Hahaha lekker spraakzaam zijn we weer he!!! hoe laat ga je prikken Juud?? Hier heeft Noah nu 37.6, dacht gister alweer rare oogjes te zien dus denk dat we weer beetje ziekies worden.. blehhh.. ikzelf ook niet lekker nog steeds maar goed. Mijn vader ws ook beetje ziek dus als dat morgen nog zo is blijf ik zelf thuis.... ff kijken maar!! Bij de vk was alles goed, kleine ingedaald maar nog niet vast, kilo aangekomen, bloeddruk 110/60 en urine schoon. Dusssss..... met 37 weken prikken we op hb dus dan de beslissing thuis of in zh! Nou Noah heeft zn appeltje op dus we gaan ff wandelen!!!xx
Wat een mooie keuring Gina! Balen dat jullie je allemaal niet lekker voelen.... Vanmiddag tussen 15.00 en 17.00 moet ik die prik halen *zucht* Normaal ben ik wel spraakzamer hoor haha. Zou nu ook maar lekker naar buiten gaan, het regent een keertje niet!
Goedemorgen, Gina..alles prima dus bij de vk. Alles klaar voor de kleine of ben je bij de 2de ook langzamer als bij Noah? Lafo..geen regen?? Nou het drupt hier behoorlijk door. Geniet er maar van want het wordt niet echt veel beter volgens mij. Hier vanmorgen al gewerkt..het was door de regen een toestand op de weg..bah..gelukkig wel op tijd terug..dat blijft het belangrijkste. Evan wordt door manlief naar de gastouder gebracht en dan gaan wij zo eens op boodschap. Morgen is het hier sint maarten en ik heb nog niks in huis...
Mariska lekker nu thuis , en boodschapjes doen zonder Evan is wel lekker rustig he hihi Hier ook geen regen maar lekker zonnetje! nog wel want ik zie donkere regenwolken komen! Gina beterschap in de ziekenboeg!! Hier zijn mijn beste vriendin haar 2 kids en man getroffen door de mex griep! 40+koorts pfffff
Mariska zag het net op buienradar idd een hoop regen bij jullie en zo te zien komt dat onze kant op.... Janny jeetje wat sneu zeg voor je vriendin haar kinderen! We zullen het wel steeds vaker horen dat er iemand ziek is en de mex griep heeft.
Ja juud is wel gek hoor is de eerste in mijn vriendenkring met de mex griep... vind het wel gek hoor...
Ik heb hier een picasso in huis.... heel de dag kleuren kleuren kleuren... Had ik gisteravond alles opgeruimd, gaat ze net zo lang zoeken, kastjes open trekken enz tot ze de kleurtjes gevonden heeft haha kleine dondersteen!
Morguh! (bijna middag) Gina: lekker naar buiten wil ook wel eens helpen als je je niet zo top voelt, wel goed inpakken, ik vind het maar koud! Mooie keuring trouwens weer. Lafo: even bij de action van Gina kleurkrijtjes halen donderdag. Ze hebben ook tekenblokken, dus in één keer klaar! haha Mariska: ja, ik vind dat ook prettig om boodschappen even snel te doen (ff goed de vaart erin en gáááán!) en dat is soms lastig met een kleine tweevoeter. Moet je straks nog weer terug werken? Anas: dat is niet zo mooi dat je vriendin en de rest van het gezin het nu ook hebben. Gaat het wel een beetje met ze? Hou me op de hoogte, ben benieuwd naar hoe het verloop van de ziekte is. Heeft ze veel hoofdpijn? is het een bewezen MG? Bijdehantje heb je!
Evan is ook zo gek op kleuren Anas..het leukste vind hij als ik een kleurplaat uit print..helemaal hyper wordt hij ervan. hij kleurt met gewonen potloden van de action. Wel 1 regel..kleuren aan tafel en verder niet. Tja oma heeft een andere regel en daar hebben ze nu een streep op hun muur... 40+ koorts..heftig hoor. Gastouder van Evan die haar kids zijn 1,5 week ziek geweest van de mexgriep. Ze waren gisteren weer voor het eerst de hele dag naar school.
Daam...ja ik moet vanmiddag weer van 2 tot 7. En heerlijk ff snel op boodschap zonder Evan. Snel ff naar het centrum geweest en daarna door naar de action en jumbo..binnen 5 kwartier alles in huis wat ik moest hebben..
Ja boodschappen doen zonder kinderen is wel prettig alhoewel ik Amy gewoon in het boodschappenkarretje zet en dat vind ze prachtig, ze weet altijd wel een plakje worst of kaas te scoren! Ik heb volgens mij wel kleurtjes in huis en tekenblokken, voor kinderen die hier komen spelen, eens even kijken wat daar nou allemaal tussen zit. Ik heb altijd het idee dat ze daar nog te jong voor is! Krijg steeds meer last van een bilspier...als ik dingen doe in huis moet ik dacht echt bezuren, zal toch echt even moeten strijken!
Hier is Mike al onrustig sinds vanmorgen 730... ben er echt even zat van.. kan het gehuil dan soms echt ff niet meer aanhoren.... Wel heel sneu, hij heeft gewoon buikpijn.... hij had ook heeeel erg harde ontlasting dus veel winderigheid ook. Alles al geprobeerd maar niks helpt Zelfs Laura begint het vervelend te vinden als hij constant huilt, vanmorgen kwam ze mij haar speen brengen voor mike Mike zelf is doodmoe, zn oogjes draaien ook steeds weg maar hij word dan weer wakker van zichzelf
Mariska: werk ze vanmiddag! Mikki vindt de boodschappenkar wel leuk hoor, maar niet zo lang als ik zou willen. Na 10 minuten is ze het wel weer zat en wil ze eruit. Meestal een doosje rozijntjes (of iets anders dat wat langer duurt dan een koekje ) om wat tijd te rekken, maar dan is het echt mis: Ze zegt nog amper iets, maar ze kan best duidelijk maken wat ze wil hoor, en dan vooral wat ze niet wil haha! Dan nog de boodschappen in de auto knikkeren en thuis alles uitpakken met één hand omdat ze anders zo de straat overloopt. Nee, doe mij maar ff alleen, gaat veel sneller! Ach, wat zielig zeg voor Mike! helpt het misschien om een beetje meer water in de fles te doen of krijgt hij dan weer problemen met voeding teruggeven?
Daam dat van dat water doe ik idd al, voeding word met de nutriton toch verdikt dus geen reflux door extra water... Maar hij ligt echt helemaal te overstrekken, zo sneu...
Ach jeetje arme Mike heeft dus buikpijn vanwege z'n ontlasting...vaak is het toch ook zo klinkt gek misschien maar als je hem tempt dat hij dan misschien wel gaat poepen, misschien zet dat de boel wel in werking? Kan me voorstellen dat je het soms even niet kan aanhoren, dat babygehuil, gaat echt door merg en been... Laura alweer een beetje opgeknapt? Daam haha Mikki is dus een beetje ongeduldig, normaal Amy ook wel maar in het karretje blijft ze altijd lekker rustig zitten, ze vindt het ook leuk om alle boodschappen in het karretje te doen. Maar heb ook altijd wel iets van een liga bij me of rozijntjes, ideaal! Hier de prik gehaald, was echt enorm druk, allemaal oudere mensen, verdwaalde zwangere zoals ik haha.. Viel allemaal reuze mee, heb alleen last van een lamme arm en een pijnlijke plek. Verder niet moe of iets anders. Ga zo even eten, Amy heeft even quality time met papa. Kan ik rustig koken....
Haiii Ach, arme Mike!! Hmm.. kom ik weer maar probeer anders eens die AH eigen merk krampjes voeding.. die is toch dikker als Nutrilon maar Noah poepte er super van!!! ineens niet meer helpen enzo.. echt helemaal super!! Oke Juud dus je hebt m al ghaald.. lekker hoor ook weer gedaan!! Pfff laat nog om nu nog te koken hahahaha.... Hier een mannetje wat de winkelwagen wel kan waarderen, neem zelf niks mee aan eten hahaha... hij mag wel altijd wat vasthouden en thuis vind ie het geweldig om mee te helpen uitpakken!!!!