Tuurlijk Janny is dat een geluk 2 van die wondertjes, je voelt je vast de koning te rijk! Ik ben erg benieuwd hoe dat voelt hihi
Hoi... Gina...met een tandenborstel??? Gaat het wel goed met je? Askim..het ligt echt niet aan jou meid!! Ik weet echt niet wat ik je moet adviseren...ik hoop voor jullie dat het snel beter gaat. Anas..arme Mike..morgen prikje halen..gelijk heb je. Geen risico met Mike nemen. Nazli..werk is leuk maar je gezin blijft nummer 1 hoor...kies wat voor Isa het beste is. Lafo...heerlijk ff een behandeling..ik neem het vaak voor maar doe het nooit..succes morgen bij de gyn en bij je schoonmoeder.. Hier vanmorgen een wekker om half 5..om 6 uur begonnen te werken en om half 7 deed de bus niks meer..ik heb een uur moeten wachten op een andere bus en koud dat ik het had!! Vanmiddag bij een afscheid geweest van een vriend van ons die opgenomen zat in de verslavingszorg..nu gaat hij weer op eigen benen staan met een paar uur per week begeleiding. Daarna samen ff naar de Mac geweest en daarna Evan opgehaald bij opa en oma. Nu ligt hij te kletsen op bed..ik ga nog ff wat spullen bij elkaar pakken voor het weekend..meiden..goed weekend!!
Evan begon ineens bij oma te vertellen dat de baby thuis was..papa was thuis, mama op de bus en baby was ook thuis..
Hier even snel vanaf het werk bijgelezen. @ Daam. Balen dat de kids ziek zijn. Goed in de gaten houden en bij twijfel gelijk de HA off huisartsenpost bellen. Vorige week was ik voor controle bij de kinderarts en zij gaf dit advies ook. Moest er toen toevallig heen voor controle en bij ons op het werk waren er toen al wat zieken mbt. de mexicaanse griep. Ze hebben liever dat we te veel dan te weinig bellen omdat die kleintjes toch een risicogroep zijn. @ Lafo. Ligt Amy inmiddels al lekker te slapen met haar teletubbie? Zoë heeft inmiddels een hele verzameling in haar bed. 4 tuttels, elmoknuffel en een varken. Gelukkig kan ze ook slapen als er een paar missen.... kan ze dan ook gelukkig elke week een wasbeurt geven.. dat hebben ze vaak hard nodig . Succes met de laatste loodjes. @ Anastasia. Die griep geeft idd genoeg stof. Ik heb nu besloten dat ik de enting haal en dat Zoé 'm ook krijgt. Las net dat John hem ook mag halen, omdat ik in mijn zesde maand zit... maar die heeft de mexicaanse griep waarschijnlijk al gehad. Dus die wist het nog niet. nou, ik zie net dat ik naar huis ga... het zit er weer op. WEEKEND!!! Lees morgen de rest ff bij. xxx
Hihih hopelijk eeft zer een gave voor!!! Mijn schoonmams had toen de tijd ook al gezien dat ik zwanger was voor ik het zelf wist... dus wie weet... fingers crossed!!!
Spannend Mariska! Naatje lekker weekend vieren meid! Ja ze ligt prinsessenheerlijk te slapen met Po, wasbeurt is hier ook hard nodig hoor! Denk dat ik dat morgen eens ga doen als ze er niet is!
Vandaag ben ik alleen thuis 's avonds. Zelf wat strenger en voornemens geen fles te geven. Maar ja, of ik dat volhoud en hoe ik daar midden in de nacht over denk... maar idd die tip van meer water er door en dan...is misschien wel wat
Ik heb twee vossen, vanaf het begin afgewisseld en regelmatig gewassen. Vind meneer goed (nog) Ochtendtijd, meestal tussen 6.30 en 7 uur
Flessen midden in de nacht... wat lang nog!! Hier niks snachts. al heeeel lang niet meer. Hooguit als Noah verkouden is krijgt hij wat water snachts als hij wakker wordt omdat hij dan ws droog mondje heeft ofzo. Vind het ook overbodig avond of nacht voeding met alles wat ze binnen krijgen. Hier verschillende knuffels en vanaf begin af aan alles afgewisseld. Hij heeft er 1 in de verzorgingstas zitten voor bij opa en een paar op zn bed en hij weet dat de speen en knuffel op zn bed blijven.. wel pakt hij ze gelijk als we ff op zn kamer zijn!!! Sochtends hier tussen half 7 en half 8.. maar moet zeggen dat als hij 6 uur wakker word en we hem terugleggen hij dat bijna altijd doet gelukkig.
Hier zijn Po en Amy dus onafscheidelijk net als haar duim haha, Po sinds een paar maanden pas hoor, daarvoor had ze geen lievelingsknuffel. Drinken hier ook al een tijdje niet meer 's nachts, wat ik weleens doe als ze een keertje komt 's nachts een beetje water geven, maar dat vind ik ook niet zo erg, heb 's nachts ook weleens dorst.
nou laf dus de baby is er...........................nog niet.... grapjas! nou valt me weer van je tegen hoor had nou wel onderhand wat verwacht..voel je niks! helemaal niks! hahaha hoi meiden ff kort gaat erg goed met ons , beau is heel lief en man ook hahaha verder ga ik ff bijlezen oja daphne wat vreslijk!
Ik doe me best Fioon haha helaas kan je niet alles in het leven regelen! Gelukkig met jullie alles goed! Wie gaat er zaterdag allemaal naar Sinterklaas kijken?? Ik denk dat ik hier ergens in de buurt ga kijken, idd maar niet naar Schiedam, denk iets te druk!
Evan slaapt met Ernie..althans..eerst wel maar nu gebeurd het regelmatig dat Ernie naast het bed ligt als ik bij hem ga kijken voordat wij op bed gaan.. Naatje ook lekker wekend!! ik hoop dat je een beetje bij kan slapen. Flessen in de nacht..al heel lang niet meer. Tot Evan zijn eerste jaar kreeg hij om 10uur nog een fles maar daarna niks meer.. Mijn moeder heeft echt geen gave hoor om te zien of iemand zwanger is...Evan misschien wel.. Ik ga plat...trusten..kom morgen op tijd nog wel ff loeren..
Jaaa wij gaan ook sinterklaas kijken!! Hij komt hier op de haven aan! Leuk hoor.. eindelijk die schoen zetten he, mama vind het helemaal leuk!! Bo leuk dat je er ook weer eens bent meid, gelukkig gaat alles goed!! Hier nog steeds geen belletje van man dat ie onderweg is **zucht**
Trusten Mariska! Schiet lekker op Gina, grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr kan daar slecht tegen. Hier is het niet veel gezelliger want Ramon is moe en gaat zo naar bed, ik vraag me af waarvan, want hij heeft gewoon kunnen slapen vannacht maar ja...ik kan denk ik goed tegen weinig slaap en hij niet (6 jaar leeftijdsverschil he haha)