Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht

whahahahahahaha ja dat probeer ik....
    Maar lukt me niet echt. Hier doet Sam het
    juist anders..... ze komt om de 3 uur man pfffffffffffffff
    En het ging zo lekker om de 4 uur.
    Hoop dat het alleen vandaag is.
    Ze is wat huilerig geweest ook.

2. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Witte Reus, hij heeft het idd met stikstof aangestipt.. heel fijn was dit ahum... op een gegeven moment begon het pijn te doen.
    Waarom zie jij het spiraaltje niet zitten? Ik weet wel dat het na de keizersnede nog niet prettig zou zijn, maar nu hoort het geen problemen op te leveren. En bijna niet meer ongesteld worden.. dat is ook wel lekker :D

3. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    hey daphne, waarom ik het niet zie zitten kan ik niet echt uitleggen. oa dat er weer een vreemde in mijn muts ligt te wroeten al zou je zeggen dat ik daar naar de bevalling niet meer mee zou zitten!
    En zoals het er nu uit ziet willenn we over 2 jr weer gaan knutselen. en mij is gezegd dat dan een spiraaltje niet veel zin heeft.

4. bo2008

bo2008 Niet meer actief

zo was ik weer ff vanmiddag naar de winkel geweest met kind wat een onderneming is het elke keer je gaat niet zomaar ff weg maar we worden er stelkens handiger in alleen ik krijg die maxicosi niet vast met de gordels achterin dus ik blijf ook achtering ernaast zitten maar veilig is het niet gsa me er maar ff in verdiepen zometeen

de dame slaapt lekker weer alleen ze moest om 4 uur een fles hebben van 100 normaal laat ze dan 20 a 10 staan maar nu was het bij de 50 cc als over en uit ze was in een diepe slaap en nog steeds dus ze komt zometeen wel weer neem ik aan

nou meiden heb de fotos bij de hema laten doen erg goed moet ik zeggen
    nou ik ga ff bijlezen voordat er een alarm hier afgaat met de naam beau

oja voetballen zometeen iedereen gaat naar de kroeg incl me man en moi zit met beau te kroellen

5. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    oh ik wil ook van mijn wratje af :oops: of wratjes.. het zijn er 3 en die zitten op en onder mijn neus. :( maar mijn ha deed er niets aan zolang mijn hormonen er niet uit waren ..

6. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    hey fiona,
    ja is idd een hele onderneming.
    ligt het aan de gordels of? :p

ach ja kom je hier toch ook gezellig kletsen, ik denk dat mijn vriend of voetballen gaat kijken of onder het voetballen de binnenkant van zijn ogen gaat bekijken.

7. bo2008

bo2008 Niet meer actief

witte reus wat een schattie die bram
    hmm het zal wel zeker aan de gordels liggen;) haha

hier wil ik ook aan de mirena denk ik... ik wil wachten met een 2de als beau een jaar of 3 a 4 is me man denkt dat ik er vergoed klaar mee ben maar achteraf vergeet je idd de pijn hhaha

will wat lief je compliment dat beau om mij lijkt iedereen zegt hier wat anders dat ze net me man is maar ik herken echt niks van haat in mij stom he dus ben blij dat iemand anders het wel ziet
    als ze maar niet zo ondeugend is als haar moeder

ik mensen ik ben echt verliefd op dat meisie!
    kan me niet voorstellen dat ik 2 weken geleden nog met een dikke buik liep onwettend wat me allemaal te wachten stond
    ben al zo gewend aan haar aanwezigheid of ze er nooit niet is geweest snappen jullie me nog?

hier is het vloeien bijna over wanneer moet ik dan contact opnemen met me huisarts voor anticonseptie
    moet er trouwens nog echt niet aan denken durf het nog lang niet mischien over een week of 4 ...?
    me man staat geloof ik op knappen maar hij wacht maar netjes af die maanden kunnen deze weken er ook nog wel bij

ice wat zielig die prikjes he ik sta nog harder mee te huilen dan de kinderen bij de hielprik moest ik ook al huilen en zei HIER tegen me kraamhulp ik kon het gewoon echt niet

8. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    even snel een reactie..

Fiona, met die gordels om de maxi cosi had ik in het begin ook.. ik leek een stukje te weinig te hebben..
    Pas toen ik het rustiger deed ( echt waar) langzaam afrollen en er omheen doen toen pas ging het goed. Want ik moest in het begin de maxi cosi bijna kantelen wilde ik m goed vast krijgen.

verder heb ik niet veel te meldne, beetje hoofdpijn al de hele dag.

Hier overigens ook nog geen ongesteldheid.. en zit ook erg te twijfelen wat ik zal doen met anticonceptie. Aan de ene kant wil ik namelijk graag snel een 2e kindje en bijv de pil moet je toch maar weer hopen dat je gelijk een cyclus hebt, de condooms vind ik niet echt geweldig en een spiraaltje moe tik ook niet aan denken..
    Pfff lastig hoor

9. bo2008

bo2008 Niet meer actief

mischien ga ik na haar voeding van een uurtje of 7 ff lekker een rondje lopen met dr ff kijken hoe gezellig iedereen het ek zit mee te beleven
    hmmm jammer dat wil ik ook wel eigelijk maar goed ze is nog te klein vindt ik om bij een stel schreeuwende vloekende mensen te zitten

10. bo2008

bo2008 Niet meer actief

anaS vervelend zeg die hoofdpijn stja ze zeggen ook dat die mirena bij het inbrengen best pijnlijk is maar niet zo pijnlijk lijkt mij wat ik afgelopen week heb moeten voelen allemaal als er 2 handen in passen dan kan zo spiraal alleen maar meevallen;)

zo hier vanmiddag een heerlijk pistolet met filet american gegeten! heeeeerlijk! en had al van de week een wijntje gedronken en brie en pate haha neem het er van

11. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    fiona ik ben ook helemaal gek op ons ukkie, en idd is het net alsof ze er altijd al geweest is!

12. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    hoe herkenbaar fiona, de dag dat ik we erachter kwamen dat er niet voldoene voeding in mijn melk zat heb ik sávonds de fles baileys aan mijn lippen gezet :oops: mijn vriend keek mij aan zo van wow wat is dit haha. en de filet.. die had hij de dag erna al in huis gehaald.

@anastacia, balen dat je hoofdpijn hebt, baten asprines niet ?

13. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    hier ook iemand die helemaal verliefd is op zijn mannetje (s)

strakkies had ik hem vast want hij kreeg bijna zijn fles. en toen moest hij huilen, gapen, hoesten, en niesen ineens woehahahaha wat een gezicht ik moest zo hard lachen en hij keek me echt zo aan van je bent me toch niet aant uitlachen ;)

14. witte reus hier t zelfde gezijk met anticonceptie.. ik weet t ook niet.. lastig he... ik ben ok erg gevoelig voor die hormen dus t liefst ook geen pil.. spiraaltje lijkt me ook niks.. tja... wat blijft er dan over.. rubbers.. maar das ook niks... ;) lekker lastig

veel plezier allemaal bij de voetbal vanavond! hopelijk gaan we winnen!

hier gaan we weer this kijken met t zlefde volk ;)
    hopelij blijven ze niet te lang hangen.. want mijn bedje ziet er nu al verleidelijk uit ;)

15. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Heb er net genoeg verstand van, haha. Maar meer dan dat ook niet hoor.

16. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    vandaag is de laatste dag dat ik op internet ben en over 2 weken ben ik er weer, want ik zit dan zonder internet. want in ons nieuwe huisje hebben we volgens het provider waar we aangesloten zijn geen aansluiting van hun en daar komen ze op 1 juli pas voor het opnieuw installeren.

we zijn druk druk en druk bezig met inpakken, morgen is het een grote dag.

pfff ik weet niet wat ik zonder internet moet doen!

17. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    hey nazli,

heel veel succes met verhuizen! hoop dat alles snel gaat en dat jullie geluk hebben en eerder i-net hebben dan dat de provider zegt!

hoe gaat het met de kleine?

18. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Hoi dames, heb alles bij gelezen, maar weet niet zo goed wat ik moet reageren. In elk geval ERG leuke foto's staan er weer tussen. Louise is net in bad geweest en ligt nu nog wat na te sudderen in de box, ze huilt niet. Ze heeft echt een knoeidag. Gisteren had ze over ons allebei heen over gegeven. Vanmiddag poept ze al haar kleren onder, en later nog een keer, en elke keer als ze aan de borst heeft gelegen zit ALLES onder, en dan laat ze ook nog na 2 slokken los, zodat ik een spuiter heb die niet meer stopt. Fijn, fijn, zo'n dag, haha.

19. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Succes met de verhuizing!

20. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    met de kleine gaat het gelukkig goed, alleen als ik hem in de box leg, dan huilt ie gelijk, hij wilt niet liggen, maar bij mammie of pappie zijn, ik laat hem express huilen, maar me schoonzus die pakt hem gelijk op, omdat ze het zielig vindt, ik zeg ook tegen haar laat hem huilen en laat hem liggen, want hij huilt niet echt, dat is wel te horen, want als er iemand in de kamer gaat waar hij ligt, dan is ie gelijk stil. hallo het is mijn zoon en zij bemoeit overal mee, ik mag haar nieet!

Deel Deze Pagina