En hoe vond Ton het om op Laura en Mike te passen? Bezoek komt hier vaak in de middag als ze s'aonds komen dan zorg ik er ook voor dat Evan al slaapt maar ja vandaag waren ze de hele dag er al en als je dan de hele dag "geen" aandacht krijgt tja dan wil je natuurlijk niet slapen.
@ Mariska hij vond het heel erg leuk, hij verheugde zich er al een paar dagen op echt een dagje lekker voor hem rommelen met de kinders. Van werken is niet veel gekomen Hij heeft het erg naar zijn zin gehad met de koters
Fijn dat hij het leuk vond Anas...denk dat het ook goed voor je is om er tussen uit te zijn al is het maar om naar school te gaan. Ik ga op bed...*sleurt manlief van de bank*
Sam heeft tegenwoordig iets nieuws tijdens het koken, dan pakt ze een houten stoeltje en komt ze er op hoogte bij staan... en graag op de plek waar ik sta.. (heel handig zo bij het gasfornuis). En aangezien Fay een klein naapertje is.... je raadt het al, komt ze ook met een stoeltje aanzetten. Echt heeeeel prettig ahum. Mis echt dat traphekje, maar ja... dat slopen ze elke keer dus wordt zo'n dure bedoeling. Ik ga ook naar bed, ben echt kapot... Weet niet wat ik heb maar het is niet fijn. Ga morgen proberen toch te werken alhoewel ik de autorit niet zo vertrouw op dit moment.
ben er ook weer ff hoor! heb naatje gesproken en heeft het heel druk maar alles gaat goed!n hier met eten koken schuif ik de box voor de toog en dan kijkt ze in de box naar de tv en naar mij dus geen probleem nou is koken niet echt me grootste hobby vooral deze dagen niet bleeehh moet me er echt toe zette
Hier vanmorgen weer iets met Laura. Ik vertelde van de week toch al van dat vieze oortje? Mijn man haalde haar vanmorgen uit bed, en hij vertelde dat er ook allemaal viezigheid uit t oortje was gekomen. Wel helder, beetje gelig haar haartjes zaten een beetje vastgeplakt zelfs.. Zou dat dan toch ook oorsmeer zijn? of toch een doorgebroken oorontsteking... Ze heeft geen koorts meer! ... nou ja ze is nu naar het KDV...
Geen idee Janny maar zoiets had Amy ook maar die had wel koorts... Fioon leuk dat je even je neus laat zien haha. Daphne hoe voel je je? Vanmorgen naar de gyn geweest, heb al mijn klachten op tafel gegooid (benauwdheid etc) en hij heeft me helemaal gecheckt en gelukkig geen rare dingen gevonden. Mijn hart was goed, mijn longen waren schoon en mijn benen waren niet opgezet (dacht aan bloedprop) Alleen een hoge bloeddruk voor mijn doen (heb normaal rond de 110/70 en nu 140/80) De eerste meting was hoger, maar moet het wel in de gaten blijven houden en me niet zo druk maken (wat ik toch wel doe) Die bevalling komt dichterbij en ongemerkt ga ik me zorgen maken over van alles en nog wat en dat resulteert dan in een verhoogde bloeddruk en een beetje hyperventilatie. Had jij toch ook Janny die hyperventilatie op het eind kan ik me herinneren? Ik ga me toch laten vaccineren tegen alle verwachtingen in eigenlijk, maar dat komt omdat de gyn benadrukte dat het voor mij beter is vanwege de kans op extreem bloedverlies en zwakte na de bevalling dus verhoogde vatbaarheid. Dus ga zo mijn uitnodiging halen bij de ha en volgende week prikken ze. Je weet toch niet welke keuze juist is, maar we doen het maar...
Goedemorgen, Geen idee Anas wat dat kan zijn. Ik denk zelf als ze geen last van koorts heeft dat je de oorzaak in de kiezen moet zoeken. Bne je alleen met Mike vandaag? Fijn dat het goed met Naatje gaat!! Hier een dag alleen met Evan..dat gebeurd hier niet zo vaak natuurlijk..Ik heb net alle 3 de puzzels op een bult gegooid, alle stukjes door elkaar en binnen een paar minuten waren de 3 puzzels klaar..ik heb geen idee hoe ik Evan nog een uitdaging kan geven..Hij krijgt met Sinterklaas een moeilijker puzzel..
Lafo..net je bericht gemist..fijn dat alles goed is. Tuurlijk maak je je zorgen dat lijkt me logisch..even de boel goed in de gaten houden..het kan nu elk moment ook beginnen..inenten..tja..als de gyn dat advies geeft zou ik het ook doen..ik heb nog steeds geen oproep gekregen..misschien wel omdat ze daar ook weten dat we zwanger willen worden.
Ja dat zal het zijn, want dan raden ze het niet aan toch? Ik heb gister zo'n folder gekregen met alle ins en outs over die griep maar heb niet alles gelezen...
Volgens de huisarts is het een loopoor, beide kanten en dus een doorgebroken oorontsteking. Het kdv belde net dat ze niet lekker is, en dat ze 38 heeft, en pips is enz.. dus heb mijn man gebeld en die ging ook nog even contact opnemen met de huisarts misschien dat hij er vanmiddag toch even met haar langs kan
Dus toch Janny...dacht ik eigenlijk wel de hele tijd al omdat Amy hetzelfde had. En vaak loopt de koorts alleen maar op, hebben ze 's ochtends nog geen last en 's middags begint het weer.
Hmm ik dacht eerst nog wat gina zei zal wel oorsmeer zijn... maar nu mijn man het vanmorgen bij haar andere oortje aantrof, en vervolgens het kdv net weer belde dat er prut uit kwam denk ik echt aaaaaaah Ik had eerder de dokter moeten bellen voel me dan gelijk een slechte moeder, dat ik te weinig aandacht voor haar heb ofzo
Anas..je kunt niet alles voorzien meid..het andere oortjes is vanmorgen pas begonnen. oorsmeer in combinatie met kiezen die door komen is een hele logische verklaring hoor. Jij hoeft jezelf niks te verwijten.
Mariska, dat zal idd wel niet, maar zo voelt het wel... Ik ben altijd zo voorzichtig met Laura , ik laat haar oortjes bekijken als ik ook maar het idee heb dat ze oorontsteking heeft.... Vervolgens is ze al 2 weken ziek en niet lekker, heb ik 1,5week geleden ofzo de dokter hier over de vleor die heb ik ook naar haar oren laten kijken niets te zien. Vervolgens is ze al een week met hoge koorts, knapt ze amper op.. zit ze constant aan haar oren, wil ze steeds op schoot en is ze heel aanhankelijk, ligt ze steeds overal te suffen op de grond en de bank etc.. en dan laat ik het zo.. # dagen geleden dacht ik dat het beter ging was ze koortsvrij, maar een dag erna had ze savonds al weer bijna 39 .. dus eigenlijk vind ik dat ik haar te weinig aandacht heb gegeven en de signalen van haar oortjes niet goed gezien heb En ben ik bang dat ze heel veel oorpijn had, en dat ik haar niet heb geholpen
Nou ja ze werd niet voor niets snachts gillend wakker... en ze wilde niet voor niets zo veel op schoot etc.. en huilerig aanhankelijk etc.. Misschien had ik er niets aan kunnen doen om het te voorkomen, maar nu voelt het toch een beetje alsof ik het over het hoofd heb gezien.
Mariska, ik zie dat je vandaag je eisprong hebt. Klopt dat ook met de Ovulatie test? Ben ik altijd benieuwd naar... Of die banners een beetje kloppen met die testen...