Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Flauw hoor dat er nog niemand wakker is ;)

Gina meid ik durf je nog geen smsje te sturen, wil je niet onnodig wakker maken, maar je begrijpt wel dat ik deze morgen niet naar je toe kan komen.
    Sorry, ik hou niet van afzeggen maar geloof dat ik het vandaag niet allemaal ga trekken.
    Heb af en toe nog last van me buik dus wie weet :)

2. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    Hi Juud,
    Bah, jij ook al zo vroeg wakker en beneden.
    Hier was het ook weer 5 uur. Heb even een potje gehuild...kon er echt even niet tegen. Moet dan ook echt oppassen dat ik niet heel boos word tegen Devrim maar is zo vroeg erg lastig...

Maarrrrr, spannend dus.....wie weet krijgt Gina toch gelijk en ga je deze week gewoon bevallen van je meisje!!!! En Amy echt mega vroeg wakker, pfff..straks maar snel weer even naar bed, kan jij ook even lekker liggen.

3. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hey Monica, jeetje meid weet niet goed wat ik tegen je moet zeggen, dat het me verrekte lastig lijkt, maar wat doe je eraan.
    Zijn biologische klok loopt niet zoals het zijn moet, dat is duidelijk, hoop echt dat er ooit een oplossing komt.
    Gaan jullie om de beurt er uit als Devrim wakker is?

Dit gebeurt gelukkig hier maar zelden maar snap dat je uit je fel kan springen, hoe laat ga je 's avonds naar bed?

Ja wie weet, begin het zelf ook wel spannend te vinden.
    Maar ben ook bang voor teleurstelling...
    In ieder geval probeer ik straks nog even te slapen als Amy het ook goed vind want zal je net zien dat het losbarst als ik me helemaal brak voel...

4. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Nou ik ga Ramon uit bed trommelen en mijn meisje weer terug in bed doen en kijken of ik ook kan slapen gaaaaaaaaaaaaaap

5. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Pffff Monica wat een ellende zeg!!!! Zou er idd toch echt even met een ha over gaan praten.. want dit trek jij ook niet lang meer hoor. Miss maakt hij wel minder melatonine (was dat nou dat bioritme stofje???) aan... Of iets anders wat Anas zegt idd... zou er niet te lang meer mee wachten in elk geval!!!!

Juud, vreemd hoor dat je niet op visite komt als je de hele nacht met voorweeen en een kind hebt gelopen hahahahahahahaha..!! Is toch goed meid.. ik hoop voor je dat het doorzet! ik bel je straks wel even!!

Hier een lekkere nachtrust gehad, scheelt dat je het bed voor je alleen hebt.. Noah kwam wel om half 3 en half 5 ff maar met speentje erin viel hij weer in slaap tot half 8 dus dat was mooi!! Het ziet er slecht uit buiten dus maar ff verzinnen wat we gaan doen vandaag.. denk heeeeeel weinig hahaha. Misschien lekker pyama hangen tot zn middagslaap en daarna ff stukje wandleen....

6. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Jeetje wat een vreselijk verhaal van dat kindje met dat gordijn bah daar krijg ik dan de zenuwen van. hier is het koordje van het rooster ook vrij lang, maar die zit om die reden dus ook hoog opgeknoopt.

Juud spannend voorweeen!! Hoop zo dat het gaat doorzetten, spannend hoor.

Gina lekker een rustig dagje voor jou dus, pyama dag :)

Daam hoe is het met de kinderen???? en de koorts al iets gezakt?

Daphne hoe is het met Fay ? Heb je er al eens over gedacht om fay op de wachtlijst te zetten voor een ander KDV ? Dit lijkt me ook geen doen zo.

7. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Askim Wat Gina zegt idd die melatonine heb je in tabletjes voor de kinderen, en er schijnen ook goede effecten mee te zijn. Zou je ook nog kunnen proberen. Duurt even voordat het werkt volgens mij, maar het proberen waard.
    Hoop dat je man en jij om de beurt uit bed gaan voor Devrim, anders breekt het je wel erg op.

Kan Devrim misschien het weekeind bij familie logeren? Dat jullie even de tijd hebben om bij te komen?
    Rustig aan meid, en kom maar gewoon hier bij ons je hart luchtten! We kunnen er helaas niets aan doen, maar wel naar je luisteren!

8. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    #18468 daam, 12 nov 2009
    Laatst bewerkt: 12 nov 2009
    Ooo irritant Lafo. Ik hoop dat als je straks weer zoiets krijgt , het dan meteen doorzet.

Ik was ook wakker om 3.30 uur en ik vond dat Mikki zo warm was en ze was aan het hijgen. Dus ik heb haar getempt: 39.2 ik heb haar dus weer een zetpil gegeven. Vervolgens heb ik nog een uur geluisterd of ze wat rustiger ging ademen, wat ze idd na een poosje deed. Vandaag heb ik de arts gebeld om te vragen of ik iets moest ondernemen. ik had de assistent aan de lijn en die gaat me straks terugbellen na overleg met de arts. Temp is nu 38.0.

Mikki geeft me net haar halve liga terug. Hét teken dat ze niet helemaal lekker is, want normaal heeft ze nooit genoeg aan een liga!

Senna ligt in bed met hoofdpijn en nog steeds koorts= 38.2, is wel redelijk vrolijk gelukkig.

9. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    @askim: hele dikke knuffel! Als je hem in bed laat liggen, breekt ie dan de tent af of gaat ie spelen?

10. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Ben nog niet verder terug als pag. 1848

- Janny, zit er wel over te denken hoor, kennis van me wil zelf een kdv beginnen, en daar wil ik ze naar toe brengen. Ze staan al op de virtuele wachtlijst whahahaha. Hoop dat het nog voor de meiden op tijd gaat lukken.

- Monica, het lijkt mij ook goed voor jullie om Devrim een paar nachtjes (1 is te weinig!) bij iemand te laten logeren zodat je zelf wat energie kan bij tanken en er vooral 's nachts weer wat beter tegen kan. En ik heb ben ik bang ook wel een aantal keer niet zo lief gedaan tegen de meiden als ze weer om 4 uur aan het spoken waren. (Werd zelf redelijk grof door manlief weggehaald van de kamer, hij werd wakker van mijn boze gedrag, heb niet geslagen of zo, maar ging wel beetje roepen....) Hoop echt dat het snel overgaat, maar denk dat je gewoon hulp moet gaan zoeken, en je niet laten afschepen. Het is nu wel tijd dat hij gaat doorslapen (vooral voor jullie!).

Juud, moet snel een pagina terug lezen volgens mij :D

Dat gordijn, las het gisteren en idd doodeng! Meteen denken "hebben wij ook van die koorten waar ze bij kunnen?" maar gelukig niet. Maar nog genoeg gevaren in huis ben ik bang.

Daam, hoop dat de ha even naar Mikki wil kijken. Gewoon even longen luisteren en checkup. Maar ja.. ben van het geen risico's meer lopen op dit moment.

11. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Juud, spannend hoor. Maar al zet het nu niet door, er gebeurd in ieder geval iets. Ik duim dat het nu maar snel op gang komt!!!

Van de vaccinaties, ik had vorige week gelezen dat ze deze week in principe konden beginnen met vaccineren. Maar nu moet er ineens vanalles geregeld worden (ruimte, mensen) dat hadden ze vorige week toch ook wel kunnen weten??? Maar het duurt wel lang ja.
    De vaccinatie schijnt ook niet gelijk te zijn aan diegene die nu gegeven worden (andere fabrikant).

En mijn huisarts mocht ook niet vaccineren en doet het ook echt niet bij geen risico groep mensen.

12. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Deze week zouden ze beginnen met het medische personeel en de risicogroepen die al bekend waren. Deze zijn ingepland voor twee keer een prik van dezelfde fabrikant (heb begrepen dat dat moet ivm hogere bescherming dan) De kinderen van een half tot en met 4 jaar zijn er net bijgekomen en moeten dus nog ingepland worden. Ik denk dat het voor deze kinderen net zoiets wordt als 6 jaar geleden, toen er massaal werd ingeënt tegen de Meningokokken-C. Dat vergt natuurlijk wel wat organisatie. Ik denk dat ze het zoveel mogelijk op één dag willen doen (en dan de tweede maal ook weer op één dag), anders komt er ellende (waarom haar/zijn kind eerder dan mijn kind-idee) De eerste bedreigingen jegens huisarten zijn al ge-uit.

13. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    belachelijk dat je je huisarts gaat bedreigen. Die hebben ook regels vanuit de overheid.
    En ik heb van de week dus ook gebeld en erom gevraagd, maar ja.. was net kindje uit de groep van sam overleden waar ze mee gespeeld heeft. Maar bedreigen komt niet in me op.

14. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Vreselijk he, maar sommige mensen gaan echt over lijken om te krijgen wat ze willen!:(

15. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    He bah vervelend, 2 van die zieke kindjes. Ben benieuwd wat de assistent straks te vertellen heeft. Goed in de gaten houden.
    Beterschap voor je meiden.

16. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    Zodra hij wakker is breekt ie de tent af, spelen in bed of gewoon beetje liggen babbelen heeft ie nog nooit gedaan.....Hij wil er gelijk uit!

17. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Kleine draak!

Zal je even wat opbiechten: Ik wilde vroeger ook niet meer gaan slapen als ik wakker was geworden (midden in de nacht) Mijn moeder was er op gegeven ogenblik zo zat van, dat ze mij in de keuken heeft neergezet zodat ze me niet meer kon horen en mij vijf nachten achtereen heeft laten krijsen. Daarna was het wel over, maar ik geloof niet dat een normaal mens dat vol kan houden (ik niet in ieder geval) Tja, mijn moeder is in deze een aparte. Ik heb er trouwens geen trauma aan overgehouden geloof ik hihi!

18. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Moeilijk hoor.... Ik zou echt niet weten wat ik zou doen als Noah elke nacht zo vroeg wakker is. Ik denk dat het, buiten advies geven over naar de ha gaan, ook maar gissen is want je zit niet in die situatie en ik kan me voorstellen dat je alles al geprobeerd hebt!! Misschien een heeeeeel stom idee hoor.. maarre en een tv in zn slaapkamer?? Zo eentje met een dvdspeler erin.. ik ben er geen voorstander van om dat zo jong al te doen maar miss dat nood wetten breekt.. dan zou je dvd van zn favo tv serie op kunnen zetten en tot 6 of 7 nog doorslapen ofzo.. of doet ie dat niet denk je??????

19. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    vind ik ook nog wel een slim idee gina van die tv. Kan me ook indenken dat ik zoiets zou doen alles om maar te zorgen dat ze stil zijn :) hihi
    Maar wat ik eerder al zei en daphne nu ook laat devrim eens een weekeindje logeren, anders ga je er straks zelf aan onderdoor!

Juud lig je l;ekker te slaepn

Daam oh bah arme Mikki!! de huisart smoet gewoon even haar bekijken hoor. maar als ik je zo hoor hoef jij je niet meer te vaccineren, dan hebben ze de griep al ..
    Hoop dat ze snel opknappen.

20. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Nou ja, idd... ik zou het ook denk ik doen als ie dan wel ff langer zou blijven liggen en dat dan later weer proberen af te leren.. vind het in ieder geval heel sneu voor je!!!!!! en kan me voorstellen dat de wens voor een tweede zo sterk bekoeld is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

He bahh daam, een flinke ziekenboeg jij... heb je al antwoord van de ha?

Deel Deze Pagina