Hiiii Janny!! Bedankt voor je lieve kaart!!! Ja alles heeft tijd nodig, herken je het? Hoe is het met Laura en de griep??? Met Mike ook alles goed??
Hoop zieke kindjes zo te lezen... Mariska Evan al beter?? Katje ik plaats hier geen foto van Britt, maar wel op hyves vanavond. Wil haar niet aan de hele wereld laten zien maar alleen aan vrienden als je begrijpt wat ik bedoel!! Monica wat balen zeg dat Nahit geen werk meer heeft, zag je het al aankomen?? En al druk op zoek naar ander werk? Bah wat een rottijden toch.. Hoe is het met je vriendin?? Slaapt Devrim nog een beetje uit?? Anoesj spannend al bijna je 20 weken echo, laat je het ons weten?? Gina lekker hoor meid je laatste weekje werken, nu is het echt aftellen geblazen!! Wat lief dat Noah handjes geeft, zover krijg ik Amy nog niet. Nazli veel plezier morgen met Isa zo saampjes! Ga je wat leuks doen?? Verder weet ik het even niet meer haha
ja juud tuurlijk herken ik wat je schrijft.. 2 kinderen is handenvol, maar je vind vanzelf een ritme.. echt waar en krampjes en moeilijk poepen ik ben er exper in volgens mij met 2 kinderen met moeilijk poepen en krampjes...
Nou hier is het dus juist heel veel poepen...ik heb meer dan 8 poepluiers per dag. Had ook de ha gebeld maar schijnt toch te kunnen. Het is ook niet waterdun, maar stinken doet het wel haha, ik dacht altijd dat babypoep niet stonk hahahaha
nou juud maar misschien moet britt wel ff wennen aan de voeding dan. Hoop dat Britt jullie wat meer nachtrust gunt binnenkort Ik snak ook wel naar een hele nacht eerlijk gezegd... pfffff ben ook moe! Vooral ook omdat ik nergens op de dag tijd heb om de slaap in te halen. En moet er niet aan denken dat ik straks weer ga werken, en dan ook om 3uur wakker ben voor een fles...
Ja heb die druppels hier in huis, geef die anders wel als ik merk dat ze last heeft. Britt wil alleen maar bij je liggen, heerlijk zo'n knuffelkind hoor, alleen soms best lastig als je andere dingen moet doen en ze het dan op een brullen zet haha. Nee Janny zou ik ook niet aan moeten denken, maar ook dat zal wel wennen.... Maar Mike houd je verder niet wakker 's nachts? Zou ik voor tekenen haha
hmm Juud hij is rond 2.30 wakker en eet vaak rond 3 uur eer ik in bed lig is het 4 uur.. en om 730 is hij weer wakker dus echt veel slapen doe ik ook niet. Maar ik krijg het niet gerekt. ALs ik m later de fles geef is hij ook om die tijd wakker, en als ik m wakker maak om 24uur dan eet hij niet .. dus al met al schiet t niet erg op.
Leuk om te lezen hoe het werkt met 2 kids...als hier er nog 1 bij zou komen is Evan al dik 2 dat scheelt weer.. Bo..meid wat verschrikkelijk....ik las je www op je hyves..sterkte meid!! Evan is dus ziek..vandaag heeft hij voor het eerst in zijn leven een huisarts gezien. Hij heeft nu 5 dagen koorts en ze vonden dat ze Evan even moetsen zien. Evan weer opgehaald bij mijn ouders vandaan en tja ik aan het werk...balen dus...Evan heeft een verkoudheidvirus opgelopen en er is ons verzekerd dat het niks met de prik van vorige week heeft te maken want dan had hij donderdag direct erg ziek moeten zijn en dat was hij niet. De arts kon niks vinden..oren heeft hij 2 tellen in mogen kijken en de longen waren schoon (gelukkig).Hij heeft een penceline kuur gekregen. Verder gewoon paracetamol blijven geven. Vanavond had hij 39,6..dat was schrikken maar na een beetje navraag bleek dat hij vanmiddag vroeg een para had gehad en daarna niet weer. Hij drinkt wel goed verder...al is het voor zijn doen weinig maar de ha vond het voldoende..nu hopen dat hij snel opknapt.
Mariska wat zielig van Evan! Hoge koorts inderdaad! Hoop dat hij met het kuurtje snel opknapt!!! Ik ga vanavond Mike maar eens wakker maken om 2330 ofzo en verschonen en dan een flesje geven .. nu eet hij rond 1930 en dan is hij steeds om 3 uur snachts weer wakker.. ook als hij om 21uur eet is dat zo.. ik hoop nu dat hij vanaf 2330 wel slaapt tot 6uur ofzo want dit breekt me wel een beetje op zo.. zeker als ik over 3 weken weer moet gaan werken!!
Tjé over drie weken alweer, wat vliegt de tijd. Kan me voorstellen dat je alvast een beetje naar een ander schema wilt gaan werken. Verder even snel gelezen; Anoesj, wat heftig zo'n crematie ! Gaan de kids verhuizen dat ze niet meer bij jou op het KDV blijven? Wat geinig dat hij al een elektrische trein heeft die Aydin ! Of is dat ook van Duplo?? Mariska; beterschap voor Evan ! Jayden heeft allemaal vlekjes op z'n buik, rode bultjes, maar geen blaasjes o.i.d. Even in de gaten houden, misschien dat dit de reden is van zijn 'mindere humeur' sinds z'n middagslaapje!
Haiiii meiden!! Mariska, ahhh arme Evan! Nou maar lekker met m kroelen!! Hoop dat het kuurtje snel aanslaat! Janny, hoop voor je dat nieuwe schema wil lukken. Jeetje over 3 weken alweer.. gaat snel zeg!!! Juud, wat lekker dat Amy even bij je ouders is, even time out! Hoop dat Britt van deze gelegenheid gebruik maakt om lekker te slapen!! Hier alles oke.. niks bijzonders te melden eigenlijk hhahahaha...!!!
Janny je hebt nog even de tijd om Mike goed te programmeren haha. Mariska wat sneu zeg een zieke Evan, wel frappant dat hij precies ziek werd na die prik, maar gelukkig geen verband. Amy was ook even ziek na de inenting en Ramon snottert nog steeds.... Vriendin kwam eten, die is net weg. Die blijft vrijdag bij me slapen want Ramon moet weg voor zaken en zij wilde mij wel helpen. Hier verder alles ok, Britt is erg moe van het vele wakker zijn vandaag. Heb het badje naar de avond verplaatst, hebben we net gedaan. Kijken of het gaat helpen allemaal.
Katje Jayden heeft ws de 6e ziekte , heeft laura een tijdje geleden ook gehad, jengelig en hoge koorts en ineens vlekjes zonder koorts moet je ff op googelen hihi de 5e ziekte start met vlekjes en dan koorts etc..
Hee Juud, dan heb ik je ws gebeld terwijl je badje aan het doen was hahahaah.. Wel fijn hoor dat je vriendin vrijdag komt. Wel twee zielen een gedachte hahaah. Je kaartje is trouwens super!! enne dat ene waar je je aan stoorde, ik moest heel goed kijken, het valt dus absoluut niet op!!! Janny, ja voel me goed, wel moe want had slecht geslapen vanacht maar verder prima.. ja woensdagochtend en vrijdag nog en dan zit het er op!!! lekker hoor!!! Hier is Noah ineens vanavond weer 3 keer wakker geworden, apart hoor dat dat ineens weer is. Maar ja, hopen dat ie vanacht doorslaapt want anders ben ik bang dat ik helemaal geen oog meer dichtdoe. Ben in de fase beland dat als ik beweeg ik naar de wc moet en als ik dat heb gedaan ik er een eeuwigheid over doe weer in slaap te komen hahahaahah..
Ohhhhhh haha was jij dat Gina, idd ik was haar in bad aan het doen en toen ik beneden kwam toen was ik net te laat haha. Ssssstttttt niks zeggen verder he over het kaartje hahhahaha het hoort gewoon zo hhahahaha Meiden ik heb net 2 foto's geplaatst van Britt op mijn hyves voor de liefhebbers!
ik ga zo eens kijken op je hyves. Kon op je kaartje niks geks ontdekken, dus ik ga ook maar niet zoeken... dat is zo ergerlijk als je achteraf nog iets vind waarvan je denkt hmmmmmmm Meiden jullie geloven het niet maar ik had mike dus gisteren wakker gemaakt om 2230 ofzo en om 2245 een flesje gegeven....het duurde wel lang maar hij heeft toch 150 op en geslapen tot 7.15!!!!!!!! Nu maar hopen dat hij het volhoud. De 2 guppen zijn bij opa en oma op de boerderij, en dat is lekker ff mn handen vrij. ga zo eens de babydoos ophalen bij de c1000 altijd leuk gratis doosje spullen haha En kan maar tot 8 weken na de bevalling dus dat is ongeveer nu hihi
Heee dat is lekker Janny!!!!!!! Hopen dat hij dat volhoudt!!! Hier vanochtend lekker schoongemaakt en gerommeld in pyama en om kwart over elf zijn Noah (die had vanacht ook 2 keer gespookt ff) en ik naar bed gegaan en ik ben net wakker en Noah ligt nog.. zo ff aankleden en dan lekker wandelen vanmiddag.. het is hier zonnig!! Ik ben helemaal happy!! hihi.. Noah is gezellig en vrolijk en ik ook! xxx
Lekker ff je handen vrij Janny!! Ik heb trouwens nog geen enkele doos opgehaald.. die van prenatal is al verlopen en die van etos, had ik niet eens aangevraagd, die denk ik ook. Erg he, ben geeneens nog bij prenatal geweest hahahahahahah..
Janny dat is goed nieuws, lekker hoor een dagje voor jezelf! Dozen hier alleen de Etos doos gehaald en de rest ben ik net als Gina vergeten.... Gina heerlijk dagje dus, lekker hoor om zo'n vrolijk berichtje te lezen! Hier ook een prima nacht gehad, heb dus even bijgetankt en Britt is erg zoet! Alleen wel weer rot nieuws gehoord net, beste vriendin van me moeder is vanmorgen overleden, 54 jaar....aan die verschrikkelijke ziekte wederom.... Dus eind van de week weer een begrafenis...haar dochter is zwanger van d'r eerste kleinkind, in maart uitgerekend dus dat is wel extra triest allemaal, bah bah bah......