Ja nou het was simpel Lasagnette dus moest alleen even in de oven. Amy ligt nu net op bed. Ja dat vind Amy ook leuk, uitpakken! En de vaatwasser uitruimen doen we ook samen iedere morgen! Noah niet ziek?
Gina ik durf niet zo goed over te gaan op weer andere voeding, Mike is nu net 1 maand en hij heeft al 3 verschillende voedingen gehad.. en ben bang dat hij dan nog meer last krijgt van kramp door het overstappen... Heb nu weer in alle flesjes olijfolie gedaan een theelepeltje, sinds vanmiddag en sindsdien heeft hij al heel veel gepoept, eerst 2 luiers keiharde keutels en nu al 2 volle dunne luiers dus dat zat ws allemaal dwars. De truc met de thermometer doe ik hier ook regelmatig, alleen hij zit zo enorm vol dat er altijd maar een heel klein beetje uitkomt en de rest dus nog altijd voor last zorgt. Maar als dit na het volgende pak Nutrilon met nutriton ook nog zo is, misschien dat ik dan alsnog overstap naar de AH voeding Gina, is dat de AH comfort care?
Juud, ook weer gehad dus die prik, wanneer moet Ramon? En wanneer is de 2e vaccinatie? Je hebt op zich las ik mazzel dat je gevaccineerd wordt zo vlak voor de bevalling.. alls je net bevallen was, had je m niet meer gekregen hihi Ik ga morgen eens bellen met de huisarts hoe dat zit met die vaccinatie... ben wel benieuwd hoe en wat, want ik moet ook nog een afspraak maken voor mijn bloeddruk
Janny ik zou 'm wel gekregen hebben want heb straks een baby he maar niet net na de bevalling, ze gaan in week 48 hier inenten voor gezinsleden. Krijgen we nog een uitnodiging voor. Mijn tweede inenting is 11 dec!
Op zich kan wisselen met voeding niet zoveel kwaad hoor Janny, behalve als ze last hebben van koemelkallergie ofzo... Hmmm die gele pakken zijn het.. denk het wel ja!!! Ik zeg ook niet dat het werkt hoor, maar bij Noah was het vanaf de eerste fles een wereld van verschil!! Weet wel dat er ook johannes broodpitmeel inzit, dat is wat het dikker maakt.
kleuren vinden ze idd nu al geweldig, fay doet het regelmatig. Ik kreeg vanochtend minder leuk nieuws, op het kdv van Sam en Fay is een jongetje overleden aan de mex griep Vrijdag heeft Sam in ieder geval nog met hem gespeeld (zat bij hem in de groep).. ben vandaag dus beetje van slag... Was redelijk nuchter over de mex griep, nu spontaan niet meer. Werden we later gebeld of we fay kwamen ophalen die had 38,8. Dus snel ha gebeld, maar had ze al geen koorts meer. Maar longen zijn goed en oren ook, dus kan er even tegenaan.
Jeetje Daphne...dan komt het ineens erg dicht bij. Had het jongetje ergens anders ook last van? Ik las net op sbstext dat er een jongetje van 2,5 was overleden aan de mexgriep maar dat hij ook iets anders had..gaat het om hetzelfde manneke?
Ja dat is idd hetzelfde mannetje, en wat hij had?? ik weet het niet, behalve dat hij 1,5 week geleden thuis was met koorts. Weet ook niet of ze ons dat verteld zouden hebben, is wel "nuttige" informatie.
Jeetje wat erg Daphne, ik snap heel goed dat je daar van ondersteboven bent....heel triest allemaal....
Jeetje Daphne wat een vreselijk nieuws, kan me indenken dat je daarvan ondersteboven bent.!! Bah ben benieuwd wat hij dan nog meer onder de leden had eerlijk gezegd. Maar het komt wel erg dichtbij !
He bah Daphne, dat is zielig zeg.. ik zou dan ook wel ff in zak en as zitten! Je meiden goed in de gaten houden!!!
meiden ik ga slapen !! tot morgen. Morgen een date op het CB ben benieuwd hoe zwaar en lang mike nu is..
Goedemorgen weer allemaal... Ik zal jullie mijn klaagzang over de avond/nacht van mike maar besparen want daar schiet ook niemand iets mee op.. Daphne hoe is het met Fay???? Judith wanneer moet je weer op controle bij de gyn >??? Spannend allemaal, je man ook al nerveus ??? En hoe voel je je van die prik? GGeen klachten gekregen? Alle andere meiden , fijne dag vandaag !!!
Goedemorgen! Hoezo was het weer een drama vannacht Janny?? Succes bij het cb. Nee helemaal geen klachten op die lamme arm na en daar had ik een uurtje last van en die plek voelt een beetje aan alsof het een blauwe plek is maar verder voel ik me kiplekker eigenlijk....dus die ophef over bijwerkingen begrijp ik niet zo goed... Ramon nerveus? Hij zegt van wel maar het valt me nog mee, merk niet zo gek veel aan hem. M'n ouders en schoonmoeder wel hoor, die bellen echt iedere avond... Ik moet vrijdagmiddag weer voor controle, ben benieuwd wat ze te melden hebben. Volgens mij gingen ze me al een beetje voorlichten over evt. inleiden, dat komt nu ook steeds dichterbij dat punt. Vandaag namelijk 39 weken!!
Ja Juud 39 weken alweer SPANNEND!!!!! Binnen nu en 2 weken heb jij je meisje in je armen!!! En idd vannacht de nodige tijd uit bed geweest, weet niet wat het is met Mike, maar hij is wel erg onrustig. Nu ook hij heeft om 730 gegeten maar nog geen minuut geslapen! Maar goed, hopenlijk gaat het uiteindelijk beter... nu valt het me even een beetje zwaar, ben toch wel erg moe.
Je hebt toch van die sprongetjes waar ze in het begin zo'n last van hebben, bij Amy kon ik de klok erop gelijk zetten. Onrustig>misschien inbakeren? Amy was vanmorgen eindelijk weer eens wat later wakker, 07.45 ipv 06.45, ik voel me gelijk stukken beter haha. Eindelijk snapt ze die vormpjes een beetje, dus zijn we daar veel mee bezig. Eerst raakte ze altijd gefrustreerd van die dingen, want dan lukte het niet en dan vlogen al die vormpjes de huiskamer door. Dat punt hebben we hier nog steeds met puzzelen haha. Merk wel dat ze steeds meer gaat spelen en leert zichzelf te vermaken. TV blijft ook een interessant object, iedere dag moeten de Teletubbies opstaan, ze rent dan naar de dvd speler en drukt dan zelf op de knopjes, maar dat wil mama niet!!
Janny, ik dacht hetzelfde als Juud, misschien heeft ie wel gewoon last van een sprongetje... dat zou niet zo gek zijn. Mat Fay gaat het nog steeds goed, wordt beetje moe van hoe ze op het kdv tempen. Waarschijnlijk als ze net wakker is, net uit de slaapzak. Als ze nou een half uur wachten, dan is het denk ik reeeler. Vanochtend nog hele discussie gehad of ze echt niet ziek is.. nou als ze echt ziek is ga ik haar NIET wegbrengen!!! En als ze niet ziek is ga ik haar niet zomaar thuishouden, kan ik me niet veroorloven. Hier nog even thuis, dadelijk met Sam naar het ziekenhuis kno arts controle. En dan op naar het werk.
Ja kan me voorstellen dat je daar gek van word Daphne iedere keer je kind voor Jan *** meenemen naar huis, ik snap dat ze heel strict moeten kijken en opletten, maar het is al de zoveelste keer dat er niks aan de hand is. Doen ze niet moeilijk op je werk?