Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Jayden ook al voor APK :) grote keuringsdag dus :)

APK gesproken mijn auto moet altijd voor 21 dec gekeurd, klote tijd, dus die gaat nu 25 NOV ... hoop maar dat er geen grote uitgaven zijn.

HIer is manlief met Mike even de hort op naar zijn ouders, en Laura zal zo wel wakker worden die ligt te slapen.
    Lekker ff gelucht in huis, en gestofzuigd. wasje aan het draaien en wat folders aan het doornemen :)
    dus even een kort momentje van rust hier.

Mijn werk belde die komen de 27e op kraambezoek. geen cadeautjes hoor want dat doen ze alleen bij het 1e kindje ! krijg een bon is natuurlijk ook erg leuk!

Morgen check up bij de gyn , maar zal wel goed zijn allemaal. manlief of ikzelf gaan smiddags even met laura naar de dokter oortjes laten controleren en denk ff verwijzing halen voor kno arts.

2. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    katje hier krijgt laura ook wel iets voor sint en kerst , maar eigenlijk alleen maar iets heel kleins met sint. vorig jaar heeft ze een houten puzzel gehad.
    voor kerst geloof ik een kleienigheidje ook.

3. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Daphne jammer dat het altijd van die lange dagen zijn die je maakt ander skun je gerust eens op de thee/koffie komen!

4. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    GIna jij moet toch nog wel bijna 3 weken werken toch tot je verlof..4 weken van te voren stop je toch?

ballorig hier dus in zoetermeer. ik ga denk ik volgende week een keertje ofzo. moet ik even informeren hoe het daar aan toe gaat met de kinderwagen meenemen enz en even kijken of ik Mike ook meeneem of dat ik die een dagje naar mijn ouders breng.
    misschien is dat laatste wel handiger en heb ik ook quality time met laura

5. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Bij de indoorspeeltuinen waar ik ben geweest mag je altijd je kinderwagen gewoon meenemen. Alleen wij zijn vorig jaar ergens bij zeist of zo geweest (weet het echt niet meer) en daar moest je twee trappen omhoog voor de peuter hoek, maar het personeel bood zelf aan om mee te lopen!!!

6. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Als het niet door de vac. komt, misschien iets verkeerds gegeten.
    Isa had koorts van 38 graden, ik hoop dat het niet stijgt.

7. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    daphne dat begrijp ik dan niet he.. een peuter gedeelte boven maken en met een trap?!?!?! daar is dan toch niet over nagedacht??? En dat is ook niet de 1e keer dat ik zoiets hoor... super suf van zo'n bedrijf.

Nazli hopelijk worden jullie niet ziek.

8. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Isa is nu wel ziek, ik hoop maar dat hij mij niet aansteekt.
    Ik was nog 2 weken geleden ziek geweest.

9. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    dat van die peutergedeelte daar stonden wij ook van te kijken, maar denk dat het met de oppervlakte te maken heeft, dat is een kleiner gedeelte, en beneden (groter) komen veel meer kinderen.

10. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Zoooooo.... hier alle visite weer weg. Was druk, maar gezellig weekend. Had genoeg erwtensoep en kippesoep dus mijn schoonouders zijn ook komen eten.
    Zoƫ had geslapen van half 12 tot kwart over 1... daarna wakker gemaakt... en ligt nu net op bed... Ze heeft het supergoed volgehouden. Overigens geen papfles vanavond... eens kijken hoe dat gaat.
    Sint intocht zo goed als droog gehouden.. paar druppels dus dat was wel fijn. Zoƫ pakte wat pepernoten aan van piet... keek nog eens goed... en kroop bijna in mij :D. Was toch even schrikken. Verder vond ze het wel leuk... vooral de fanfare en de paardjes heeft ze erg bewonderd.
    Nu ff languit op de bank So you think you can dance kijken... heerlijk even relaxed na alle drukte.

xxx

11. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ballorig is echt superleuk Janny en het zit toch bij jou om de hoek??
    Als je gaat en ik ben nog niet bevallen wil ik wel met je meegaan hoor!
    Ja ben al heel lang aan het aftellen haha

In Vlaardingen waar we laast ook naar een binnenspeeltuin gingen met Gina en Damiƫt moesten we ook een trap op, geen lift, echt idioot.

Katje succes morgen op het cb, wij moeten 's morgens.

Hier visite gehad de halve dag en Chinees gehaald, ik voelde me niet zo lekker om toch de deur nog uit te gaan.
    Ik ben soms duizelig, misselijk etc en gewoon erg moe, zou weleens een flinke nacht willen maken zonder tussenstops.

12. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    @ Lafo... vervelend dat je je niet zo goed voelt... Hopelijk kan je nog ff een paar keer een goede nacht doorhalen voordat de kleine meid er is.

Hier trouwens morgen APK bij de VK en dinsdag APK bij het CB.
    Woe prik halen voor de mex. griep. Dus wordt weer een leuk weekje ;).

13. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Hai meiden!!

Allemaal druk geweest lees ik! Hier ook, hele dag gewerkt en nu lekker ff op de bank. Man heeft zelf zn koffer ingepakt en staat nu te douchen.. Ik ben ook niet helemaal lekker, beetje misselijk. Noah heeft wat verhoging maar is super gezellig volgens man en ligt ook voor de 1e avond in denk 2 weken gelijk zonder wakker te worden te slapen dus miss gaat het eindelijk doorzetten.

Juud, klinkt lekker je dagje, jammer dat je niet helemaal lekker bent!!!

Janny, ja moet je doen leuk!! en quality time met e dochter is idd ook belangrijk!

Naatje, balen van diaree en harde buiken, hoop dat je er verder van bespraart wordt. Klinkt leuk dat kamertje met dombo! errug schattig. Hier is het ook zo leukgeworden!! Super dat Zoe het leuk vind de intocht! Haha kan me voorstellen dat dat ff schrikken was die zwarte piet

Nazli, ahhhh Isa ziek, dat is zielig!!! Hoop dat ie snel opknapt e je niet aansteekt.

Daphne, gelukkig lijken je kids opgeknapt! Ja ik doe mn best beetje rustig aan te doen maar met 2 weken alleen in vooruitzicht ben ik bang dat dat niet gaat lukken. Ben er wel over uit dat ik vrijdag met mn zusje lekker hapje ga eten gezellig.. en ws blijft Noah dan bij mn ouders slapen zodat ik ook ff kan uitslapen!!

14. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Naatje succes morgen bij de vk!
    Het is druk met de apktjes!

Gina lekker even nog saampjes op de bank, genieten met elkaar!
    En als ik nog niet bevallen ben dan kom ik je van de week wel weer ff een keertje gezelschap houden!!!
    Vind het zo sneu voor je dat je 2 weken alleen weer bent ook al kan je het goed aan, je bent toch zwanger en een kind en nog werken, petje af hoor meid!

15. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Komt goed hoor meid.... kan wel wat hebben!! Jij hebt grotere zorgen dan ik.. zorg jij nou maar dat je ook nog ebetje aan jezelf en je rust toekomt! en welkom ben je altijd!!!!!

16. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Thanks meid, we houden sowieso contact!
    Gefeli met je 33 weken trouwens, nog 3 weekjes en dan heb je lekker verlof!!!!

17. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Ja idd, lekker hoor.. Nog maar 3 weken werken! Denk dat volgende week mn laatste zondag werken word. en anders alleen nog halve dienst... want acht uur op de beentjes achter de bar worden nu wel wat zwaarder merk ik hahaha...

Hou trouwens ook veel vocht vast, kreeg mn ring, die al een maat te groot was, bijna niet meer af, dus die zit voorlopig weer in het doosje!

18. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Oh ja meid 8 uur op je benen staan pffff ik doe je het niet na!
    Krijg je dan geen last van je rug?

Herkenbaar hoor van je ring, ik heb ook opgezwollen handen en voeten en me trouwring heb ik nu ook sinds 2 weken niet meer om, dus ben weer even vrijgezel hahahaha

19. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Goedemorgen!!!!
    Hoe is jullie nacht gegaan dames? hier 1,45 en 5,45 wakker voor n voeding....

20. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hey!

Nou Amy was heel onrustig gisteravond en vannacht en ze heeft tot 01.00 vannacht liggen gillen.
    Maar heb d'r gewoon laten liggen, was echt niets met d'r aan de hand.
    Uiteindelijk in slaap gevallen tot 08.30 vanmorgen dus we moesten ons nog haasten voor het cb.
    Maar voel me op zich best redelijk.

Nou alles was goed op het cb, ze is een levendig kind zonder angst (vertel mij wat haha)
    Ze wil overduidelijk de wijde wereld in.
    Ze vond dat ze alles heel veel met rechts deed en heel weinig met links, terwijl ze nu toch nog wel een hoop met beiden handen moeten doen.

Voor de statistieken ze weegt 10900 en is 84 cm lang.
    Ze was goed gegroeid alleen haar gewicht blijft wel wat achter ten opzichte van haar lengte, maar dat maakt nu niet veel uit.

Vanmiddag gaan we langs me ouders, tis baggerweer blegh.

Deel Deze Pagina