Nou ik dus ook.. had hem net een berichtje gestuurd of ie me nog kent, zn vrouw en moeder van zn zoontjes maar hij reageert niet. Nou was tel ook bijna leeg dus miss heeft ie m uitgezet maar irritant is het wel!!!!! Ga ik me weer druk maken of alles wel goed gaat... Ohh ook al zo gezellig! Hahaha die mannen, altijd moe en waarvan?????????
haha oops of hij durft ff niet te bellen! Ik heb problemen met m'n msn, krijg 'm niet meer opgestart grrrrr Gina hoop dat je 'm toch nog ziet vandaag! Ik ga even wat strijken, heb nog weinig uitgevoerd vandaag!
weet je anas ik heb het ook met beau gehad in het begin had zoveel andere voedingen in een korte tijd moeten gebruiken omdat ze veel spoog en ze dacht of een koemelk allergoe od reflux...toen dacht ik bij een pak nieuwe melk heey het gaat goed en na een dag of 3 ging het weer mis...toen we bloed in dr ontlasting vonden en ze onder de uitslag zat zijn we naar de ha post gereest en eiste we op een onderzoek ..ze wouden geen bloed prikken omdat ze nog zo klein was en ze koemelkallergie niet konden aantonen nog (zeiden ze) maar ik moest eer hyperallergeen van friso proberen ...anas er ging een wereld voor ons open ..... ik dacht niet weer een ander soort voeding...maar zo bleef het ook aanmodderen maar na die laatste stap het hebben ondernomen trok de uitlsag weg en het spugen werd veeel minder beau boerde ook nooit en kon niet onluchten maar tot een half jaar heeft ze dat gehad toen probleem loos met me hart vast overgstapt of gewone melk van friso van 6 maanden tot ...? dus probeer het gewoon
als ze hier komt om 6 uur kan ze een speen krijgen en een aai over de bol en dan is de pret uit kan me niet schelen wat ze doet dan als ze maar weer gaat slapen hahahah erg he in het begin huilde ze wel en kwam ik dr troosten en legde haar weer neer maar de laatste keren ging z emeteen weer slapen nade speentje nu slaapt me dammetje als enige tijd probleemloos door standaard rond half 8 naar bed en 8 uur is ze weer wakker idiaal!
Nou man ga ik niet meer zien hoor, tel staat uit en ik ga ervan uit dat ie nog nie onderweg is dus ga zo slapen! Ja Bo, ik ben ook in 3 weken tijd 3 keer overgestapt van voeding en ik was er ook blij mee.. maar ja. ieder zn eigen ding. Nou dames, welterusten!!! Juud niet telang strijken hoor!!!!xxx
haha nee hoor ben alweer gestopt, heb hoofdpijn, voel me ineens weer niet zo lekker, ga zo douchen. Fioon idd Friso hypo allergeen daar gaan we straks ook weer mee starten, wereldspul! En dan met 6 maanden gewoon over op de normale idd. Meiden trusten, tot morgen maar weer!
Late fles gegeven gister Janny? Goedemorgen trouwens! Ik ga aan de slag, Amy is net weg dus heb het rijk alleen.
goedemorgen Juud, lekker het rijk alleen heb je nog last gehad van je buik en / of hoofdpijn??? Hier waren beide kids om 630 wakker... beetje vroeg .... Laura is nu naar het KDV en Mike ligt wel in bed, maar die wil dus niet meer slapen... boehoe en ik wil zo graag lekker uitslapen !!!!!!! maar dat gaat m ws niet worden. Vannacht was het weer 330 dat hij een fles kwam, en dan net om 730 weer een flesje gehad....Lijkt me wel fijn als die fles van 3.30 uiteindelijk wat later word.. Zijn we wel mee verwend destijds sliep laura bij 7 weken al door, maar dat zit er hier voorlopig niet in denk ik. terwijl zijn laatste fles toch 30cc meer is dan de andere flessen op een dag! Nou ja, afwachtten maar Hoi Bo Jij ook hier mooi dat alles goed gaat bij jullie! Gina was je hubby erg laat thuis vannacht???
hee Janny, hij is nog geen 7 weken dus alles kan nog meid. Amy sliep toen ze 2 weken oud was van 00.00 tot 06.30, maar zal me daar nu niet blind op staren. Nee nergens meer last van, alleen van slecht slapen... Kan geen goede slaaphouding meer vinden, krijg echt last van mijn bekken, dus heb ieder uurtje gezien vannacht. Daarnaast enorme pijn in mijn maag, lijkt wel alsof het in de verdrukking zit als ik lig. Maar ja laatste loodsjes he, vanmiddag maar eens aankaarten bij de gyn, want word er zo niet fitter op!
Hai meiden! Ja Ro was kwart over twee thuis vanacht en hij had me niks laten weten dus ik op van de zenuwen natuurlijk, dus ik was boos.. heb er verder nog geen woorden aan vuil gemaakt maar m alleen laten weten dat ik boos was. Hij ligt nu nog te slapen natuurlijk dus... Jammer dat het niet doorgezet heet Juud! ik had het je gegund meid! wel lekker rijk alleen!! Ik ga Noah straks als Ro wakker is ook aankleden en naar opa brengen want ik ben ook op... Janny, ja die nachtvoedingen willen wat. Maar ja, hoort erbij meid.. ik kon ook nooit uitslapen na de ochtend fles en moet zeggen dat ik dat ook nooit gedaan heb eigenlijk.. ik heb ook nooit middagdutjes gedaan na de bevalling... miss dat ik daar deze keer meer behoefte aan heb!
hahaha Gina: vind de nachtvoedingern ook niet zo'n drama hoor maar een hele ruk slapen is toch ook wel erg fijn eerlijk gezegd ( aan 1 stuk door dan ) Heb ook nog genoeg te doen in huis eigenlijk, maar kom niet weg bij de wieg omdat hij steeds huilt en doet. Juud dat is wel rapido zeg bij 2 weken doorslapen, al hoor je ook wel eens van kindjes die gelijk al snachts slapen, dat lijkt me erg prettig
Hier thuis met Sam. Had net al 37,7 en flink hoesten. Echt ziek is ze niet, maar ja.... ik weet nu al dat ze van het kdv zouden gaan bellen. En ze waren ook erg blij dat ik haar niet gebracht heb. Maar ja... qua werk niet zo handig
Pffff Daphne, het houdt niet zo op he bij jou!! Kost dit allemaal niet al je dagen?? Kan je man ook af en toe vrij nemen?
Gina, hij is nog veel vaker thuis gebleven. Vandaag doe ik dit dus echt wel onder zorgverlof hoor. Heb nog 2,5 dag tot 12 januari. Wat ik lastig vind is dat Sam niet heeeel ziek is. Ik wil dat natuurlijk niet, maar voelt nu alsof ze voor niets thuis is, en dat is ook weer niet.
Ja Daphne wat een ellende allemaal zeg, net wat Gina zegt hou je nog vrije dagen over? Niemand anders (opa's, oma's, vrienden, familie) die dat zouden kunnen opvangen? Janny ja even slapen zou fijn zijn hier ook, maar goed op een gegeven moment wen je aan weinig slapen, op dat punt ben ik nu aanbeland. Gina jeetje wat zal jij op hete kolen gezeten hebben, kon hij je niet even bellen met iemands anders z'n telefoon denk ik dan?? Maar goed, je zal 't 'm zelf wel goed duidelijk gemaakt hebben! Heerlijk lekker een dagje samen en Noah die weer lekker verwend word door opa haha. Hier lekker bezig, alleen vrees dat het echt vrijdag de dertiende gaat worden want we hebben net een belletje gekregen dat het heel slecht gaat met mijn schoonmoeder, ze drinkt al 2 dagen niet meer en ze kan haar slijm niet meer kwijt, dokter is al langs geweest en familie word allemaal opgetrommeld. Het zal niet lang meer duren, we gaan vanmiddag langs en zie er best tegenop, ondanks dat ze niet mijn echte schoonmoeder is, heb ik haar altijd wel zo ervaren en kon ik het stiekem met haar nog wel beter vinden dan met mijn echte schoonmoeder en met een lijf vol hormonen zal het niet makkelijk zijn om haar zo te zien.
Juud, pff krijg beetje kippevel. Meestal als de familie wordt opgetrommeld is dat geen goed teken. Maar natuurlijk gun je verder lijden ook niet. En het maakt niet uit of het nou je echte schoonma is of niet, je gevoel wordt niet door bloed/familiebanden bepaald he.... Mijn moeder zou ik eventueel nog kunnen inschakelen, maar dan moet ze wel eerst de vaccinatie hebben gehad. Zij is vorig jaar 2 maanden ziek geweest door een griep. Dus die wil ik niet een virus cadeau doen zonder dat ze de vaccinatie heeft gehad (ze heeft COPD maar is niet opgeroepen, maar ja, heeft ook een belachelijke huisarts!)
En dat wennen aan weinig slaap, dat is wel echt zo. Ik merkte dat ik wel nog redelijk kon functioneren met weinig slaap. Nu als ik 1 zo'n nacht heb ben ik helemaal gebroken. Kan er nu nog slechter tegen terwijl ik nu bijna alle nachten kan doorslapen.