Goedemorgen!!! @ Anas. Pfff weer zo'n dubbele gebroken nacht. Vandaag nog plannen of lekker rustig aan? (voor zover dat mogelijk is ). @ Gina. Lijkt me ook iet leuk als je zover al zwanger bent en manlief moet steeds weg... Maar goed, die van mij mag na 30 weken zowieso niet meer lang weg aangezien ik de vorige keer weeen had op 33 weken. Gelukkig blijft het hier beperkt met onregelmatige diensten. Heb je al foto's van de babykamer?? Kan ik nog een beetje ideeen opdoen.. Manlief stelde gister ineens voor om een woezel en pip kamer te maken... moest gelijk aan jou denken. Nu weet ik niet meer wat ik wil hahaha. @ Lafo. Voel je al wat???????????? . Hoe is het met je schoonmoeder? Nog nieuws? @ hier. Zoë heeft prima geslapen zonder haar papfles... dus vanavond maar weer proberen. Verder heeft ze heerlijk de hele nacht doorgetukt en werd ik vanmorgen om 7.45 uur gewekt door haar muziekdoos die aan haar bed hangt. Nu is ze een beetje uit haar hum.... zit bij mij op schoot, maar is weer lekker verkouden bah bah bah. Gaan de hond maar even uitlaten en daarna naar de VK.
Haha nee ik voel helemaal niks Naatje... Niet wat ik wil voelen haha. M'n schoonmoeder blijft stabiel, ze slaapt bijna alleen maar. Maar gelukkig met een rustige ademhaling. We gaan vanmiddag langs. Volgens de artsen heeft ze een ijzersterk hart en dat houd haar nog in leven.
Naatje, ik zal ff foto proberen te maken.. foto is niet zo'n probleem maar het erop zetten wel zonder kabel! Als Juud nog komt van de week, als ze nog niet bevallen is, dan mag zij foto maken hahahahahahahah.... Jammer Juud, nog niks voelen!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ff stuk fietsen, hielp mij vorige keer op haha!!
hai! nou hier gistereavond ook wat staat beau achter de deur dus sluit mij op ik doe de deur gelukkig heel voorzichtig open en zie dat gezichtje helemaal op auw stand gaan..zit de midelvinger er tussen pfff dus moest heel langzaam de deur weer open doen pfff helemaal blauw en ingedeukt op het bovenste kootje, koude lap erop ijsje geven en dood geknuffeld ze heeft er geen last meer van maar toen ik eraan wou komen trok ze dr hand terug , wil toch weten of ze hem kan bewegen... nou dat was het voelde me zo kut erover hier is het weer bagger.....ga mezelf een shup geven want er staat nog een vracht werk op me te wachten bleeh
@ Bo... Arme Beau, wat moet dat pijn doen bij de arme meid. Ziet haar vinger er nu weer beetje normaal uit? Hier net bij de VK geweest. Alles weer APK. Ga wel naar fysio. Daar kan ik a.s. donderdag al terecht dus dat is wel lekker. Zoë was mee en vond het maar wat raar toen we het hartje gingen luisteren. Nu even broodje eten en dan naar bed. Ze is nog steeds niet helemaal in haar hum.
@ naatje goed van die papfles! ws gewoon gewenning geweest, maar dus niet nodig hihihi @juud bah dat lijkt me ook ellendig zeg pffff gelukkig uiteindelijk wel in slaap gevallen. mooie keuring hoor!!! hier een drukke dag, manlief werkt thuis, dus dat is fijn. Ik moest voor nacontrole bij de gyn zijn. alles wel goed. bloeddruk moet nog in de gaten gehouden worden door de husiarts. heb wel weer anticonceptie voorgeschreven gekregen, speciaal voor mensen met een hoge bloeddruk.. schijnt weer iets nieuws te zijn. Ben benieuwd. Apotheek zal t dan wel niet op voorraad hebben. Daarna boodschappen gedaan. Om 1400 moet ik bij de huisarts van mijn man zijn dossier ophalen en naar mijn huisarts brengen omdat hij ook bij onze huisarts komt. Dan kan ik het gelijk afgooien bij de dokter en dan mijn urine wegbrengen en bloeddruk laten meten. Mijn man gaat om 1530 met laura naar de dokter voor oren controle . Om 19oo moet ik bij de KDV zijn ivm tafeltjesavond en om 20.00 moet ik in leiderdorp zijn om een tafeltje en 2 stoeltjes te halen die ik voor weinig op MP het weten te kopen voor Laura al met al een bezige dag
arme beau zielig zeg! maar als ze haar handje verder goed gebruikt en het is niet dik ofzo dan zal het verder niet gebroken of iets zijn. En anders effe langs de dokter voor de zekerheid. Kan me voorstellen dat je geschrokken bent bah! Juud hmmm dus nu is ze stabiel slecht zeg maar , vreselijk zeg! Sterkte meid! Gina ben ook benieuwd naar het kamertje hoor Kabeltjes zijn altijd ellendig als je die niet hebt of kunt vinden. ik kan in mijn laptop zelf het kaartje doen, ook erg fijn
Ik ga niet te vroeg juichen... kijken hoe het vanacht gaat. Hebben 'm er al eens eerder vanaf gehaald en dat was geen succes. Maar tot nu toe kunnen we positief zijn. Zat ook net ff te denken hoe het komt dat ze hem zo lang al heeft, maar ze moest natuurlijk altijd 's ochtends en 's avonds puffen en daarna moet ze wat drinken omdat ze anders spruw kunnen krijgen. Deden de puf dus altijd voor de papfles omdat ze die zeker weten gelijk dronk. Nu dus geen papfles meer, maar wel vandaag weer begonnen met de puf hahahaha. Ach... zo blijf je bezig .
anas lekker dagje dus! ZE KAN hem gewoon bewegen en is alleen iets dik..maar al met al viel het mee gelukkig heb het als kind zijnde ook een keer meegemaakt met een zware houten deur van me slaapkamer me moeder knalde hem zo hard dicht...zo ook nooit meer een nagel opkomen zeiden ze maar is helemaal weer goed geworden alleen de pijn pfffff hetzelfde alsmet je hakken tussen de spaken komen aaauwww!!!!!!!!! naatje hoezo puffen? krijg zoË dan ook nu de mg prik? hopelijk gaat het goed en anders gewoon weer geven hoor nou hier is mama lief een lekker broodje voor me aant halen kwijl kwijl heb er zo zin in juudje nog steeds niks
naatje misschien kan ze puffen en dan tandjes poetsen en een slokje water? was ff op doorleestocht.. effe snel koken en ff rustig zitten en dan de rest van de dag afwerken, jeetje wat een drukte haha
Hoi..was ik ook weer!! @Anas..Extra opppas..heerlijk toch. Ik heb gelukkig ook veel mogelijkheden om Evan even weg te brengen. @miriam...ik hoop dat er snel een oplossing komt en dat jullie snel een ritme vinden!! Sterkte!! @Lafo..nog een dikke week en dan heb je 2 van die geweldige meiden. Wat een lijdensweg heeft je schoonmoeder. Wel goed dat R en zijn vader eerst de strijdbijl hebben begraven...ik hoop dat ze waardig heen kan gaan.. @Naatje..Heerlijk goede APK..vervelend dat je nu al last van je bekken hebt..ik hoop dat fysio helpt!! @Bo..arme Beau met haar vinger..je kan niet altijd alles voorkomen. Pff..verderv ff geen reactie op jullie verhalen..ik moest heel wat bijlezen..
Wij hebben een heerlijk weekend gehad!! Evan heeft heerlijk genoten en wij dus ook..We hadden een huisje met een aparte kinderspeelkamer/slaakamer. Er stond een gewoon ledikantje in en een stapelbed. Toen we vrijdad aan kwamen kregen we een kleurplaat en konden we daar de pakjesboot van maken. Die konden we inleveren in de supermarkt en zondag weer ophalen. Zaterdag heeft hij zijn schoen ook gezet..Evan heeft geweldig geslapen..hij heeft geen 1x een middagslaapje gedaan waardoor hij goede nachten heeft gedraaid. Heerlijk dus!!
hopelijk goed nieuws en geen slecht nieuws..... maris welcome back! fijn dat het geslaagd was! anas hoe was het setje wat je gekocht had via mp?
Bo wat ik net ff op msn zei is leuk. staat nu naast de bank, ben benieuwd hoe ze t vind morgen als ze t ziet. En juud idd waar ben je?? wij hopen dat je ligt te puffen, en dat er geen anar nieuws is over je schoonmoeder xx
Sorry meiden ben net thuis, helaas geen gepuf hier, maar was nadat ik Amy weggebracht had bij m'n ouders met spoed weggebeld om naar me schoonmoeder te gaan, ha kwam en die denkt dus dat ze vannacht zal overlijden, dus ben daar de hele dag geweest. Pfffff ben echt gesloopt emotioneel en lichamelijk. Ben blij dat ik nu thuis ben, Ramon is daar nog maar komt vannacht toch maar naar huis, m'n schoonzus zelf heel veel ervaring met terminale patiënten denkt dat het nog wel langer gaat duren dan vannacht omdat ze maar niet wilt opgeven. Ik heb d'r vanmiddag gezien en afscheid genomen, later durfde ik niet meer omdat ze al blauw ging zien etc. Het is voor haar echt beter dat ze vannacht gaat, zo wegkwijnen is ook geen doen. Maar de ha is gereformeerd en doet dus niet aan euthanasie en legt de verantwoording bij de familie neer, maar familie gaat ook niet de bewuste pleisters opplakken, dat wil je ook niet op je geweten hebben, al met al moeilijk.... Gina hoe ging het zo je eerste avond alleen?? Janny zo lekker druk bezig geweest dus! Mariska wat fijn dat jullie zo genoten hebben. Naatje fijn dat je weer door de keuring heen bent. Fiona arme Beau.....ik heb het ook al een keertje aan de hand gehad met Amy, je voelt je zo klote dan....en je weet dat het zo zeer doet, maar jou kennende zal je d'r wel flink vertroeteld hebben. Morgen eerst maar eens langs de dierenarts, m'n hond eet al 2 dagen niet sinds dat Amy bovenop 'm is gevallen...vind het nu wel eng worden, hij ligt alleen maar in z'n mand...kan er ook nog wel bij....