Ach ja kan gebeuren meid, niet zo sippen. Ik herkende het wel, maar het is altijd lastig oordelen. Zelfs al zit je er bovenop en net wat je zegt, je hebt de ha toch toen ook laten kijken en toen was het nog niks. Nu weet je het voor de volgende keer.
Ja juud dat is het , dit is al de zoveelste keer..en toch herkende ik het niet.. alleen ik wil ook niet de overbezorgde moeder zijn die 1x per week bij de dokter zit Maar goed... Had Amy nu ook nog antibiotica gekregen? of alleen neusspray?
Nu weet je dat het een loopoor is en dat het een oorontsteking kan zijn, aldoende leert men! Amy kwam er gelukkig vanaf zonder ab, dus alleen die bewuste neusspray!
Ja Juud dat is zo! IIs amy goed opgeknapt nu??? Hoe is het vandaag eigenlijk met jou, ben je gerustgesteld by de gyn??? Je zal de dagen wel aftellen inmiddels he! Hoop dat de beeb snel komt meid!
Ja maandag 1 maand Zo gek het is net als bij Laura alsof hij er altijd al was Het is echt een lieffie hihi Ik ga zo eens een foto spammen ! voor de gezelligheid hihi
Ja Amy is alweer een tijdje de oude, door die spray kwam alles los, echt giga loopneuzen (groen snot ) (sorry voor details) Ja ben wel gerustgesteld op zich.....ach je kent me, stiekem maak ik me altijd een beetje zorgen, maar hij heeft alles gecheckt en eindelijk eens een gyn die overal de tijd voor nam....mannen zijn wat dat betreft veel fijner dan vrouwelijke gyns...
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhh ik smelt.....en ik wil ook Hij is weer veranderd ten opzichte van vorige week, wat gaat dat snel he.... Je moet straks weer naar het cb zeker met hem? Gaat ook steeds meer op Laura lijken trouwens!
Ik vind Mike ook cute... gisteren had ik een positieve ovutest...streepjes was nog niet zo donker als de teststreep en dat hoort wel zo dus..vanavond nog klussen. De ei is in elk geval opgespoord..ga er van uit dat hij er vandaag is..
Mariska :Een opgespoord ei hihi Spannend toch steeds weer! Juud: idd een mannelijk gyn is veel fijner dan een vrouwelijke gyn althans over het algemeen. Moet ik zeggen dat de gyn die mij hechtte ( ze had inwendig wat gehecht... wat weet ik eigenlijk niet haha had nergens last van) dat deed ze echt heeeeel secuur en lief etc... Leuk mens was dat. Mijn eigen gyn, een man was ook geweldig. Bij Laura had ik een vrouw, en die vond ik toch beduidend minder leuk
Mike moet trouwens de 11e naar het CB.. ben heel benieuwd Ik vind hem ook veranderd, maar ik merk echt dat ik veel minder fotos maak !! echt erg vind ik dat! En idd hij gaat steeds meer op laura lijken. Ben benieuwd of hij uiteindelijk ook blond wordt.. Hoop alleen dat hij niet zoals Laura een orenkind word.
Mijn man is met Laura bij de dokter geweest, en de kleine meid heeft een dubbele flinke oorontsteking. Ze moest dus wel een antibiotica kuur voor 7 dagen ! en de neusspray.
Ik lees hier wel nog af en toe, maar niet echt tijd om te reageren enzo (het andere forum en de juni-mama's nemen al meeeeer dan genoeg tijd in beslag ), maar wil toch even hierop reageren... Ik weet hoe je je voelt Janny, Maud heeft zeker 4 (!!!!) weken rondgelopen met een oorontsteking, voor ik ermee naar de dokter ging. Ze gaf het gewoon niet aan. Achteraf kan je dan wel in allerlei kleine dingen tekenen terug vinden, maar op het moment zelf denk je niet direct aan een oorontsteking... (ok, jij hebt met Laura wel een 'verleden' natuurlijk, dus zal misschien wat eerder daaraan denken, voor Maud was het de 1e keer...) Ik ging uiteindelijk met haar naar de dokter, omdat ze ineens zo ontzettend veel sliep ('s ochtends tot half 10 terwijl ze normaal tot half 8, 8 uur slaapt met wat geluk, en dan overdag ook nog zeker 2x2,5-3 uur of 1x3,5-4 uur, beetje hoe het uitkwam). De eerste week dachten we nog "ze zal misschien bij moeten komen van een drukke week op het KDV" (daar sliep ze die week juist heel slecht!), de 2e week denk je dat de eerste 2 dagen ook nog, maar toen het in het weekend nog bleef, begon er toch al wel enige ongerustheid te komen, maar goed, verder hardstikke vrolijk en niets aan te merken, dus keek het nog even aan. Daarna 1,5 week op vakantie geweest. Daar is ze op de heenreis echt flink ziek geworden. Hoge koorts en ze heeft ook een keer flink over moeten geven (toen waren we wel al in het huisje gelukkig). 2e dag ging al wat beter, maar nog steeds koorts. Die 2 dagen heeft ze ook veel geslapen, maar daarna de rest van de vakantie niet meer, toen sliep ze weer zoals ik gewend ben van d'r. Pas toen we terug waren van vakantie begon ze weer zo enorm veel te slapen en toen heb ik dus ook een afspraak gemaakt bij de dokter om er toch eens naar te laten kijken. Maar toen ik dan eenmaal bij de dokter was, waren we wel al 4 weken verder ten opzichte van toen het vreemde slaapgedrag begon! Ze bleek dus beide oren ontstoken te hebben... Ze heeft in al die weken trouwens nooit naar haar oortjes gegrepen, dus dat was in elk geval ook geen hint voor me (daar baal ik nog steeds wel een beetje van, want had ze dat wel gedaan, dan was ik ook al veel eerder bij de dokter geweest!) Wel kon ze ineens een enorme kreet geven, terwijl ze gewoon aan het spelen was. Echt zo'n pijnkreetje. En zo waren er nog wel wat dingetjes... Maar ja, ze is ook met haar kiezen & hoektanden bezig, dus dat gaven we eigenlijk steeds de schuld ervan... In eerste instantie moest ik Maud een week lang 4x per dag de neus sprayen. In het begin leek dat de problemen ook wel te verminderen. Of ja, eigenlijk werden de klachten in eerste instantie alleen maar meer (meer huilen, nu ging ze wél naar haar oortjes grijpen), maar voor mij was dat eigenlijk vooral een teken dat alles nu goed los begon te komen en na de eerste dagen leek ze ook echt op te knappen. Maar ze bleef toch wat kwakkelen. Slapen ging wel een stuk beter weer, maar ze at nog weinig, bleef erg aanhankelijk, speelde nauwelijks meer alleen, etc. Dus 3 weken na het eerste doktersbezoek zaten we er toch maar weer en inderdaad: de oorontsteking was nog niet weg. Toen heeft ze een ab-kuurtje gekregen en moest ik daarnaast ook weer gaan sprayen en nu lijkt ze er éindelijk dan toch vanaf te zijn, bijna 2 maanden nadat het begonnen moet zijn! (En nog altijd ben ik er niet helemaal gerust op, maar op het moment kan ik geen dingen vinden die "anders" zijn dan normaal) De eerste keer dat ik met haar naar de dokter ging, voelde ik me ook zó ontzettend schuldig. Ik wist wel dat Maud gewoon niet echt (duidelijke) signalen afgegeven had dat ze last kon hebben van zoiets als een oorontsteking. Dat ze last had van tandjes was een hele plausibele verklaring... Maar alleen al het idee dat ze er daardoor zeker al 4 weken mee liep... Brrrr. Ik word nog naar als ik er weer aan terugdenk... Maar wat ik er dus mee wil zeggen: ik begrijp dus heel goed hoe je je voelt, maar probeer toch om jezelf niet al te schuldig te voelen. Ook Laura was/is met tandjes bezig en ze had ook 'gewoon' ziek kunnen zijn. Ik bedoel, koorts hoeft niet perse van een oorontsteking te komen, de dokter had al niets gevonden en hangerigheid kan ook gewoon van de koorts zelf komen! Je had dus ook weinig redenen aan te nemen dat ze toch weer een oorontsteking zou hebben. Voor zover jij het kon weten, had ze ook gewoon ziek kunnen zijn.... Hoop voor je dat ze snel opknapt van de ab!
Ach die arme Laura toch, balen toch ab....hier willen ze dat niet zo snel geven omdat bij gebruik van ab de kwaal sneller terug kan komen daarom proberen ze eerst hier met neusspray, hopelijk knapt ze nu wel snel op! Amy heeft ook al drie keer een kuur gehad in haar korte leventje, het is dan niet anders... Amy weer opgehaald en ze heeft geluk nu wel geslapen op het kdv, ze is ook een stuk minder moe!
Wat een lieve foto van Mike, altijd leuk om de kleintjes van jullie te zien! Grappig dat JVtje hier ook even weer post. Kan me voorstellen dat je nu weer drukkig bent met de juni mama's nu je zwanger bent. Gefeliciteerd nog ! Weet niet of ik dat al gedaan had Ga zoo weer richting gymzaal, trampo training geven. Morgen wedstrijden, dus nog even werken aan netheid...
Hoi JVtje, bedankt voor je verhaal. Zielig zeg van Maudje haar oorontsteking!! Juud antibiotica is ook zeker niet alles, op gegeven moment raken ze resistent tegen antibiotica. En dat is de ellende. De reden dat Laura toch antibiotica kreeg was omdat het vrij erg was.. en de bacterie kan doorslaan ofzo.. Er komt ook echt heeeeel erg veel zooi uit dat oortje ! Hoe dan ook ik werd er weer niet vrolijk van van dit nieuws
Ja de arts zal heus een weloverwogen beslissing genomen hebben! Ik heb de brief binnen van de ha, moet dinsdag me laten inenten.
Ik ben ook weer een beetje aan het twijfelen over die vaccinatie voor de mex griep. Mijn vader zei vandaag tegen mij, Je werkt in het ziekenhuis, het risico dat je de griep krijgt is groot... stel dat je het mee naar huis neemt en de kinderen besmet... Dus nu ben ik weer aan het twijfelen geslagen pfff wat een ellende toch met die k*tgriep