Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Mijn kleine dame die slaapt al weer dik 3 uur...Verwacht dat ze zo wel eens wakker zal gaan worden.........
    Daarna maar eens naar de winkel, even wat boodschapjes halen...

2. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Heb voorspellende gaven...Ze jammert nu wat..Dus ga er vandoor!

Tot later.....

3. moederinstinct heet dat ;)

4. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
  5. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    oh nee hoe doe ik ook alweer mijn toetsen normaal

6. Alstublieft Witte Reus :)

7. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    danke wel :D

heb de comp maar opnieuw opgestart.

8. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    uhm linda wat doe ik verkeerd?

9. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0

jeeh.. eindelijk al weet ik niet wat ik verkeerd deed.

10. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    hihi gekke bekken tijd tijdens zijn luiers verwiseling :D

11. will

will Niet meer actief

fiona, wat lijkt Beau op jou, wat leuk ;)

ice , fijn dat de prikjes zijn meegevallen. stroere meid hoor die Luna ;)

lafo, jakkes mieren

laptop doet vreemd dacht dat ie gemaakt was, even vragen of dat echt gebeurd is.
    later

12. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Even kort berichtje van mij :D
    Vandaag nieuwe voeding gekocht, ik ga overstappen op de Kruidvat Comfort die is zowel hypoallergeen als tegen krampjes. En daarnaast is ie 6 euro goedkoper dan de Friso Hypoallergeen.

Net naar de huisarts geweest, heb nog een vitamineB12 injectie gehad, die krijg ik nu nog zeker 3maanden en dan gaan we bloedprikken om te kijken hoe de stand is en of we doorgaan of stoppen.
    verder heb ik een bult op mijn hoofd (al vanaf mijn 12e) en die is nu eindelijk aagestipt (durfde het niet te vertellen, ben bang dat ze het weg moeten snijden, en dat wil ik ook weer niet).
    Ook gesproken over de anticonceptie en het wordt dus idd de Mirena. Mij huisarts vond dat als hij vrouw was geweest en een kind had gebaard dat ie dan ook voor de Mirena zou gaan hahaha.
    Verder kreeg ik me toch een gigantisch anti-compliment toen ik binnenkwam.. hij vroeg wat er met mij was gebeurd.. ik snapte het niet hihihi bedoelde hij de pukkels in mijn gezicht... ik zei ook maar... ach ja zijn hormonen. Maar de vorige keer had ik het niet.. nee gek he.. toen was ik nog zwanger hihihihi.
    Maar ga eerst nog zelf paar dingen uitproberen, heb nieuwe zalf gekocht die altijd wel hielp en dan heb ik nog een nieuwe dagcreme die ook tegen acne helpt. Hij was het daar wel mee eens.

Verder slaapt Fay dus nog steeds niet door. Helaas, dus wittereus Fay kan het niet aan Bram vertellen.

Ice, ik bedoel dat roze pakje met bloemen en stipjes op de armen (en op broekje zitten ook stipjes).

Nou vanavond weer visite, en Sam is laat naar bed gegaan vanmiddag, die slaapt hopelijk nog even. En die blijft denk ik vanavond wel eventjes wakker net zoals maandag.

13. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    O ja, over de spuitjes. Bij Sam is het nu makkelijk hihihi. Die krijgt haar spuitjes, dan trekt ze met haar gezichtje, en krijgt van mij een koekje en ze is het prikje alweer vergeten :D (maar met Fay werkt dat helaas nog niet)

14. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Jaa Witte reus........wat een mooi ventje..Dat shirtje heeft Nieve in het rose...

Daphne: ik zal ook even aan Nieve vragen of ze het Fay wil influisteren....
    En ik ga ook voor de Mirena, was voor de zwangerschap altijd hevig ongesteld dus hoop dat met die Mirena dat ook een stuk minder is.
    Ga binnenkort eens de huisarts bellen, vanaf8 weken na de bevalling mag die geplaatst worden...

15. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Oh Nieve had duidelijk honger, ze heeft drie kwartier rustig gedronken. :confused: Merk aan haar dat de spruw nu weggaat, ze is rustiger met drinken en geen krijsen meer. Alleen mijn tepels zijn nog wat pijnlijk/jeukerig.... :(

16. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    En nu ga ik eens even boodschapjes doen. Lekker even wandelen...

Tot later!

17. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht
    Ik krijg geen mailtjes meer van zf.... :cry:
    Dus nu heb ik een hoop gemist.
    Teveel om bij te lezen :(

18. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    oh jeeh anticonceptie.. is een heel dilemma voor mij,

ik heb twee jaar terug ongeveer 4 verschillende pillen gehad. van 1tje werd ik deprie. van de ander kreeg ik geen zin in sex en heel huilerig. en ben in totaal 5 kilo extra aangekomen.
    met condoom vind ik verschrikkelijk, en een spiraaltje oid zie ik echt niet zitten.

alhoewel ik nog steeds niet ongesteld ben geworden. hoe lang kan het duren voordat ik weer ongesteld ben?

@daphne, deden ze dat aan stippen?
    ik heb een wratje in mijn gezicht maar mijn doktor zei dat ik moest wachten totdat mijn hormonen weg waren..

19. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    @Hannah, wat lief van Nieve dat ze dat Bram wilt leren.

oh ik heb sterk het idee dat Bram dag en nacht heeft omgedraaid nu slaapt meneer al meer dan 5.5 uur achtereen! uhm ff een domme blonde vraag :oops: ik kan zeker het dag en nacht ritme niet omdraaien of wel?

@essiegirl hihih dan moet je het net doen als mij. elke pagina lezen in de hoop dat er nog iets blijft hangen...

Deel Deze Pagina