Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Wat een guitig koppie, heerlijk!

2. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Gets dat schiet ook niet op met de ontlasting. Ik heb in het ziekenhuis vorige week dinsdag wel een zakje glucose ofzo gekregen, om de ontlasting dun te houden. Is belangrijk na een keizersnee geloof ik, maar dat zal toch nu niet meer werken zou je zeggen?

3. Quinn heeft foto's gemaakt van mij en Zenne.

4. Beetje wazig, maar wel lief!

5. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    ahhh heeel lief zeg.. dat heeft je dochtertje goed gedaan.. :D

6. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
  7. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Poppie!

8. KatSas

KatSas Bekend lid

zo ff uurtje vrij af...even lezen en lekker zo relaxed een spelletje doen!

@ onsukkie: als jasper moe is vertikt hij het ook om goed te drinken hoor, heeft echt helemaal geen zin. Verder was mijn ontlasting gelukkig vanaf dag 1 normaal, dus ik kan je niet verder helpen..sorry. Echt mooie foto's van jullie samen trouwens.

@ Anastasia: jeetje moeilijk inderdaad, ik zou dan toch om 21 uur geven hoor maar daarna gewoon wachten tot ze weer komt dus niet op een vaste tijd.

@ Ice: arme luna...ik duim voor haar!1

Owwwwwwww jasper luchtalarm....dus tot laterrrrrrrrrrrrrrrrr..zal wel morgen worden ivm allemaal leuke dingen die ik vandaag ga doen! byeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

9. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Ha meiden,

Zo dat was me het feestje wel...Erg gezellig. Nieve heeft zich voorbeeldig gedragen, heeft zich rond half negen volgetankt, ze heeft denk ik wel een uur gedronken in totaal en is toen echt in een coma-slaap gevallen hi hi.
    We haalden haar rond 24 uur uit haar wagenbak om in de maxicosi te zetten om naar huis te gaan. Is ze nog in de volle rumoerige woonkamer geweest waar iedereen haar nog even heeft bewonderd. Madam pitte gewoon verder. Ook thuis slapend vanuit de maxicosi de wieg in en uiteindelijk meldde ze zich pas weer om half 5 vanacht :confused:

:idea: onsukkie: wow mooie foto's hoor! En idd geen spoortje blauw/grijs te ontdekken. Nieve had hele donkere ogen in het begin en ze worden nu steeds blauwer.

:idea: Frostieke: mooi mannetje zeg...Pff en wat zwaar dat je nu al examens en school weer hebt...

:idea: Will: jij hebt ook al zo'n leuke banner gemaakt op de site waar ik hem vandaan heb.... :) En wat een leuke communicatie heb jij met je buurvrouwen ;) Gelukkig was Daisy er....

:idea: Sjaandiaan: kon hier na 3 weken weer in mijn eigen kleren. Die zitten inmiddels wel ruim, weeg nu minder als voor de zwangerschap, alleen die hangzak onderaan mijn buik die blubbert :(

:idea: Katje: heb je al een beetje een ritme nu? En ga onderneem je nu dingen?

:idea: Anastasia: ik heb helaas geen idee of tip. Fijn dat je geen opdringerige felicitasdame had.

:idea: Friendly: veel plezier! Hopelijk gaat alles goed met Ruben.

:idea: Ice: succes met de prikjes, hopelijk valt het mee. Nieve krijgt ze woensdag :cry:

:idea: Askim: kan me voorstellen dat je dan gaat afbouwen. Jeetje toch veel meiden met problemen met de bv...Het lijkt zo makkelijk maar dat is het toch niet. Ben toch heel blij dat het bij mij na de begin strubbelingen nog steeds zo goed gaat.
    Veel plezier met je visite en succes bij de kinderarts.

:idea: Evelien: thanks voor de tip dat wist ik dus niet. Heb nog een flesje in de koelkast staan, die geef ik haar dan maar en vries ik niet in.
    Balen van je mindere nachtje..Hopelijk vannacht beter...

:idea: Dolphin: wow die is goed aangekomen...Ben ook zo benieuwd wat Nieve nu weegt, denk zelf zo rond de 4,5 kilo inmiddels. Van fv heb ik helaas geen verstand.

:idea: Gina: ik heb voor vaderdag voor Nieve een shirtje besteld met ik heb de allerliefste papa. Verder heb ik speciale vaderdag veronicamagazine besteld. Een foto van Jeroen met Nieve op de voorkant met als onderschrift: Mijn superpapa! Fijne vaderdag.
    En ik bestel nog een ontbijt....

:idea: Lafo: weer zo'n heerlijk nachtje..... :) Gadver zeg die mieren...
    Jaiks maar gauw zo'n lokdoos in je keuken, nu zijn er nog geen grijpgrage vingertjes van Amy. En ben niet maar aan het feesten maar heb wel lekker uitgeslapen :)
    Nieve is wisselend, de ene keer is ze veel wakker overdag, de andere keer slaapt ze veel. Als ze wakker is dan is ze ook echt een hele poos wakker. Dan is ze gewoon heel lief, leg haar in de box en dan zit ze uren rond haar heen te kijken of naar muziek te luisteren van de mobiel.

:idea: Linda: fijn dat je nacht ook beter was, hopelijk krijgt Zenne nu een beter dag/nachtritme. Nieve deed dat hier in begin ook. Succes met de cakejes...Oh lees al dat ze klaar zijn...

:idea: Luna wat goed van je meissie. Fijn Ice dat het allemaal meeviel. Shop ze en veel plezier vanavond.

:idea: Fiona: wat een cutie!

:idea: Deentje: pff balen dat Arjen onrustig was, misschien overdag nog een slaapje?

:idea: Lafo: hier ook problemen met harde ontlasting na de bevalling, en in combinatie met pijnlijke aambei idd geen pretje. Ik heb toen een natuurproduct gehaald bij de Tuinen en daar werd het gelukkig beter van.

:idea: Linda: schattige foto's. Wat goed van Quinn!

:idea: Onsukkie: denk dat je lactulose bedoeld...glucose is suikerwater en daar ga je niet anders van poepen ;)

:idea: Katsas: succes met je luchtalarm...

10. Ahhh wat lief Hilde, wat voor camera gebruik je?

11. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ehhh ja zal wel lactulose zijn, maar het was wel net een suikerklontje in een lepeltje water, zo zoet en dik, haha.

12. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Canon Eos 350D.
    Maar bovenstaande zijn niet eens heel scherp hoor (vind ik).

13. Dacht wel al zoiets, ook door eerder geplaatste foto's. Ik wilde graag een 400D gaan kopen, maar omdat onze computer aan vervanging toe is, ben ik bang dat er geen centjes meer overblijven.

Welke lenzen gebruik je?

14. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Binnen gewoon de kit lens, voor buiten heb ik een 28-300 van tamron, maar die zou ik zelf niet meer kopen eerlijk gezegd. Eerder een 18-200 volgende keer. Wel goeie foto's hoor, maar het bereik is te groot, waardoor ie niet altijd even goed presteert, vooral veel licht nodig. En binnen heb je er weinig aan, omdat je niet een groot genoege hoek hebt. Dus hier binnen met de kleine gewoon de kitlens.

15. echt leuk al die schattige baby foto's!

16. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Hij maakt mooie foto's onsukkie!
    Enne zo te lezen heb je er een beetje verstand van, voor mij is het volkomen onbekend...

17. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Zo heb net lekker ontbijtje geregeld voor zondag...Papa wordt verwend!
    En dat heeft hij verdiend!

18. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    goede middag allemaal.

wie van de kindjes wil Bram leren om door te slapen s'nachts?
    pfff meneer wilde gister niet slapen, is hij toch rond 12uur in slaap gevallen kon ik niet slapen. en ik eenmaal in slaap gevallen kwam meneer rond 3 uur weer.. grote gaap..

@Anastacia. Bram heeft het de laatste tijd steeds vaker. heeft hij overdag een goed ritme en laat ong 3 tot 3.5 uur tussen de voeding zitten. maar sávonds begint het geeikel.

na de fles van 18.00 uur heeft hij na 2 uur al honger en dat gaat door tot 12 uur. en we hebben ook een poos 150 + 5 schepjes geprobeerd maar liet hij ong 30 cc staan. ik heb zoiets van als je honger hebt heb je honger. wel proberen we het eerst met een pink / speentje.

@Lafo ieuww mieren.. ik zou ook lokdoosjes kopen. werken kei goed.

@kleding ik kon ongeveer 1 week nadat ik bevallen was mijn broeken weer aan, wel met een blubberend buikje..

@baby foto's wat een leuke foto's ik zal zo eens Bramspammene :D.

hebben jullie al iets gehoord over de na-gym?
    ik kreeg gister een brief dat ik de 26e mijn 1e na-gym heb. en dan van 21.00 uur tot 22.00 uur kon het niet later :(

19. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    oh ja pappa dag ... in de ochtend gaan we met mijn familie brunchen. daarna hebben we een verjaardag daarna gaan we naar zijn vader en dan? ik heb al tegen mijn vriend gezegd dat de avond voor ons in. Vind het helemaal niet leuk dat vaderdag al vol zit.

maar ik mocht niets van hem kopen maar ik schrijf een kaartje, met daarop dat hij een nieuw weerstation mag gaan kopen. en dan leg ik dat kaartje bij Bram in bed en dan zeg ik dat hij Bram uit zijn bedje moet gaan halen ;)

ikwilde eigenlijk een canvas doek kado doen maar ik wil ook een mooie fotoshoot van ons 3e en daar wacht ik dan even op.

20. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Ik zal Nieve eens even Bram laten influisteren hoe het moet.... ;)

Nagym heb ik hier niet, is toen niet doorgegaan omdat ik met de hoge bloeddruk zat en niks meer mocht doen, heb toen ook de zwangerschapsgym moeten afbellen( en dat heeft me een hoop gezeik opgeleverd :evil: )

Deel Deze Pagina