Gina meid hoe gaat het met jou? heb je een beetje kunnen slapen.? Nog 4 nachtjes en je mannetje is weer lekker bij julle meid! Ntombi heb jij al enig gevoel dat de bevalling snel zal beginnen? Krijgt Abigael nu nog BV trouwens? want dat lijkt me wel lastig zo met een baby erbij...
Goedemorgen, Anas..het gaat dus iets beter met Laura..pfff je moet echt wel helemaal op zijn. Helpt je manlief een beetje mee waar hij kan? Katje...en hoe gaat het slapen bij jou dan? Hier lekker uitgeslapen. Manlief heeft me laten slapen. Ik had gisteren zo'n buik/rug pijn van de ongi..pff dat heb ik anders nooit. Het is hier shit weer..maar eens kijken wat we vandaag gaan doen. Ik denk dat we maar eens naar een rommelmarkt gaan..lekker binnen..
.....Devrim was vanochtend om 07.10 uur wakker....... Gisteravond die Rust en slaapsiroop gegeven en voor het eerst sinds....(kan ik me niet meer herinneren wanneer laatste keer was) werd ie om 07.10 uur wakker. Wat een heerlijkheid! Kon het echt niet geloven. Maarrr we zijn voorzichtig positief. Eerst nog maar eens wat langer aankijken.
@Slaapritme: Devrim slaapt overdag van ong. 12.30 tot 14.30 uur, max 2 uurtjes. Tijd is ook wel eens iets eerder als hij echt extreem vroeg is 's ochtends. 's avonds 19.30 uur naar bed tot 's ochtends ong 05.00 uur.
OOOOO Wat geweldig Monica!!!!!! Heerlijk om te horen, en iedere dag is er 1, dus mooi meegenomen!!! hopenlijk blijft dit zo !!!
Wij zijn nu in Belgie. We plaatsen schuifdeur tussen de keuken en de balkon. De keuken en de balkon lijkt nu wat groter. Overal is vies, er verwacht mij een grote schoonmaakwerk. Isa is bij mijn ouders. Hij heeft heel erg last van zijn tanden. Ik ga maar weer eens.
Hoi Nazli, Moet zeggen dat ik laura wel iets beter vind. ze eet alleen amper, en drinkt ook heel weinig ... bied het wel steeds aan, maar denk dat ze nog niet op een halve liter per dag komt... Nou ja we hopen er t beste maar van
De schuifdeur is geplaatst, voor het plaatsen heeft mijn man de oude ramen eruitgehaald en overal ligt stof en stukjes steentjes, daarmee bedoel ik dat het vies is. Hij en zijn vriend waren gisteren bezig thuis en zijn vriend is met zijn vieze schoen over het woonkamer etc gelopen..
Gelukkig is ze iets beter. Ik vind het zo zielig als kleine kindjes ziek worden. Probeer haar gewoon aan te bieden. Succes..
Zeer wisselend. Meestal slaapt hij 's middags anderhalf tot twee uur (afhankelijk van hoe actief hij geweest is 's ochtends) 's Avonds gaat hij tussen half 8 en 8 uur naar bed (als hij dus twee uur slaapt) en dan is hij meestal om half 7 wel weer wakker Nu ligt hij sinds 13 uur te slapen ongeveer, maar we zijn vanmorgen naar binnenspeeltuin Ballorig geweest. Hij vindt dat wel heel leuk om fysiek actief bezig te zijn !