Zo dan, de temp loopt aardig op bij je kids daam!! Hier liep het elke keer alleen maar af in de loop van de dag. Raar he.. hoop dat ze er verder niet suf en beroerd van worden meid!!! Hee Monica, jeetje meid, dat je het volhoudt!!!!! Raar he dat Devrim zo'n verstoord ritme heeft. Heb je er weleens advies voor gevraagd bij dokter of cb?????
@Mexicaande griep: denk dat ik Devrim wel laat inenten. Ik kreeg vanochtend email van de directeur van het KDV waar Devrim zit dat vandaag alle ouders een brief kregen over het feit dat er op het KDV 1 kindje opgenomen is met mexicaanse griep. (kreeg ik omdat ik in oudercommissie zit). Gelukkig op een andere groep, die ook in een ander gebouw zitten maar dan komt het toch opeens dichtbij. Tevens heeft hij vandaag alle leidsters een memo gestuurd met het vriendelijke maar toch wel dringende verzoek om zelf om een vaccinatie te vragen bij hun huisarts. Als ze dit niet willen dienen ze bij de directeur aan te geven waarom niet......Gaat dus best ver dat ze zich moeten verantwoorden als ze het niet willen, maar goed ze horen toch ook een beetje bij een risicogroep. @Slaapritme/problemen Devrim. Volhouden, tja, we hebben geen andere keuze. Het breekt echt op, maar we moeten toch iedere dag weer door. Maar het geeft soms wel een zwart randje aan het ouder zijn ;-(. De 26ste moet ik weer naar CB dus maar weer eens aankaarten. Tot op heden heb ik nog geen enkel goed advies hierover ontvangen, behalve dat het een 'fase' is en overgaat. Nou die fase duurt hier al 1,5 jaar dus ben benieuwd wanneer het overgaat....
Zo Daam idd hoge temperaturen! Dus jij ook al een ziekenboeg, wanneer waait die griep eens over... Nee ben niet geweest naar de Bogaard maar lekker in de buurt gewinkeld samen met Amy en kwam allemaal bekenden tegen dus de middag vloog voorbij! Jij nerveus voor mij haha, ik ben het niet eens, geloof me 25 nov is het zover! Mariska klinkt als Halloween dat Sint Maarten, dat hebben we hier vorige week gehad. Monica hey meid, volgens mij draai je bijna door he, pfffff ik zou ook gillend gek worden van zo vroeg wakker worden en dan ook nog eens 4 dagen in de week werken, blegh... Hoop dat je morgen een beetje kan uitwaaien! Hoe is het verder met Devrim? Gina lekker toch zo'n dagje familie, heb je ze allemaal weer gezien! Is je nichtje ziek? Ro weer 2 weken weg pffff je gaat er nog eens aan wennen...maar logische keuze hoor! Maar wel zwaar voor jou, gelukkig loop je nog niet op je eind! Tot morgen gezellig!!!!
Daam Amy lust ook geen boerenkool....helaas want mama en papa zijn er dol op! Ik hoorde van mijn schoonzus dat haar kinderen het ook niet lustte alleen met gesmolten kaas erover, maar daar ben ik niet zo voor! Monica ik hoop dat het cb wel een keer de gouden tip heeft voor jullie, wij moeten maandag met Amy. Ben benieuwd, ze is de laatste tijd een stukje zwaarder geworden merk ik!
Ja nichtje is ziek, in haar klas waren er 3 met mexgriep, en mn broer is nu ook ziek. Ben ook niet binnen geweest heb alleen tasje met boodschappen afgegeven!!! Ik heb geen idee wanneer ik weer moet.. wel deze maand.. hmmm eens ff kijken maar!
Senna lag net te huilen in bed: hoofdpijn! wederom wat paracetamol gegeven en getemperatuurd, is nu 38.2 gelukkig! de zetpil werkt, alleen nog niet voor haar hoofdpijn. Ze heeft net een glas water op op mijn aandringen, want ik denk dat ze over de gehele dag toch iets te weinig heeft gedronken en dat helpt misschien tegen de hoofdpijn.
Monica, Krijgt Devrim savonds laat nog eten of drinken? misschien dat hij honger heeft. Je hebt toch van dat fantomalt ( speciaal voor door de melk met extra koolhydraten enzo..) misschien dat dat werkt. En hebben ze bij Devrim wel eens naar zijn oren gekeken? Het kindje van mijn vriendin heeft ook 2 jaar lang zon drama gehad snachts, niet doorslapen en vroeg wakker. Uiteindelijk heeft het kindje buisjes gekregen en amandelen geknipt en toen was het over... heel gek.. Nou ja, je zal wel 1000en adviezen hebben gehad, maar vooralsnog is het denk ik behoorlijk zwaar! Hoop dat je snel iets vind dat werkt!!!
Ik heb via mijn collega een lijst gekregen met de data waarop er op mijn werk gevaccineerd word voor de mex griep... ik ga denk ik ook maar die prik halen. Ook al ben ik geen voorstander.. Ik denk er maar niet meer aan...
Daam wat eng dat de kids ziek zijn... let maar goed op de kids hoor. klinkt ook wel als mex griep bah
Hi Anas, gelukkig eet Devrim altijd erg goed en veel dus het is niet zo dat hij 's ochtends honger heeft. Duurt ook altijd even voordat hij 's ochtend ook echt aan z'n boterham begint. ik heb pas nog geprobeerd voor het slapen gaan en fles (je gaat van alles proberen....), maar ook gewoon vroeg wakker. Van die oren en amandelen is misschien nog wel een goede tip......zal volgende week eerst eens op cb vragen en anders een keer naar de ha hiervoor. Thanks.
Er zijn echt een heleboel mensen/kinderen ziek en de piek verwachten ze in december pas....en nu al zoveel zieken. Geloof ook niet dat het een garantie is als je al een keer de griep hebt gehad je het dan niet meer krijgt.
Volgens de arbeidsarts kunnen de naweeen van de mexgriep tot wel 8 weken doorgaan.. dus constant wel weer verhoging of koorts en klachten enzo... Hardnekkig dus... enne ja het is al heeeel erg verspreid! Overal zijn er al zieken van... daarom vraag ik me nog steeds af of die prik wel helpt.. zeker bij die kleintjes, ze mogen wel maar pas over 2 weken. raar toch!!! En dokters die eerder inenten bij kinderen moeten voor de tuchtraad komen.. is toch niet gek dat veel ouders naar de ha rennen en niet willen wachten!!
het CB had het er vandaag over, over die griep. In de regio den haag gaan de brieven ws de volgende week de deur uit en gaan ze op 3 locaties in den haag inenten. alleen is er nog steeds niet duidelijk wie gaat enten en verantwoordelijk is.. een grote troep dus. Je hebt best kans dat veel kinderen het tegen die tijd al gehad hebben... @ Askim, ik zal eens vragen wat er precies geconstateerd was. maar ze had zich doorlaten sturen naar de kinderarts weet ik nog... en die heeft dit advies toen gegeven... en het hielp wel.. hihi Hoop maar dat het bij jullie misschien ook wat helpt. kan me echt voorstellen dat je kapot bent. ! Knuffel voor jou
Askim...respect meid..ongeloofelijk dat je dit al 1,5 jaar volhoudt... Daam..jeetje..ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen...beterschap! Piek van de mexgriep pas in december..nou dan gaat half Nederland plat..bij ons op het werk zijn al noodroosters gemaakt maar nog lang niet nodig.. Ik vind het wel schandalig dat er topsporters zijn die al wel een prik hebben gehad.. Ik ga plat...trusten..
Mariska en Janny trusten. Ik vind het net als jullie wel allemaal heel laat op gang komen idd. Want ik heb 'm al gehad en kinderen moeten nog allemaal, had liever Amy mijn vaccinatie gegeven maar ja... En idd echt belachelijk van die topsporters, die artsen die dat voorgeschreven hebben moeten ze voor laten komen en niet die ha die kinderen een inenting geven.... Hoe dan ook we zien het allemaal wel....toch twijfel ik soms echt om haar naar het kdv te brengen, zeker omdat het niet moet en het wel makkelijk voor mij is en dan krijg ik echt een schuldgevoel als blijkt dat ze daardoor iets oploopt, maar je kan ze ook niet voor alles behoeden....
Wij hebben vlakbij m'n werk een bejaardentehuis wat de Bogaard heet Moest even denken waar jij dan heen ging! Verder weet ik niet meer wat ik van de mex. griep denken moet. Meningen lopen zo uiteen allemaal. Het zal wel goed zijn om kindjes te laten inenten. Nou ja, nog twee weken wachten eer de prikjes zijn voor 0,5 tot 4 jaar Verder niet alles opgeslagen. Wel een ander vreselijk nieuws gehoord op de radio. Staat ook op een nieuwssite: ARNHEM - Een 1-jarig jongetje uit Arnhem is woensdag door een ongeval tijdens het spelen om het leven gekomen. Dat meldde de politie. De peuter was met zijn 3-jarig broertje aan het spelen in huis. De twee waren aan het zicht van de moeder onttrokken.Het jongetje raakte verstrikt in een gordijnkoord en kreeg ademhalingsmoeilijkheden. Volgens de politiewoordvoerder is de peuter ter plekke overleden. Nederlandse peuter komt om door gordijnkoord | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Goedemorgen, Na een avond/nacht met voorweeen en dus weinig slaap en heel veel hoop dat het ging doorzetten, maar nee hoor weer allemaal rust in de tent, was er al bang voor, voelde niet echt als hevige weeen, maar ja je blijft hoop houden. Maar vanaf 03.30 wilde Amy niet meer slapen dus zitten we nu beneden. Ben kapot maar echt slapen kan ik toch niet. En Amy dreutelt lekker verder...