Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Anas..nee hé bah...Laura blijft ook niks bespaard. Arme meid..beterschap!!
    Lafo...het komt nu wel heel dicht bij...al een datum en tijd. Hoef je niet te bellen 's morgens of ze wel plek hebben?
    Gina..al lekker aan het aftellen voor je verlof. Alles verder klaar voor de kleine man?
    Nazli..fijn om ff wat van je te lezen.

Ik ben vanmiddag samen met mams en Evan naar de Ikea geweest. Mams moest nog sinterklaas kado voor Evan kopen. Hij krijgt de uitbreiding voor zijn trein. Verder een leuk bed voor Evan gezien. Maten opgeschreven en dan eens kijken of die in de kamer past. Slaapkamers hier zijn niet groot...Vanavond heeft mams ons getracteerd op patat. Daarna Evan lekker aan het spelen valt hij toch hard op de grond...dikke tranen en een dikke bult maar geen washandje tegen de plek aan willen hebben...nu goed ingesmeerd en hij ligt op bed. Vanavond toch maar ff extra kijken. Manlief is mams weer naar huis aan het brengen.

2. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Oops ik bedoel november, dat heb je he als je bij de meimama's schrijft haha

Oh nee Janny arme Laura, die (&^&*()(*&^&*( griep ook....
    39,5 is vrij hoog ja zeker uit het niets, als de koorts niet zakt dan moet je tamiflu geven?
    Moet je dat morgen halen?
    Wel een vatbaar meisje die Laura....
    Hoe is ze er zelf onder?

Mariska, lekker dagje dus, jammer van die bult zeg, wat kunnen ze soms hard vallen!
    Nee ik hoefde niet te bellen, mijn plek staat vast zeiden ze.

Gina ben je lekker aan het eten meid met je zus??

Hier ook gegeten bij m'n zwager, was lekker en nog gezellig ook wonder boven wonder.
    Amy was alleen erg moe maar heeft toch wat lasagne gegeten en wat brood.

Nu zit ze lekker te badderen en gaat ze zo naar bed.

Morgen boodschappen doen, pak ophalen bij de kleermaker, daarna verjaardag van Ramon z'n moeder.

3. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Janny, gatver!!!
    Hoop dat ze snel opknapt en anders misschien morgen meteen aan de tamiflu!
    Dikke knuffel

4. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hier toch wel flinke harde buiken/voorweeën af en toe....ben benieuwd of het door gaat zetten.....

5. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Juud spannend zeg, misschien komt je meisje toch uit zichzelf :)
    Zou wel fijn zijn , en prettiger dan inleiden.

Mariska : AU!! arme Evan!

Laura: tsja ik weet niet wat ik er van moet denken. heb een recept voor tamiflu meegekregen en heb t ook al opgehaald, want we zitten natuurlijk met het weekeind.
    het zijne chter capsules, die je open moet maken en dan door limonade... maar ze drinkt t toch niet op.. smaakt vies.. dus drinkt ze niet..
    Ik kan er ook niet meer van maken.
    Als ze ziek is kan ik het niet meer veranderen.
    En ja ze is vrij vatbaar voor alles, heeft niet zo veel weerstand, en de ellende is dat ze dat ook niet krijgt doordat ze van de ene ellende in de andere valt...
    Ik zei nog tegen de dokter, ik zie je bijna iedere week, kan hier bijna komen werken ;) haha

6. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Daphne hoe gaat het met jou eigenlijk?

7. bo2008

bo2008 Niet meer actief

oooooooooooooooooooo wat zielig voor laura! hou het goed in de gaten hoor! en hoe nou met mike?
    veel beterschap en dat dat tamiflu snel aanslaat zou niet te lang wachten met het geven ervan
    volgens daam was het super spul

laffff! wat zeg je nu dan! ooooo wie weet vanacht een beepje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

8. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Ja hoor Lafo gaat beginnen en wie moet er morgen weer werken??? Ik mis al die bevalling hier:p...Anas..????

Lafo..was idd een lekker dagje al had ik mijn dag niet..ik was toch behoorlijk teleurgesteld vanmorgen...

9. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    mariska ik kan me best indenken dat he tniet je dag was vandaag en dat je teleurgesteld was... maar je bent nog niet ongesteld geworden toch? of wel?

Bo Laura neemt het niet .. dus superspul daar kan ik niet over oordelen.

Nu ligt ze alweer te gillen, arm ding..ik weet ook even niet meer wat ik er mee aan moet allemaal..

10. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Jawel Anas..eind van de ochtend is het doorgebroken..
    Sterkte met Laura...is manlief thuis Anas zodat je een beetje kunt afwisselen?

11. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Janny, wat is haar temp nu?
    Ik zou anders gewoon de huisartsenpost bellen.

Ben best druk, heb maandag examen, morgen naar Belgie en zondag naar Sint in Haarlem. En tja wie gaat er dit weekeinde bevallen...

En het klinkt heel wazig, maar zit er echt over na te denken Juud, ik hoop ergens echt voor je dat het voor maandag gebeurd. Zodat je maandag wel aanwezig kan zijn, maar dat je schoonmoeder er nog wel lichamelijk is. Hoe moet ik dit uitleggen, kan ik niet. Misschien begrijp je wat ik bedoel.

12. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Meiden als er ook maar iets aan de hand is dan sms ik Gina maar vooralsnog niks hoor, geen regelmaat in.
    Maar ach een beetje actie is wel leuk, verlies echt bergen met slijm en volgens de gyn is dat mijn slijmprop en dat is wel een teken dat het ieder moment kan beginnen.
    Zo jammer dat het niet doorzet, bij Amy was het gelijk pats boem.

Dus Mariska je kan morgen met een gerust hart aan de slag haha, ben je zondag vrij?
    Ahhh ongi geworden...balen zeg, zie ook dat je even een andere banner hebt....

Janny maar ze moet die Tamilflu toch slikken, kan je de hapost niet bellen voor advies??
    Geef je d'r ook een zetpil?
    Heb je d'r nog getempt?
    Sterkte hoor meid, bah wat een ellende zeg...

13. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ja Daphne ik weet niet wat ik er allemaal van moet denken, als ik dit weekend beval kan ik maandag ook gewoon nog gaan, dus dat zou wel fijn zijn ja, we zien het allemaal wel...

14. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    zou ik knap van je vinden, dat je maandag dan alweer op de been bent !

Anas, beterschap voor Laura !

Ik duik morgen m'n bedje weer in; laatste wedstrijd van de competitie, dan weten we of er een team door is naar de finale... Ben benieuwd hoe ze het doen! In elk geval staat er om 7.45 uur een springer voor m'n neus die met me meerijdt

15. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Lafo..Tot nu toe ben ik zondag vrij maar er zijn behoorlijk wat zieken bij ons...de mexgriep heeft ook het noorden gevonden zeg maar..ik hoop dat het bij je door zet. Dan is de kleine gelijk jarig met haar oma...

16. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ja mits alles goed gaat dan he Katje, daarom is het zo dubbel om nu te willen bevallen, het allerliefste heb ik gewoon dinsdag een spontane bevalling!

Volgens mijn eigen eerste berekening zou morgen mijn uitgerekende dag zijn, maar de echo bepaalde toen anders dus wie weet.

17. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Succes morgen Katje!! Spannend hoor!!

18. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Mariska die is vandaag jarig maar die viert het morgen dus dat redden we niet meer hihi.

Ja de mex griep grijpt steeds meer om zich heen hoorde ik vanmiddag ook op de radio....

19. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    hihihi, Juud ik heb echt wel verhalen gelezen waarbij het nog gewoon haalbaar is.. in 1,5 uur bevallen (een van mijn bandleden vorige week nog), maar meestal is dat niet zo fijn, dus dat gun ik je niet. Ik gun je een aangename bevalling.

20. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    katje succes morgen met de wedstrijd!!!

Juud / Daphne Laura heeft 38 met een zetpil, ze is ook werkelijk lijkwit, echt heel sneu hoor. Ze is echt zielig.. kijk wel ff hoe het gaat vannacht... ze wilt het liefste bij mij op schoot maar ja dat kan natuurlijk ook niet Ik kan moeilijk zittend gaan slapen naast haar bedje.

MEiden ik ga een poging wagen om naar bed te gaan, al vraag ik me af of dat gaat lukken, maar ik ga iig offline!

Deel Deze Pagina