Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    het is voor mij ook veel te lekker, Je mag niet zomaar pakken, maar sommige collega's doen het toch zonder dat de managers het zien.

2. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Pffff meiden heb het erg benauwd, alles klemt, heb een onwijs opgejaagd gevoel...heb ook weer last van diarree...
    Probeer een beetje op me ademhaling te letten (verleden met hyperventilatie) maar voel me niet echt toppie...

3. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    He bah juud.... dat klinkt niet lekker! Doe jij voorzictig als je zo de weg op gaat!!!!
    Ja klote weer he.. Noah wilde alweer naar bed en ik voel me ook niet top dus ga ook ff liggen op de bank.. Had grease opgezet, noah vond de liedjes geweldig hahahahahaha...

4. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    hmm, diaree, hoort dat niet bij het klaarmaken voor de bevalling???

5. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Thanks Gina, het gaat wel weer, had gewoon even een onbehaaglijk gevoel....
    Noah heeft goede smaak haha.

Daphne nou diarree is bij mij altijd nerveusiteit....en voel verder helemaal niks..
    Bij de (late) november mama's waar ik schrijf is het een beetje los gebarsten, ben jaloers haha.

6. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Weet je waar je nerveus van bent?

7. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Nou Noah gaat echt niet slapen die loopt hier alweer tijdje rond.. pfffff en dat met dit weer grrrrrrrrrrrrrrr...
    Ik ga zo maar lekker eitje op brood maken voor ons en hopen dat hij dan straks nog ff wil slapen, want ben zelf ook kapot. Vanacht weer veel wakker geweest en rond half vijf was Noah ook ff wakker, die ging gelijk weer slapen maar mama moest natuurlijk weer plassen door het bewegen..
    Maaaaar ja.... gaan gewoon door he!

Morgen is Ro vrij dus die gaat de babykamer verven enzo en dan kan ik daarna op mn gemakkie weer gaan inrichten, heb ik het idee dat dat ook weer opschiet! Hoef geloof ik niet veel te halen, wel hydrofielluiers want die vind ik niks meer, maar rompertjes enzo heb ik zoveel en zijn nog zo nieuw... sokjes nog wel maar geloof verder niet veel bijzonders..

De hemel kan dan volgende week naar de stomerij en dan lijkt het alweer heel wat!!

Begin er nu ook weer echt zin in te krijgen en besef word ook wat meer.. de box staat goed en omhoog en boxkleed is lekker gewassen, de duowagen hebben we in huis en de spulletjes worden weer van zolder gehaald, de proefdruk en enveloppen zijn binnen... kortom, we krijgen binnenkort een baby!!!!!!!!! hihi......

8. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Gina klinkt herkenbaar al die voorbereidingen haha, je bent er al helemaal klaar voor zo te lezen.
    Lekker hoor!!!
    Noah ga jij maar eens lekker slapen, hoop dat hij luistert haha.
    Ik heb wel wat kleertjes gekocht (warme boxpakjes etc,pakjes met voetjes) want daar had ik er niet zoveel van omdat het een ander seizoen is en heb wat rompers met lange mouwen gekocht.
    Verder hydrofiele luiers genoeg en sokjes ook.
    Heb je al een eerste pakje klaar liggen Gina?

Daphne ik heb werkelijk geen idee waar ik nerveus van zou moeten zijn.
    Er zijn wel wat spanningen hier in huis (Ramon heeft hoogoplopende ruzie met z'n vader zelfs zo erg dat hij niet meer wilt dat hij onze kinderen nog gaat zien)
    Maar of ik daar nou nerveus van ben vraag ik me af want ben wel wat gewend...

9. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Ja pakjes heb ik ook nieuw hoor Juud, had er nog een zooitje van Noah maar baby heeft er ook een aantal nieuw, van die dikkere boxpakjes!! En rompertjes met lange mouwen moet ik idd nog halen!
    Hmm.. ik heb wel een favo pakje idd.. een boxpakje maatje 50!!! Die is zoooo cute!

Ohh jee meid.. dat klinkt vervelend, en dat terwijl jullie ook nog met je schoonmoeder zitten, lastige situatie.... maaaarrr als hij zo reageert zal dat vast niet voor niets zijn!

10. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Ik ook :) Even een momentje voor het huishouden en ook voor mezelf !

ow joh, echt waar? :p

@lafo; kilnkt heftig je eigen vader niet meer je kinderen laten zien

11. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ach ja we zien het wel allemaal, ik ga me er niet druk om maken, ze hebben altijd ruzie met elkaar, is het niet met mijn zwager dan wel met mijn schoonvader (lijken op elkaar)
    Ik bemoei me er niet mee en sta achter Ramon wat zijn beslissing ook is, op dit moment is het beter dat we elkaar allemaal even niet zien nee.

Zo Amy is weer thuis, kids van school gehaald, boodschappen gedaan, de hond uitgelaten.
    Amy eindelijk even een frisse neus gehaald tussen de buien door, lekker nog een paar op onze kop gekregen maar Amy vind regen helemaal niet erg haha.

Ik ga zo weer eten koken.

12. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    #18212 katje81, 5 nov 2009
    Laatst bewerkt: 5 nov 2009
    hier ook bezig met eten maken, donderdag hè, dat is mijn kookdag.
    pfff, houd er helemaal niet van. Maar goed :)
    Manlief is lekker thuis, staat even te douchen en Jayden zit Nijntje te kijken op dvd.

Wat doen jullie kids nu als je aan het koken bent?

13. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Amy hangt om me heen (iedere dag hetzelfde probleem)
    Ik zet de tv dan meestal aan en ze kijkt en speelt dan ook een beetje en soms wil ze meekijken en dan zet ik haar in de kinderstoel naast me.

14. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    ben dr weer!!!!!!!!!!! ben beetje gaar na de hele dag op school, pffff ben overspoeld met info enz .. ben echt moe..
    liga als avondeten, en zo een kopje thee :) en dan eens wat opruimen hierzo, morgen bezoek!

15. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Hai meiden...

Ligt aan Noah wat ik doe tijdens koken. ene keer zit ie in stoel naast me te kijken en andere keer kijkt hij tv of vermaakt zichzelf.

Hey Janny, snap ik dat je moe bent hahahaahah.. maar je hebt het er weer opzitten voor de komende 2 weken! Was het makkelijker nu om Mike achter te laten als de eerste keer met Laura??

Hier ben ik nog steeds niet lekker... pijnlijke buik, alsof ik diaree ga krijgen.. en moe en misselijk. Noah ligt op bed maar werd daarnet alweer huilend wakker, is tegenwoordig elke avond wel minstens 1 keer raak. Hoop dat ie blijft slapen dan kan ik ook tukkie doen op de bank!

16. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Balen Gina zeker als Noah dan ook niet wil slapen en je je niet lekker voelt.
    Hier is Amy nog aan het spelen, slaapzak zit in de droger en heb er maar eentje (verdorie vergeet iedere keer nog eentje te kopen) en was vergeten de droger aan te zetten.
    Maar ze is heel lief aan het spelen, Ramon lgt op z'n bed die voelde zich ook niet lekker...

Heb een oproep liggen voor de mexicaanse griep prik, morgen moet ik toch naar de gyn eens even navragen, ben niet van plan 'm te nemen.

Janny een liga als avondeten, dat is niet zo best he meid.
    Wel wat beter eten, heeft Ton niet gekookt?

17. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Als ik kook is Manlief thuis en houdt hij Evan bezig als ik alleen ben zet ik hem ook voor de tv of loopt hij om me heen.

Anas..kan me voorstellen dat je moe bent..wie heeft er op de kids gepast?
    Gina..bah..klinkt allemaal niet lekker..lekker ff bank hangen.
    Lafo..Ramon ook al niet lekker..ik heb ook 2 slaapzakken. Laatst een leuke bij de Hema gekocht.

Hier de hele dag mijn nicht over de vloer gehad..erg gezellig gehad!! Evan heeft een leuke auto gekregen waar hij zijn hand in kan steken..helemaal stoer. Nu ligt Evan moe op bed. Hij wou niet eerder op bed dab dat de dames weg waren. Ik had hem eerder op bed gelegd maar dat was huilen geblazen. Nu zijn de meiden weg en ligt hij lekker te slapen.

18. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Als een van ons aan het koken is lopen er twee dames om ons heen te draaien en heel vervelend te zijn... Nee, koken is hier geen ontspannende bezigheid.

19. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Heb ook een hekel aan koken....

Mariska als er visite is wil Amy ook nooit slapen, dan wacht ik ook eerst even.

20. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    even kort

Mijn man heeft op de kids gepast ;) dus vond het niet moeilijk om weg te gaan. :)

koken, laura wil ook altijd in de keuken zitten..erg irritant. Maar ze is verder niet vervelend. alleen moet ik altijd oppassen dat ik niet over haar struikel ofzo haha

Gina wat vervelend dat je niet zo lekker bent, wel goed je rust nemen.

Juud ben benieuwd wat de gyn te zeggen heeft over de mex griep prik. !

bezoek en slapen, dan wil laura dus ook niet naar bed, dus ik vraag mensen altijd na 20uur te komen. maar komen ze toch eerder, dan laat ik laura altijd even op anders wil ze toch niet slapen..

Deel Deze Pagina