De angst bij oorontsteking is dat het op het gehoor slaat Anas..vandaar dat de ha waarschijnlijk geen risico wou nemen en Laura toch maar ab heeft gegeven. Ik ken mensen die daar slechthorend of doof van zijn geworden. Moet je maar niet teveel aan denken.. Tja je vader heeft wel gelijk, Anas..ik dacht dat alle artsen en verpleegkundigen het automatische kregen. Je werkt natuurlijk ook nog met mensen die geen goede weerstand hebben..je moet er niet aan denken dat jij ze besmet. Jvtje...nog gefeliciteerd!! Hier ook een oproep gekregen voor de inenting..ik moet 17 november heen..zoals het nu lijkt ga ik niet heen..
tsja mariska ik blijf er bij dat de lange termijn effecten vd vacc niet onderzocht zijn.. etc etc,, verder zijn mijn patienten, idd erg ziek, hoog risico patienten. (ernstige nierinsufficienty) DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMMMMM !! hellup , wat moet ik nou ?????????
In eerste instantie waren er vele op tegen maar zo langzamerhand laat bijna iedereen zich inenten. Als Amy een oproep krijgt laat ik haar ook inenten, heb me er nog eens goed in verdiept en het lijkt mij zelf het verstandigste. Kijk wat er nu gebeurt is met die 3 baby's die zijn overleden tgv streptokokkenvaccinatie en toch laat ik me kind ook inenten.
Evan laat ik ook inenten als hij mag...daar heb ik geen twijfel over hoor.. Tja en wat het met je doet op langere termijn...elk jaar krijgen mensen ook de gewone griepprik en elk jaar is die ook anders en daar denken we ook niet over na..
Ja juud , maar de risico's van vaccinatie voor streptokokken DKTP etc zijn al bekend, ook de effecten ervan, die van de mex griep niet. En ik ben wel bang om ziek te worden van iets ergs, maar eigenlijk niet voor de mex griep, vind toch dat mensen het veelal overdrijven, eerlijk gezegd. Maar goed als ze beginnen over dat ik een risico ben voor mijn kinderen dan kan ik daar toch slecht tegen.
meiden probleem met de antibiotica geven..... Laura moet 4 cc krijgen met een spuitje. Maar het is echt een drama, ze gilt het uit, en spuugt het vervolgens ook uit!!!!! Heb het nu al 2x gegeven maar denk dat de helft op de commode is beland! En dan doen we het al met zn 2-en!! Geen idee hoe ik het moet doen als ik alleen ben met haar.!! We moeten haar echt neerleggen, vasthouden en de ander moet haar hoofdje vasthouden en het in haar mond spuiten, en ze presteerd het dus toch om dan nog de helft er uit te krijgen. Iemand een tip?????
Ja Janny als ik jou zo hoor dan moet je het gewoon niet doen. Gelukkig heb ik een beslissing genomen en dat voelt goed. Ik ben namelijk wel erg bang voor die griep, voor mezelf en me kinderen dus hiermee haal ik hopelijk een stukje angst weg. Wat een drama is dat he die ab, tsja Amy slikte het toen gewoon door, mag je het niet ergens doorheen doen?
Ja Juud ik snap je , als je er zelf uit bent is het makkelijker he! Ik dacht ook dat ik er uit was, maar ik twijfel nu toch.... en daar heb ik een hekel aan ! Volgens mij mag ik het nergens doorheen doen, maar zoiezo zou ik neit weten wat, ze moet het namelijk wel opdrinken! kan het misschien in limonade doen, maar ja dan weet je nooit of ze alles binnen krijgt.
Janny, en wat als ze het uit een bekertje mag drinken (zelluf doen..) dat wil hier dus echt wel helpen! Hier werkt niet onder dwang. Ik weet nog steeds niet wat ik moet doen als de meiden een oproep krijgen. Ik heb met gewoon vaccineren ook echt wel overwogen wat te doen en hoe ik dit ging doen. Heb met Fay best bewust uitgesteld, oke, toevallig was er ook elke keer iets, maar ik vond het niet erg dat ze alles een paar maanden later kreeg. Ik maak me vooral zorgen over de toekomst, klinkt gek, maar ik zit best wel met het DES verhaal in mijn hoofd. Die moeders deden ook wat zij vonden dat het beste was voor hun kind, gebaseerd op de kennis die er toen was. Als zij hadden geweten dat de dochters vruchteloos zouden raken hadden ze het nooit gebruikt. Ik wil gewoon ook echt meer objectieve informatie, niet alleen maar bangmakerij of juist het tegenovergestelde. Leg maar de feiten van de normale griep en de mexicaanse griep naast elkaar. Wat gebeurd er als ze wel geent worden? (krijgen ze dan echt deze griep niet??), en wat is de kans dat ze overlijden, hoe kan je ze in de gaten houden?
Ja daphne dat zijn dus ook de dingen waar ik me zorgen om maak. En jij werkt ook in de zorg dus begrijp je misschien een beetje beter wat ik idd bedoel. Ik heb jullie tips gemengd Ik heb die 4cc antibiotica in een bekertje gedaan, daar een grote plons limonadesiroop bij... klein beetje water en een rietje er in... en OP dus de gift van vanmorgen heb ik overleefd. Laura is vrolijk nu, is lekker aan het spelen en op onderzoek uit. Maar de troep die uit dat oor komt,.... niet te zuinig zeg.. wat een vieze troep! Je ziet het ook zitten in de gehoorgang.! Maar geen idee hoe je dat schoon kan maken! met een wattenstokje mag niet omdat je het dan naar binnen drukt, maar hoe dan? wachtten tot het zelf naar buiten komt ? Juud hoe deed jij dat met Amy ???
Janny ik heb er niet teveel aangezeten, alleen het buitenste weggehaald, idd niet in d'r gehoorgang zitten rommelen. Ik weet dat Hilde vandaag haar inentingen krijgt, ben benieuwd hoe zij erop reageerd, toch best spannend allemaal. Er zijn hier op het forum heel veel topics over he meiden met allemaal sites met info, misschien voor de mensen die twijfelen een tip.
Ben benieuwd idd met die vaccinaties, heb al zo veel sites gezien, maar alles spreekt elkaar tegen... Wanneer moest jij ook weer? Gina laat jij je inenten? hier weer een dreumesmomentje achter de rug, metn gillend meisje die dr zin niet kreeg
Haiii Nee laat me niet inenten.. heb er gewoon geen vertrouwen in en heb net als Daphne het DES in mn achterhoofd zitten, miss niet terecht maar toch. IK hou mezelf en Noah gewoon heel erg in de gaten en bij twijfel trek ik aan de bel. Hier voel ik me nog steeds niet top.. gisteravond vroeg naar bd gegaan want wist niet meer hoe ik moest zitten.. was zooo moe, hoofdpijn misseleijk en pijn in mn buik.. baahhhh.. Vanochtend om 7 uur kwam Noah dus eruit.. maar ben stik sjago en niet zo aardig helaas..Babykamer is wel geverfd en heel lief geworden!!!We hebben ook al spullen van zolder gehaald enzo dus het schiet wel op! Ro is de gang aan het afmakn boven samen met Noah en legt m zo gelijk op bed dus ik ga zo ff tukkie proberen te doen.. kunnen we vanmiddag nog ff frisse neus in de stad halen!
Gina balen meid dat je niet lekker voelt, hopelijk voel je je snel weer beter. Niet te druk maken he!! Ben benieuwd hoe de kamer er uit ziet, spam je nog een keer een foto? Ja die instelling had ik ook over die vaccinatie Gina, alleen ik ben bang dat ALS laura ziek word en ik het wel herken, dat ze te weinig weerstand heeft omdat ze al snel vatbaar is en datzelfde geld voor Mike en daarom beni k gaan twijfelen ..