeeeet het dan maar! Haha.
Ja klopt, die hond ligt inderdaad tegen me aan op die foto. Ze maken er niet zo veel van, alleen dat ik nog niet alle wandelingen mee uit ga vinden ze raar. Ik heb vooral zelf last van een schuldgevoel, dat ligt meer aan mij dan aan hun zeg maar. Maar even wat anders (goors). Hoelang duurde het voor jullie weer normale ontlasting hadden? Bij mij loopt of spuit het er nog steeds uit. En dan weer 3x per dag en dan weer 2 dagen niet. Best vaag!
Is ze dan een beetje te troosten? Louise is gelukkig tot nu toe nog altijd te troosten, maar ze poept dan ook makkelijk (en veel). Dus is het meestal als ik haar in een bepaalde houding vast houd ook zo weer kwijt (en dan heeft papa weer werk, haha).
Nou we staan er niet op ons paasbest op in dit licht (morgen maar even met daglicht proberen) en Louise heeft iets HEEL anders in het oog dan ik, haha, maar look-a-like toch? Overigens lag ze net op m'n borst/buik en geeft in ene een hele straal melk op, alles eronder (zij en ik) natuurlijk, even later ligt ze bij papa, hoppa, papa ook onder. Haha, eerlijk duurt het langst!