Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Sterkte Anas....ik hoop dat je tenminste iets uitrust.

Ik ga ook op bed...morgen werken van 10 tot 6. Morgen overdag komen mijn schoonouders hier helpen om het huis...nou ja pa komt helpen en ma komt oppassen..haha..trusten!!

2. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Succes Janny vannacht, hopelijk gaat ze toch nog een beetje slapen...en jij ook...
    Hou d'r maar goed in de gaten idd, zieke kindjes zo sneu.

Ja Daphne alles kan haha, wilde net al het zh bellen maar het zwakt dan ineens weer af....pfffff vermoeiend allemaal.
    Ik herken het ook niet als weeën, heb meer het gevoel veels te veel gegeten te hebben en daarvan niet lekker zijn, alsof ik een skippybal heb ingeslikt, lastig uitleggen...
    Keiharde buik.
    Ga denk ik maar eens douchen, kreeg net ook een schoonmaaktic (moet wel netjes zijn in huis he je weet maar nooit)

3. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Hai meiden!!

Hier ook weer ff teken van leven! Vandaag gewerkt, toen ff bij mn ouders geweest tot Noah op bed lag en daarna met mn zusje uit eten geweest! Was erg gezellig maar wel vermoeiend hahahahah!! En nu zit ik dan in een leeg huis.. zoooo raar!! De laatste keer dat ik echt alleen was was drie jaar geleden, sindsdien of Noah of Ronald bij me geweest! Zal wel raar zijn met slapen dalijk!

Juud, hoop voor je dat het doorzet meid!!!! Ik gun je zo een fijne en natuurlijke bevalling!!! Je mag me altijd bellen of smsen.. ben toch alleen hahahahahaah....

Janny, wat zielig zeg!!! Ik hoop dat ze snel weer opknapt! En goed in de gaten houden.. sterkte en hoop dat jullie nog een beetje aan slapen toekomen!

Daphne, klinkt druk meid.. denk je ook beetje aan jezelf!!

Mariska, pfff balen zeg.. kan me voorstellen dat je flink teleurgesteld was... het is je zo gegund meid!! Arme Evan!! Vallen is zo zielig, zeker als ze verkeerd terecht komen!!

Nou hier maar even relaxen en dalijk slapen en hopelijk beetje uitslapen, dat zou lekker zijn!!!

xx

4. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Goedemorgen meiden...

Juud heeft het doorgezet? ben benieuwd... hoop het voor je

Hier is meisjelief rond 1uur in slaap gevallen, en net wakker.. heeft een halve boterham op en wat limonade...
    Maar verder is het niet veel lijkwit, en al 38,7 koorts.. dus dat word nog wat vandaag..

5. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland

Buddynieuws Lafo!!!!

Ze belde me net en vertelde dat ze voor de ingang van het ziekenhuis staat, ze heeft weeen om de 4 a 5 minuten en vertelde dat ze nu weer wist wat weeen waren haha...!!!
    Ws heeft zij vandaag haar meisje in dr armen!

Lieve Juud, heeeeeeel veel succes meid, ik duim voor je!!!!

Einde buddynieuws!

6. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Nou meiden, helemaal spannend dus.. zit hier helemaal hyper te wezen hahahahaah!!!

Janny, vervelend zeg dat je meisje alweer zoń koorts heeft op de vroege ochtend, toch maar met tamiflu beginnen. Miss een idee om het ergens anders doorheen te doen of is het een smaak die niet te maskeren is?? dan miss achterop dr tong doen en daarna limonade laten drinken!! sterkte meid!

7. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    WWWWWWWWWWWWWWWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Goed zo Juud!!!! Spannend!!!!!!!

8. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Haha die Lafo...weet ineens weer wat weeen zijn:D..
    SUCCES!!!! Ik ga werken...Anas hou je mij op de hoogte??

Laura...meisje...snel beter worden!! Dikke knuff!!

9. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    O....spannend voor Juud! Leuk, leuk, leuk. Een mooie stralende dag om te bevallen.

10. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    mariska ik ga zo even weg, maar als ik wat lees van Gina hier dan zal ik t wel laten weten :)

spannend spannend spannend

11. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    Heb het topic over Melatonine gelezen en daar kwam nog de tip naar voren over "junior rust en slaapsiroop van Sleepzz". Vanochtend was het weer 05.15 uur terwijl meneer om 21.00 uur naar bed ging (papa was gisteren jarig dus het werd wat later).
    Dus ik stond vanochtend om 09.30 uur voor de deur van de drogist. Vanavond dus maar eens proberen. Half uur voor het slapen gaan moet je beetje siroop geven (= zonder Melatonine maar met oranjebloesem en passiebloem extract, helpt kinderen te ontspannen en heeft een verzachtende invloed op de luchtwegen en ondersteunt en bevordert een gezonde slaap).

Ben benieuwd...

12. bo2008

bo2008 Niet meer actief

wwwwwwwwwwwwwwwwwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh laf! sup meid , hopelijk ben je nu al klaar....... oo meid ben ook helemaal hyper!!!!!

13. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    ben benieud hoor.. wel weer spannend zo bij ons...

14. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Net terug van wedstrijden, er is één team 3e geworden en gaat dus door naar de finale van m'n ene vereniging. De andere vereniging waar ik les geef, gaat ook één team door in een andere klasse. Helemaal leuk dus !

Lafo is begonnen ! :) las ik ook niet...ben benieuwd. Inmiddels is het 6,5 uur verder sinds het berichtje over Lafo....

Zag op het lijstje van Anas, dat Ntombi de volgende is....komende week uitgerekend...

15. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland

Buddynieuws Lafo!!!

Ramon en Judith zijn de trotse mama en papa geworden van Britt Charlotte!!! en Amy is dan eindelijk grote zus! Ze is geboren rond half 1 vanmiddag en alles is super goed gegaan en ze mochten dan ook snel naar huis!! Ze had vanochtend toen ze binnenkwam al 5-6 cm ontsluiting en toen is alles heel snel gegaan!!

Judith, Ramon en Amy, van harte gefeliciteerd!!!!!!

Einde buddynieuws!!

Sorry voor het late melden maar was heel de middag in touw!

16. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Jeeeeeeeeeeeeeeeeeh!!!!!!!!

Daar is ze dan!!

Welkom om de wereld Britt :) Wat een mooie naam , !! Wist wel dat het zoiets moest zijn Juud, omdat wij op 1 lijn zaten met namen :) hihi

Gefeliciteerd en nu heeeeeeeeeeeeerlijk genieten van je meisje!
    Wat fijn dat alles goed is gegaan!
    !!

17. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Hier trouwens nog altijd niet geweldig, Laura heeft bijna 40 graden koorts. De tamiflu neemt ze niet in... dus heeft dnek ik ook niet veel zin meer.
    Ik heb het in limonade gedaan, maar ze drinkt het gewoon niet op. ze drinkt zoiezo heel weinig.
    Maar goed ze is verder niet suf ofzo dus dat is wel een voordeel!

18. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Moet je wel op letten he als ze niet veel drinkt, dat is juist wel heel belangrijk met hoge koorts. Heb je nog nagevraagd wat te doen als ze de tamilfu niet neemt????

19. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Nee gina ik weet het maar ze drinkt gewoon niet veel, ik kan haar ook niet dwingen ik bied het haar aan... maar ze weigert
    ze heeft een klein bekertje limo op vanmorgen, en wat joghi drink de rest neemt ze niet. denk dat ze ook keelpijn heeft.
    Ze neemt wel af en toe een aardbei en daar zit ook vocht in!
    Ik let goed op dr en als ze suffig word bel ik de huisartsenpost hoor
    !

20. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    Juud, Ramon en Amy, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje Britt! Super dat het zo snel en goed is gegaan. Leuke naam.

Geniet van jullie gezin.

x

Deel Deze Pagina