HOi meiden schrijven en meelezen ging al een poosje niet meer deed ik dus ook al niet meer maar wou het telkens nog wel nu heb ik besloten dat het beter is even me terug te trekken van de zwangerschapspagina in het geheel ik ben moe sem is nog steeds niet in een ritme waar ik zo op gehoopt had huilen is nog steeds een groot deel van de dag aan de orde hij heeft nu ook al een week last van diaree maar geen koorts. De huisarts overlegt nu en ik hoor daar nog van weer. Verder moet en wil ik me concentreren op ontspanningsmomenten en leuke momenten. Dit forum heeft veel heel veel gedaan de afgelopen jaren en ik kom terug wanneer weet ik niet maar eerst even tijd voor mezelf liefs miriam
Lieve Miriam, weet niet of je het nog leest, maar denk inderdaad maar eerst aan jezelf! Vind jezelf weer terug, en je bent hier (naar mijn idee) altijd van harte welkom!!! Weet dat ik ieder geval ik (en ik vermoed wij) je een heel warm hard toekennen. xxxx
Hier heb ik dan die vaccinatie laten zetten, daarna even beschuit gebracht op die locatie op mijn afdeling. Was wel weer even leuk. verder niet echt last van die prik, alleen een beetje dizzy! Verder alles redelijk rustig, Mike heeft lekker geslapen in de maxi cosi, en ben daarna even snel met hem in de draagdoek naar de etos gegaan voor een kleine boodschap te halen. toch ideaal als je niet de kar en de maxi mee hoeft te slepen.! Ik vind alleen wel dat Mike zo op een hoopje ligt in de lodger shelter, kan me herinneren dat ik dat bij Laura ook zo vond.. weet niet of dat nou ligt aan hoe ik m om heb of aan de doek... iemand andere ervaringen? Oppas, ik heb destijds via via een oppas gevonden , ze is 32 en werkt op een kinderdagverblijf hier in de buurt. Ze is leuk met Laura en Mike en ze kost me 5 euro per uur! dus dat vind ik nog wel meevallen. Maar het is idd wel zo dat de maand steeds pas halverwege is en mijn geld op!! Daam hoe is het met je meisje?????? Daphne, had het al gevraagd maar heb geloof ik geen antwoord gezien, maar hoe was het met je bloeduitslagen???!
Janny, had ik daar geen antwoord op gegeven?? Maar B12 was nu 299, vorige keer (maart 469). En dus geen actie nu, maar ik krijg toch op 11 december groot onderzoek in Raboud (ivm HELLP bij Sam, krijg nu follow up). En hier ook echt geld op halverwege de maand. De oppas die hier nu twee maandagen is geweest daar hebben we ook 5 euro per uur aan betaald. Zij is ook leidster op kdv. En de andere reserver ook, alleen tijdelijk in between jobs.
daphne misschien dat ik er overhene heb gelezen hoor, dat kan ook! ben benieuwd 11 december! Hoe lang word je vervolgd voor HELLP ? 5 euro vind ik nog wel te doen, maar goed dat moet dan ook geen 8 uur duren dan is het wel weer veel !! En een lieve buurvrouw? vriendin? noem ook maar ff wat, zou toch rot zijn als je problemen hebt op je werk hierdoor!
De ene buurvrouw is nu 38 weken zwanger, de andere buurvrouw is werkzoekend, maar heeft kindje van 8mnd en kan er geen twee extra hebben (en zit met probleem van vervoer hoe vervoer je 3 kids) dan een buurvrouw daarnaast, laat maar (te vage lui). De achterbuuf zou goed kunnen maar ja die kost geld. Schoonma die had beloofd dit te zullen doen, maar die laat het afweten Mijn familie woont in Den Bosch, en de rest werkt fulltime of heeft geen vervoer.
en ik krijg elk jaar (ligt wel aan de drukte daar) een follow up. Is voor mezelf voor mogelijke lichamelijke zaken die verband houden met pre eclampsie hellp
Hai meiden!! Zo net wakker van een lekker middagtukkie, die had ik nodig! Man heeft de tuin leeggeruimd en de dode plant in de woonkamer vervangen voor een levende hahahaha.... Hij is nu lekker mac voor me aan het halen, want meisje heeft hongerrrrrrrr.... Juud, succes vanmiddag ben benieuwd hoe het is gegaan bij de gyn en hoe het met je schoonmoeder gaat. Ja is ook wel zo, maar ja heb moeite met dingen uit handen geven he hahaha..!! Nee maak van de week ff afspraak.. komt goed!!! Janny, fijn dat je oppas achter de hand hebt! Ik heb nog geen idee met die lodger maar weet dat ik die draagdoeken altijd wel propperig vind hahaha.. Wat snel alweer jouw velof.. maar dat komt natuurlijk ook omdat je 6 weken voor je bevalling met verlof ging... Daphne, lastig hoor als je geen vangnet hebt, een gratis dan!! Ik heb hier zoveel geluk met mn schoonouders en ouders!!!! Dat ben ik me zeker bewust!!! Oke dat valt nog wel mee die B12 waarde, maar hi daalt wel behoorlijk dus! Lieve Miriam, ik vind het heel vervelend dat het allemaal nog niet zo lekker loopt met Sem!! Blijf op je strepen staan en laat m onderzoeken he, kindjes huilen niet zomaar dus laat je dat niet wijsmaken!! Verder snap ik heel goed dat je tijd voor jezelf en de rust nodig hebt.. je bent hier altijd welkom en ik hoop van harte dat je de rust krijgt die verdiend meid.. hele dikke knuffel xx
Omdat ze het gewoon wat zwaarder vindt dan ze had verwacht. En ze had denk ik niet verwacht dat ze daadwerkelijk moest komen opdraven om een ziek kind op te halen. Terwijl ze dat wel zo heeft beloofd. Elke keer kan ze niet, en ze kan toch geen vrijnemen??
Hey meiden, Hier weer thuis, ben langs me schoonmoeder geweest en ben me rot geschrokken (zonder pruik etc) Ze lag met d'r mond open heel raar te ademen, ze hijgt heel erg en heeft het dus erg benauwd. Ze ligt soms met haar ogen open en dan valt ze weer weg. Ben wel blij dat ik d'r nog gezien heb, volgens de ha heeft ze nog max 2 dagen te leven dus hoogstwaarschijnlijk volgende week een crematie....leven en dood zo dichtbij elkaar. Vandaar uit naar het zh, had al gezegd tegen de gyn over mijn schoonmoeder en verwachtte wel een hoge bloeddruk en was ook zo 140/85, moest plassen kijken voor eiwitten, gelukkig niets gevonden. Ze schat de beeb straks rond de 8 pond, kijkend naar mijn lengte en figuur en hoe zwaar Amy was. We zullen zien maar ik denk het ook wel. Heb nog iets voorgeschreven gekregen tegen de pijn in me maag, straks even halen. Vrijdag weer terugkomen en dan afspraak maken voor inleiden, waarschijnlijk de 25e.... Ik ga nu alvast eten koken, moet vanavond op tijd weg, straks nog Amy halen. Pfff meiden heb zo'n koppijn van alle spanning. Gina lekker zo'n middagtukkie, zal je idd goed doen! En Ro lekker bezig, zo hoort het ook! Dus je hebt weer een groene plant ipv een bruine haha Oppas 5 euro is wel te doen idd, wel jammer meiden dat jullie geen gratis oppas mogelijkheid hebben. Ben blij dat hier wel te hebben. Ik hou ook altijd een stukje maand over hoor!!! Miriam, wens jullie al het goeds toe en ik spreek je wel via hyves!!! Dikke kus! xxxxxxxxxx
Was het maar een stukje maand, wij hebben wel van de week alle uitgaven op een rij gezet en boodschappen daar MOETEN we in schrappen. Misschien kan ik ooit weer kleding kopen voor mezelf. En 5 euro per uur is minder dan we nu kwijt zijn aan kinderopvang. Maar ja, 5 euro per uur voor 2 kindjes is ook wel een karig uurloon als ik eerlijk ben. Was je schoonmoeder wel "bij"?
Nou of ze echt bij was dat weet niemand eigenlijk, ik heb d'r gedag gezegd en ze reageerde niet echt en anderen zeggen dat ze het wel kan horen, lastig in te schatten. Zo heb net gegeten, nog nooit zo vroeg! Amy v/h kdv ophalen, die krijgt een potje want boerenkool lust mevrouw niet.
Ach Juud wat verdrietig dat ze toch de geboorte van jullie 2e dochter niet kan meemaken . Maar dit lijden gun je ook niemand ! Kan me indenken dat je geschrokken bent om haar zo te zien! Ze zeggen idd dat het gehoor het laatste "uitvalt"
Hi hi, Hier een beetje geslapen, ben nu aant eten en duik er zo weer even in. Mikki heeft de gehele dag rond de 38.5 gezeten gelukkig, maar leek veel last van pijn te hebben. Ze is nu ook aan de race van de antibiotica. Mikki ligt sinds half zes in bed, want ze zat zichzelf de gehele middag al in de weg. Gelukkig is de temp gezakt, dus ik denk dat het de goede kant uitgaat. Heb de dokter gebeld en die zei dat Mikki een harde tante is, die maar door gaat. Ze stort ook eigenlijk nooit compleet in, wordt druk als ze moe is en dan gaat ze rondrennen. Ik let wel op mezelf hoor, ben niet ziek en heb vaker nachten gedraaid. Morgen ben ik er alweer uit en dan is het weekend! Met Senna gaat het goed, ze hoest nog flink, maar de temp daalt ook gestaag! xx
Daam fijnat het de goede kant op gaat met mikki!! hoop dat het vannacht en morgen steeds wat beter gaat
daam wat zielig voor je meiden hopelijk zijn ze snel opgeknapt arme senna en mikki knuf! jeetje lafo heb er een brok van in me keel , het is erg dat ik het zeg mischien maar die vrouw lijdt zo dat het goed geweest is denk ik...je wilt ze nooit kwijt maar om haar zo te zien lijkt me echt vreslijk ! hele dikke knuf en meid je krijg zeer binnekort een nieuw leven in je handen helaas zal je tegelijkertijd afscheid van je sm moeten nemen , ik denk aan je xxxxx mirjam ik snap je wel hoor neem maar afstand en als je alles op de rit hebt dan horen we wel weer he! mis je wel hier xxx
Pff dat waren weer 12 pagina's bijlezen . Zo languit op de bank. heb weer last van mijn bekken en voel me som echt bejaard. Als ik 's middags ff ga liggen gaat het daarna wel weer, maar nu weer veel last. Maandag naar verloskundige dus maar weer overleggen. Zei vanmiddag al tegen manlief dat als dit nog 17 weken duurt ik not amused ben. Vanmorgen met Zoë naar monkeytown geweest. Binnenspeeltuin. Dametje heeft zich naar hartelust uitgeleefd in het ballenbad en op de trampolines. Dit weekend weer druk weekend. Boodschappen, zus en zwager komen morgen en blijven slapen. Zondag komen mijn ouders ook nog, want de goedheiligman komt dan naar het dorp. Gelukkig maandag ook nog vrij. @ Miriam. Als je dit nog leest... heel veel sterkte met alles. Hopelijk wordt het snel wat rustiger en gaat het ook weer beter met Sem. @ Daam. Fijn dat het wat beter gaat met Mikki. Hopelijk is ze snel weer opgeknapt. En Senna ook. Wel raar dat ze niet testen op mex. griep. Alle symptomen lijken erop (maar ja, ik ben geen dokter ) @ lafo. Veel sterkte met je schoonmoeder. Dubbel naar dat het nu gebeurt. @ Daphne. Hier soms ook wel beetje schrapen en schrappen. Erg vervelend. Hopelijk dat het hier volgend jaar weer wat ruimer zit. Veel onverwachtte grote rekeningen gehad dit jaar en dat heeft er flink ingehakt. Gelukkig krijgen manlief en ik een 13de maand dus dat geeft weer wat lucht. @ Flessen. Hier nog een ochtend en avondpapfles. Avondpapfles gaat niet helemaal leeg, maar zonder wordt ze 's nachts totch wakker. Ik heb met CB overlegd omdat ze eigenlijk van de fessen af moet, maar zei zij dat ik dat zelf moest beslissen. Dus we laten het mooi nog even zo... ze slaapt op die papfles ook nog zo goed. Verder wel tuitbekers, geen rietjes dat vertikt ze. Slapen hier van 19.30 tot 8.00/8.15 uur (was tot 9 uur, maar de biologische klok van dametje ging niet mee met de wintertijd dus nu een uurtje eerder wakker, maar nog niets te klagen als ik het zo lees).
Thanks meiden! Fioon weet dat je gelijk hebt, is ook beter zo. We gaan morgen weer even langs met lood in me schoenen. Naatje vervelend zeg die bekkenpijn, ik heb het nu pas maar tijdens mijn vorige zwangerschap enorm veel last van gehad. Fysio helpt!! Daam gelukkig gaat het de goede kant op met je meiden! Janny ok dus ze zou ons nog kunnen horen, goed om te weten, dank je wel.