Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Precies ze ging met me in discussie en wilde haar mening opdringen, heel irritant.
    Ik respecteer ieder z'n mening ook al is die anders dan de mijne maar ik hou er idd niet van dat ze me met allemaal zogenaamde info opzadelen en proberen me van gedachte te veranderen ;)

2. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ja zoiets, die lage waren goedkoper maar goed ze hadden mijn maat niet meer :(

3. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Heb jij ze ook?
    Ik wil eigenlijk die gebreide maar die hadden ze daar niet, maar me beste dinnetje vliegt volgende week naar NY en ik ga haar heeeeeel lief vragen Uggs voor me mee te nemen :)

4. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    ze zijn idd niet echt mooi maar ze lopen zooooooooooo lekker :)

Fiona misschien idd even naar de ha gaan als je het niet vertrouwd!
    En ben idd erg emo de laatste tijd, ik hoop dat het een voorteken is.
    Heb net ook weer zitten janken en waarom, eigenlijk geen idee :(

5. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ja heb die zwarte korte met een knoop aan de zijkant die nieuwe zijn dat weer maar die conjac kleur die korte wil ik nu
    ja die gebreiden grijze zijn ook super leuk
    zal ze zeker mee laten nemen met je vriendin heb je ze voor ongeveer 110 euro

6. bo2008

bo2008 Niet meer actief

zo zat ik ook 1 dag voor de bevalling ....

7. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Nou dan zou het nu moeten gebeuren toch Fioon.....

Heb echt diep geslapen maar ben zooo moeeeeeeeeeeeeee, van 00.00 tot 06.45 toen kwam Amy.

Geen idee wat ik vandaag ga doen, zou wel uren kunnen slapen haha

8. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Uggs: ook niet mijn ding nee, maar gelukkig maar anders liep iedereen met dezelfde kleren en schoenen :) en dat is ook zo saai!

Juud hoop inderdaad dat je emo buien maar inhouden dat je snel gaat bevallen! Ik hoop het echt voor je.

En wat die mex griep betreft het is idd heel vervelend als anderen hun mening aan je gaan opdringen! gewoon niet naar luisteren. Of ja zeggen en nee doen, of zeggen dat je je er nog niet zo in verdiept hebt ofzo
    Maar goed je hebt het weer overleefd he :)

Daphne fijn he studeren met kids... ik ben al 3 dagen bezig n startprofiel te schrijven maar t komt er echt niet van!!!

9. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    juud kan je niet met Amy op de koffie gaan bij een vriendin ofzo? of Amy ff naar je ouders brengen en terug naar bed gaan hihi

10. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ik zou eigenlijk naar me moeder gaan maar die moest onverwachts naar de tandarts....

11. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    He bahh...!! Ik zou idd ook wel ureeeeeen kunnen slapen!!
    Maar ja...

Ik vind Uggs helemaal niks voor jou Juud hahahaha....
    Ik vind ze heerlijk lopen, maar voor 190 euro loop ik wel wat rotter haah! Ik moet zeggen dat ik ze ook niet zo heel leuk vind hoor!

Als je je verveelt meid, ben je morgen ook welkom op de koffie he, dat weet je!

Janny, is Mike al wat gezelliger vandaag? Hoe is t met Laura dr oorontsteking?

Hier is alles goed, gisteren heel de dag gewerkt en was nog druk ook... Nu wel beurse buik, of dat nu van mn darmen is of van werken gister, geen idee.

Verder drukke dagen gehad... xx

12. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hee Gina, thanks meid voor je aanbod maar mams belde net op dat ze pas woensdag naar de tandarts kan dus ga er vanmiddag naar toe.

Morgen heb ik die griepinjectie....

Nou jij zal helemaal wel moe zijn na zo'n drukke dag werken en nu weer werken....

13. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Jeetje Gina 32 weken alweer, pfff wat gaat de tijd snel!!!!

Mike is wel weer wat gezelliger, mag ook wel want werd er gek van .. (kan me op die momenten ook echt voorstellen dat mensen met een huilbaby het op gegeven moment niet meer redden ...)
    Hij heeft echt last van krampjes, had vanmorgen na de thermometer ook weer keiharde ontlasting!

Laura is op zich vrolijk,en actief dr oren daar zie ik van die harde koek/korstjes in zitten, maar als ik al in de buurt kom word ze pislink... dus dat schiet niet erg op.
    Net zat ze tot dr nek toe in de poep, dus dat was wel weer ff wat minder :)

Straks komt mijn schoonmoeder even op de kinderen passen, want ik moet naar de smoelensmid :) hihi
    brrrr

14. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Lekker zulke poepluiers Janny, ik heb met Amy steeds vaker het probleem dat ze haar plas op houd en als ik haar luier verwissel dat ze dan gaat plassen, ik ga haar denk toch eens op een potje zetten, ze geeft ook netjes aan dat ze gepoept heeft, nu nog ervoor zorgen dat ze dat gaat zeggen voordat ze poept...

Gina gaat zeker hard meid....

15. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Yep gaat idd hard. vier weekjes werken en dan alweer verlof..
    Nou en jij, ik heb het idee maar dat jij deze week gaat bevallen haha... jij gaat do langskomen volgens mij niet meer redden!!

Nou gelukkig zijn de kids wat gezelliger..!! Ja dat kon ik me ook goed voorstellen toen Noah zo'n last van krampjes had!!

Hier had Noah gister ook een giga dunne luier!! bahhhh... heel zn romper alles was nat!!

16. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Oh heerlijk meid, bijna verlof, alleen wat je dan vaak hebt is dat de tijd voorbij kruipt, op dat punt ben ik nu aangekomen....

Nou donderdag ga ik gewoon redden hoor, dus je kan de koffie gewoon klaar zetten hahahaha
    Ik denk toch echt 41 weken....
    Jij denkt zelf dat je wel eerder gaat bevallen toch Gina, heb je een datum ingedachte

17. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Ja maar dat dacht ik bij Noah ook hoor hahaha... ben niet zo instinctief ingesteld tijdens mijn zwangerscchappen. Heb dit keer helemaal geen datum in gedachten!!!!!

Haha... nou gezellig hoor, ik zet de koffie wel!!!!

18. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Hee lady's, zo te lezen gaat alles hier gewoon door als ik er ff niet ben hihi!

Anoesj: is aydin nu echt beter of heeft ie nog een terugslag gehad?

Anas: Hoe was je nacht met je twee draakjes?

Lafo: nog ff volhouden meid! Eerst op de koffie bij Gina en dán mag je bevallen!:D

Gina: Hoe gaat het? Je gaat zeker snel en je voelt je zo te lezen prima, lekker hoor!

Ehmmmmm..... de rest ben ik alweer kwijt.

ik hoorde dat kindjes tot 5 jaar nu ook tot de risicogroep gaan horen?

19. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Hey Daam!!!

Hoe is het bij jou? Jaa hier gaat t zn gangetje, niet teveel doen en dan fietsen we er weer doorheen.

Hmm nou blijf denk ik bij mijn standpunt en doe niet aan inenten.

20. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    #18340 daam, 9 nov 2009
    Laatst bewerkt: 9 nov 2009
    Hier wederom druk!
    Net drie dagen gewerkt, nog een dienst extra overgenomen en vandaag... rust!
    Kids op de creche en school, zo even boodschapjes doen en dan beetje in huis rommelen. Alles ff luchten hier zonder dat de draken op de tocht zitten is ook wel eens fijn haha!

Nog ff met Roon kletsen over wat hij van die prikken vindt.

Morgen ws weer werken.

Deel Deze Pagina