Juud wat een drama, met je schoonmoeder... heel veel sterkte meid, probeer je rust te pakken, en als ik iets voor je kan doen dan hoor ik t wel xx meiden ik ga slapen
Thanks Janny het komt wel goed allemaal, meiden ik ga denk ik zo maar eens richting bed als ik kan slapen.... xxxxxxx
Juud, ik hoop dat je schoonma snel de rust kan en durft te vinden en dat verder lijden haar echt bespaard blijft. Heel veel sterkte!!!! En met de hond ook sterkte, vervelend altijd omdat ze het niet kunnen vertellen. Ik was vanavond zingen (elke maandag in principe), lekker weer. Vanacht was een drame nacht, Sam wilde niet slapen, en uiteindelijk tussen ons in in slaap gevallen. Maar ja... dan slapen wij dus niet echt lekker meer. En uiteindelijk om half 5 wilde ze naar haar eigen bed (joepie!!).. haar op bed gelegd, begint Fay ineens te zingen en te kletsen. Dacht het dus niet he!!! Dus haar muziekje aangezet en verteld dat ze echt nog moest slapen. Vanochtend waren ze nog niet wakker toen ik weg ging, hadden ze vast nodig whaha. Vanavond ging het bijna weer mis, maar Sam is nu stil. We hebben gisteren suprise voor Sam op het kdv gemaakt, echt leuk joh. Een stoomboot met sinterklaas. En gemaakt door papa en mama
pfff daphne lekker hoor dat zingen haha en wat leuk die suprice! juudje eindelijk ben je er dan , ging speciaal voor jouw zo vroeg ff cheken , hmmm dacht al je sm had zo anders gehoopt voor je je hebt afscheid kunnnen nemen dat is al heel wat sterkte meid en hopelijk duurt het voor die arme vrouw niet meer te lang... en wat baloe betreft zou zeker ff naar de ha gaan , is toch ruim 10 kilo wat op hem is gevalle , hopelijk heeft die inwendig niks .... en denk aan je zelf he! meiden ik ga ervandoor xxx
Haiii, Juud, pff meid, je krijgt wel alles tegelijk zo ff op het eind he. Vind het heel sneu en vervelend voor je! Daphne, leuk hoor suprise maken!! Lijkt me ook zo leuk als ze dalijk naar school gaan en je moet dan doen, althans bij ons op school maakten de ouders dat altijd!! Janny, hoe is het met je kids? Red je het allemaal beetje zo?? Went het al twee kids? Lukt het je al om met allebei de deur uit te gaan? Bo, kijk dr schoentje gezet, leuk he!! Noah vind het ook helemaal leuk hahahahaha... Hier een rustig nachtje gehad. Half 10 richting bedje gegaan en doorgeslapen tot 6 toen werd Noah wakker, die nog 2 keer terug gelegd en 7 uur zijn we er uiteindelijk uitgegaan. Ook lekker. Ga denk ook haakje op mijn deur zetten zodat ik Noah sochtends bij mij in bed kan nemen! Straks maar ff boodschappen doen en verdr niks bijzonders op de planning.. saai dagje dus.. blehhhhhhh
Hey meiden hier weer even present! Fiona en Gina thanks voor jullie smsjes, lief!!! Ramon zit sinds vanmorgen weer bij z'n vader, sm gaat wel achteruit maar levert nog steeds strijd... Ik hou jullie op de hoogte. Straks even mijn kleine meid ophalen bij oma en opa en daarna naar de dierenarts. Hier net even gestofzuigd en andere karweitjes gedaan maar heb weinig puf, heb ook helemaal het gevoel niet dat ik binnen 8 dagen weer moeder word. Zal nog wel komen!
@ Lafo. Wat ene ellende allemaal meid. Hoe is het met Balou afgelopen? Kyra hier heeft ook wel eens van die dagen.. en dan is het ineens weer over. Heb wel eens het idee dat ze soms wat jaloers zijn en dan dwars gaan doen.. ondanks Kyra erg gek is op Zoë en andersom ook. maar kan idd ook omdat Amy bovenop hem is gevallen... En hoe is het verder? Je rust nu pakken wordt ook moeilijk met al die ellende. Ik denk aan je. @ maris. Lekekr dat de vakantie geslaagd was!! @ Daphne. Lekker vermoeiend die nachten met de meiden. Succes! @ Gina. Hoe was je saaie dag?? Vind saaie dagjes altijd wel lekker.. vooral nu. @ Anas. hoe gaat het met Mike? Al wat beter? Hier ging vanmorgen om half 6 de wekker... moest werken. Slaap slecht tegenwoordig 's nachts (de rest van het huis niet dus ligt echt aan mijzelf). Vanmiddag met Zoë naar CB geweest. Ze is weer helemaal APK goedbevonden.. heeft al haar kunstjes netjes gedaan en ze was 10,5 kg en 82 cm. Dus eindelijk die 10 kg aangetikt hahaha. Verder nog eens nagevraagd hoe het met de flessen zat. Ze mogen nog wel flessen, geen probleem als ze ze maar binnen een kartier op hebben en niet steeds kleine slokjes nemen. Dat is slecht voor de tanden. Maar dat geldt ook voor (tuit)bekers. Maar goed de avondpapfles is er hier nog steeds af en dat laten we natuurlijk lekker zo. Maar de ochtendpapfles was geen probleem. Ik laat hier wel overdag de tuitbeker met roosvicee op tafel staan.. en dat was niet zo goed. Want elke keer die kleine slokjes krijgen ze dus gaatjes van en geeft later meer kans op overgewicht. Water op tafel de hele dag door mag weer wel.... Maar goed, verbaast me niets als jullie CB weer wat anders zeggen... ze vinden er toch allemaal wel wat van
naatje dat van die roosvicee dat zeggen ze hier ook inderdaad. moet bekennen dat ik de beker met limo ook vaak laat staan! xx
Hai meiden!! Naatje, hmmm... ik word ontrustig van saaie dagen. Noah vraagt heel veel aandacht en wil constant met mij spelen en dat is een hele dag gewoon teveel nu met die dikke buik, want mama moet elke keer op en af de vloer en tillen enzo.. Maar dinnetje kwam langs en is blijven eten dus was gezellig!! Lekker dat Zoe weer goedgekeurd is!! Ik laat ook altijd de tuitbeker staan hoor, maar moet zeggen dat hij elke keer wel veel achter elkaar drinkt.. hij krijgt ook ander drinken als roosvisee nl cristal clear enzo. Nou Noah sloeg zn middag slaap helemaal over, hij had uur op zn kamer gezeten en maar spelen maar slapen ho maar hahaha.. dus eruit en we zijn boodschappen gaan doen en broodje eten enzo.. viel onderweg terug ff in slaap maar hooguit kwartiertje ofzo dus meneer heb ik, na een hoop wrijven in zn oogjes en vervelend worden, om kwart voor 6 in bad gedaan en net over zes op bed. Nog 2 keer eruit geweest en getroost en nu slaapt ie volgens mij.. dus uiteindelijk nog op normale tijd (wel eerder als andere avonden want hij komt er tegenwoordig standaard 2 keer ff uit..) Morgen weer werken en dan smiddags lekker vrij!
Meiden even snel mijn schoonmoeder heeft de strijd opgegeven en ze is vanmiddag overleden. Ramon is al heel de dag daar en zal pas laat thuis komen, ze moeten alles nog regelen etc en de hele familie daar ook troosten en ondersteunen. Ben aan de ene kant erg opgelucht, want het was echt een strijd aan het worden. Ramon was erbij toen ze haar laatste adem uitblies. Ik heb ook enorme koppijn dus ga nu ff op de bank liggen, misschien dat ik vanavond nog even uitgebreid reageer! xxxxx
Heel erg gecondolleerd meid... kan me voorstellen dat dit emotioneel even heel zwaar valt.. leven en dood zo dicht bij elkaar. Rust lekker uit! Condolleer Ramon ook van ons!! dikke knuffel!
Juud, gecondoleerd! Weet verder niet wat ik moet zeggen. Het is wel goed dat ze uiteindelijk de rust heeft kunnen vinden. Heel veel sterkte de komende dagen, vooral nu leven en dood zo super dicht bij elkaar liggen.
Naatje..fijn dat alles goed is gegaan bij het cb met Zoë. Ik heb helemaal geen advies gekregen wat het drinken betreft.. Gina..Noah ook al geen zin meer in het middagdutje... Hier hetzelfde..maar dan is het idd 's avonds weer vroeger naar bed. Hier gewerkt vandaag..weer wennen hoor..je went zo makkelijk aan een paar vrije dagen..We kregen vandaag de oproep voor de vacinatie voor de mex griep voor Evan. Hij wordt volgende week woensdag verwacht om half 2..rot tijd zo midden op de dag.
Juud, gecondoleerd, fijn dat ze nu rust heeft en geen pijn meer. En voor jullie is het gewoon heel vervelend om een mooi persoon te moeten missen, maar ze blijft in jullie hart wat er ook gebeurt!!!
Juud, gecondoleerd... hoe naar het ook is, ze heeft zelf geen pijn meer. Veel sterkte voor jullie!! xxx
I Love Zoë haar Elmoknuffel!!!! Ik heb het helemaal uitgevonden... Zoë wil niet tanden poetsen.. eerst Elmo zijn tandjes en dan wil ze wel...Zoë wil niet uit een beker drinken... Elmo drinkt wel uit de beker... Dus Zoë drinkt ineens ook uit haar beker. Zo'n fijn beest die Elmo!! Verder hier ook de oproep gehad voor de vacc. voor Zoë. Moeten a.s. maandag om 9.45 uur in de sporthal... zal wel gekkenhuis zijn. Mijn vriendin moet ook om die tijd, gaat op achternaam en die van ons beginnen beiden met Ba dus gaan gezellig samen (al vinden de kids het vast minder gezellig ).